quote:De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal krijgt voor Nordin Amrabat mogelijk een vervelend staartje. De aanklager betaald voetbal bestudeert tv-beelden van de overtreding die de PSV'er beging op Nicky Hofs van Feyenoord. "Vandaag wordt beslist of er een vooronderzoek komt", aldus een woordvoerder van de KNVB.
Scheidsrechter Kevin Blom hield de kaarten op zak en heeft inmiddels in Zeist aangegeven het voorval niet te hebben waargenomen. Daardoor bestaat de mogelijkheid Amrabat alsnog te schorsen.
Tja, terecht lijkt me. Was gewoon een belachelijke actie van hem wat niet thuishoort op het voetbalveld. Ik zou het wel jammer vinden wanneer hij geschorst wordt, want is een leuke speler om te zien voetballen, maar dit soort dingen kun je gewoon niet maken.quote:
Zit ie daar niet onderste rij, tweede van links?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:35 schreef Frenkel het volgende:
Ze kunnen nu wel alweer een nieuwe teamfoto maken!
[ afbeelding ]
edit: oh nee dacht dat Aissati er ook nog op zou staan, maar niet dus..
Gestrekt been op het scheenbeen van Hofs. Ik vond het eerder lompheid dan ebwust hem verrot schoppen, maar kan me vorostellen dat anderen daar anders over denken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:47 schreef versteegrob het volgende:
Heeft iemand beelden van de overtreden? Was het zo erg? Hofs is toch niet gebleseerd?
Ja, de officiële, definitieve elftalfoto wordt pas begin september gemaakt als het team helemaal compleet is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zit ie daar niet onderste rij, tweede van links?
Inderdaad, die van Davids was ff iets erger. Maar 3 wedstrijden was toen gewoon érg laagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:03 schreef mcyodogg het volgende:
Zou een beetje raar zijn. Davids kreeg toen 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.
iemand trouwens grotere versie van de selectiefoto ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:35 schreef Frenkel het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kijken ze niet naar hoor. Plus Davids is een grote naam.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Inderdaad, die van Davids was ff iets erger. Maar 3 wedstrijden was toen gewoon érg laag
Het mooiste vind ik dat ik hier een elftalfoto van het seizoen 1999/2000 op mn kamer heb hangen en Addo daar alweer vrolijk aanwezig isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:35 schreef Frenkel het volgende:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:17 schreef KELDER het volgende:
[..]
iemand trouwens grotere versie van de selectiefoto ?
op psv.nl staan trouwens 26 selectiespelers, en er staan 28 spelers op de foto, isi zal er dus nog wel bijstaan, en ik gok dat linksbovenin alcides nog staat
Naar grote namen kijken ze ook niet hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar kijken ze niet naar hoor. Plus Davids is een grote naam.
Natuurlijk wel. Bovendien is die commissie zo willekeurig als wat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Naar grote namen kijken ze ook niet hoor.
3 wedstrijden (net als Davids) zou ik terecht vinden.
Wat voor voorbeelden kan je dan noemen dat er naar grote namen gekeken wordt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Bovendien is die commissie zo willekeurig als wat.
Zlatan. Huntelaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat voor voorbeelden kan je dan noemen dat er naar grote namen gekeken wordt?
Ik kan me namelijk niets voor de geest halen.
Het is een verschil of het voorval is waargenomen of nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:55 schreef dndiek het volgende:
Ja, moet je dat nog echt vragen
Al die ellebogen van Huntelaar bijvoorbeeld en net zo goed ook van Vennegoor die nooit bestraft werden, dat is toch gewoon een lachertje
Ze hebben echt niet alle ellebogen waargenomen hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is een verschil of het voorval is waargenomen of niet
Als het is waargenomen mag het niet achteraf nog bestraft worden
Nee want voor sommige heeft ie een gele kaart gekregen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze hebben echt niet alle ellebogen waargenomen hoor
Dan zijn ze waargenomenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee want voor sommige heeft ie een gele kaart gekregen.
Goed opgemerkt!
Maar er zijn er genoeg geweest van Huntelaar die nog niet eens onderzocht werden, terwijl ze niet beoordeeld waren door de scheidsquote:
Ja vast wel maar dat zal ook wel met andere spelers zo zijn alleen komen die minder snel in de picture.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar er zijn er genoeg geweest van Huntelaar die nog niet eens onderzocht werden, terwijl ze niet beoordeeld waren door de scheids
Je vroeg een voorbeeld en je krijgt een voorbeeld!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja vast wel maar dat zal ook wel met andere spelers zo zijn alleen komen die minder snel in de picture.
(Ben het wel met je eens dat Huntelaar gewoon een duel aan moet gaan hoor maar laten we het ook niet gaan overdrijven.)
Wat niet een goed voorbeeld was want het merendeel van zijn "ellebogen" zijn opgemerkt en of onbestraft gebleven of met een gele kaart bestraft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je vroeg een voorbeeld en je krijgt een voorbeeld!
Volgens jou misschien wel....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat niet een goed voorbeeld was want het merendeel van zijn "ellebogen" zijn opgemerkt en of onbestraft gebleven of met een gele kaart bestraft.
Hoe flik je dat dan. Oost is toch voor alleen SKH. In de competitie kom ik Oost niet op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik zit vaak met thuis wedstrijden op oost, maar heb geen seizoenskaart. Ben er wel bijna iedere wedstrijd bij.
Oost is ook vak W enzo hé.. dat is de vrije verkoop. Lekker met vrienden daar een beetje zuipen van het voetbal genieten en dan naar stratum. En de 1ste trein sochtends weer naar Den Bosch nemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe flik je dat dan. Oost is toch voor alleen SKH. In de competitie kom ik Oost niet op.
Ik ga trouwens alleen mee naar uitwedstrijden. Keuze die je maakt he.
Vak W is in elk geval geen vrije verkoopquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:25 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Oost is ook vak W enzo hé.. dat is de vrije verkoop. Lekker met vrienden daar een beetje zuipen van het voetbal genieten en dan naar stratum. En de 1ste trein sochtends weer naar Den Bosch nemen.
Zeg dat danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
Laatste tijd heb ik steeds op WW gezeten.
Hopen dat hij iets minder kansen nodig heeft om te scoren itt bij Groningen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:08 schreef dndiek het volgende:
Nijland op zijn eerste training:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perez wilde weg, dat is niet de reden die jij noemt. Isi heeft gewoon gefaald, geen mentaliteit. En 2 jaar teren op een wedstrijd tegen Milan.. nee is maar goed dat ie weg is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jan zegt iig dat Nijland niet gehaald is om een jaar op de bank te zitten. Ja, en Perez werd verkocht om Aissati meer speeltijd te kunnen geven.
quote:Aanklager onderzoekt actie Amrabat
De aanklager betaald voetbal bepaalt vandaag of er een vooronderzoek komt naar de actie van Nordin Amrabat waarbij hij op de voet van Nicky Hofs kwam te staan. De scheidsrechter heeft al laten weten het voorval niet gezien te hebben waardoor Amrabat alsnog geschorst kan worden.
Volgens Reker in AD Sportwereld van vandaag was dat ook de bedoeling, dan zouden ze zo'n zelfde constructie doen als bij Robben. Maar omdat er om verschillende redenen de spitsen (Jovanovic etc) niet kwamen hebben ze besloten hem dit jaar maar meteen over te nemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ze moeten Nijland eerst nog een jaar verhuren.
Ik bedoel er maar mee te zeggen dat als Jantje iets zegt dat je daar niet teveel waarde aan moet hechten, dat is ondertussen wel ontelbare keren gebleken maar je kan het niet vaak genoeg herhalen, mensen zijn erg kort van memoriequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Perez wilde weg, dat is niet de reden die jij noemt. Isi heeft gewoon gefaald, geen mentaliteit. En 2 jaar teren op een wedstrijd tegen Milan.. nee is maar goed dat ie weg is.
* Roflpantoffel is jaloers.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:43 schreef jmac het volgende:
Heb seizoenskaart gekregen van PSV
Had me opgegeven maar was natuurlijk allang uitverkocht maar...
Ze belde me op omdat een aantal mensen niet hebben betaald dus die plekken kwamen vrij dus ik mocht kiezen uit drie stoelen op vak U. rijtje 11 genomen
Grappig, ik ben van U naar T gegaan. Zou goed mijn oude plek kunnen zijn. Ik zat naast een bejaarde vent. Ben benieuwd of die er nog zou zitten dit seizoenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:43 schreef jmac het volgende:
Heb seizoenskaart gekregen van PSV
Had me opgegeven maar was natuurlijk allang uitverkocht maar...
Ze belde me op omdat een aantal mensen niet hebben betaald dus die plekken kwamen vrij dus ik mocht kiezen uit drie stoelen op vak U. rijtje 11 genomen
Oh jee. Is die een beetje aardig?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:17 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Grappig, ik ben van U naar T gegaan. Zou goed mijn oude plek kunnen zijn. Ik zat naast een bejaarde vent. Ben benieuwd of die er nog zou zitten dit seizoen.
Zo op het eerste gezicht heeft Ajax de beste papieren, PSV heeft alleen al met Gomes een aderlating van jewelste gedaan en nou niet bepaald spectaculair ingekocht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:56 schreef uwbftp het volgende:
Ja, je kunt er niks van zeggen. Wordt sowieso een raar seizoen!
Ik ben tevreden alsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:02 schreef mcyodogg het volgende:
Ach ja, je kan ook niet altijd kampioen worden. Top 2 moet sowieso lukken, anders is het echt teleurstellend.
In dat geval ben ik 'blij', bij het kampioenschap ben ik 'extatisch'quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben tevreden als we de CL halen.
Dat is DE belangrijkste taak die PSV te wachten staat.
Ben jij rapper?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:43 schreef Manu82 het volgende:
En ik teken voor het behalen van de finale van de CL
Je moet er wel rekening mee houden dat een kampioenschap simpelweg niet elk jaar mogelijk is
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In dat geval ben ik 'blij', bij het kampioenschap ben ik 'extatisch'
Uitgebreid? Max 5 min, was gisteren met Van Basten ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanavond een uitgebreid gesprek met Huub in het Sportjournaal over de verwachtingen dit seizoen.
Ik zie nu dat ik op rij 12 zat stoel 29. Dus het is in ieder geval niet mijn plaatsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:38 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh jee. Is die een beetje aardig?
Kon kiezen uit rij 3, rij 11 of rij 16. 11 leek me wel de leukste. Zat op Oost tot 3 jaar geleden ook altijd op 11. Niet te laag, niet te hoog
Sja, ik moet die aanval van Ajax eerst maar eens goed zien werken. En die verdediging is om te huilen, misschien valt het ineens allemaal goed. Dan ben je zo kampioen, en misschien niet..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht heeft Ajax de beste papieren, PSV heeft alleen al met Gomes een aderlating van jewelste gedaan en nou niet bepaald spectaculair ingekocht.
Al heeft Ajax wel vaker flink ingekocht en een erbarmelijk seizoen gespeeld in het recente verleden natuurlijk
6 wedstrijden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:44 schreef versteegrob het volgende:
Amrabat 6 wedstrijden en Blom 3 wedstrijden
Leonielinedance was nog leuker geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
Mijn username op het stadion plaatje...![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:14 schreef uwbftp het volgende:
Even over die 'overtreding'. Hij ging puur voor de bal, de bal schoot naar voren en hij probeerde hem te controlleren,, kan nordin weinig doen als die bal weg word geschoten.
quote:FC Utrecht-PSV naar zaterdagmiddag
UTRECHT - De wedstrijd FC Utrecht - PSV begint zaterdag niet om 20.45 uur maar al om 14.30 uur.
Dit vervroegde aanvangstijdstip van het eredivisieduel heeft te maken met de dreiging dat Utrechtse fans zich vanwege een conflict rond het supportershome in stadion Galgenwaard ’s middags door de binnenstad van Utrecht zouden gaan verspreiden.
Wat is dat nou weer voor kutnieuws???quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:14 schreef uwbftp het volgende:
Even over die 'overtreding'. Hij ging puur voor de bal, de bal schoot naar voren en hij probeerde hem te controlleren,, kan nordin weinig doen als die bal weg word geschoten.
Begint dat gesodemieter nu al weer.quote:
Weet het niet, staat op ad.nl, heb nog niet vaak meegemaakt dat het op zaterdagmiddag gespeeld wordt :Squote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutnieuws???
Hou je grote waffel eens en ga lekker weer zandsjakken sjouwen kampbewonerquote:Door LUDO VAN DENDEREN
EINDHOVEN - In het verledewn haalde PSV de talenten Mark van Bommel, Kevin Hofland en Arjen Robben naar Eindhoven. Nu strikt de club opnieuw veel Nederlandse talenten.
Het was een opvallende opmerking van algemeen directeur Jan Reker van PSV. Vol trots presenteerde de bestuurder maandagavond zijn nieuwste aanwinst Stef Nijland (20 jaar), waarna hij zich een grote wens liet ontglippen. ,,PSV wil alle jonge, Nederlandse talenten naar Eindhoven halen,'' zei Reker. Op basis van de selectie zoals PSV die op dit moment heeft, slaagt de club aardig in zijn streven. Zeven spelers van de huidige groep zijn namelijk 23 jaar of jonger én zij zijn, op één na, allemaal (jeugd)international van Nederland.
,,Natuurlijk moeten er wel goede Nederlandse spelers voorhanden zijn,'' zegt Reker. ,,Amrabat is gehaald van VVV, Pieters kwam van FC Utrecht en Nijland nu van FC Groningen. Die spelers zijn ook betaalbaar voor ons. Voor PSV is het een stuk lastiger om talenten weg te kapen bij Ajax of AZ. In het kader van alle talenten die we hier hebben, is het jammer dat we Aissati zijn kwijtgeraakt.''
Reker zegt dat alle potentiële Nederlandse topvoetballers door de Eindhovense scouting in kaart zijn gebracht. Stef Nijland is bijvoorbeeld, voordat hij inderdaad naar PSV werd gehaald, zeker twintig keer door verschillende scouts bekeken.
,,We hebben uiteenlopende scoutinglijsten,'' vertelt de algemeen directeur. ,,Zo is er een werklijst, waarvan we op elk moment directe versterking kunnen halen. Maar we hebben ook een talentenlijst, met daarop alle jongelingen die interessant kunnen zijn. Nijland kwam van die lijst, hij is voor de toekomst. Door hem nu al te contracteren, kan Stef alvast wennen aan het niveau van PSV.''
Nog niet zo gek lang geleden had AZ de naam zich vooral te versterken met Nederlandse jongelingen. PSV zou die eretitel dus graag overnemen. ,,Het is echter niet zo dat we met Ajax of AZ een strijd voeren om zoveel mogelijk talenten bij ons te krijgen. Dat jonge, goede spelers nu weer voor PSV kiezen, heeft vooral te maken met onze aanhoudende deelname aan de Champions League.
,,En dat talenten vanuit het verleden hebben kunnen zien dat PSV ze ook daadwerkelijk een kans geeft om aan spelen toe te komen, zal bij die jongens vast ook meespelen in hun besluit voor Eindhoven te kiezen. Je mag trouwens niet vergeten dat we niet alleen talenten halen voor het eerste. We speuren ook intensief naar Nederlanders voor onze lagere ploegen,'' aldus Reker.
PSV streeft er naar terug te keren naar de succesvolle situatie van pak 'm beet tien jaar geleden. Toen haalde de club onder meer Mark van Bommel, Kevin Hofland, Wilfred Bouma en Arjen Robben naar Eindhoven. Aan de hand van deze spelers die zich in Brabant tot international ontpopten, konden verschillende kampioensschappen gevierd worden.
Ook de afgelopen seizoenen won PSV titels, maar vaak gebeurde dat aan de hand van talentvolle buitenlanders als Alex, Gomes en Fárfan. ,,Dat we nu enkele Nederlanders halen, heeft niets te maken met het vertrek van internationaal scout Piet de Visser,'' beweert Reker. ,,Ook in Zuid-Amerika blijven we nadrukkelijk kijken naar versterking. Maar ik vind dat, waar we ook scouten, de Nederlandse markt nooit vergeten mag worden.''
Wat verder opvalt aan PSV is de op papier zeer uitgebalanceerde selectie. In de leeftijdsopbouw van achttien tot en met 31 jaar oud ontbreken op dit moment alleen een speler van 24 en één van 30 jaar.
,,Die opbouw is bewust gekozen,'' vervolgt Reker. ,,Een perfecte selectie hoort zo in elkaar te zitten, vind ik. Op deze manier werk ik trouwens al vele jaren. Een mix van ervaring en talent is voor bijvoorbeeld de hiërarchie en de doorstroming de ideale situatie in de kleedkamer.''
quote:UTRECHT - Om de supporterstromen beter in banen te kunnen leiden, is besloten de wedstrijd FC Utrecht - PSV komende zaterdag te vervroegen van 20.45 uur naar 14.30 uur in de middag. Dat is de uitkomst van koortsachtig overleg dinsdagavond.
Jan Willem van Dop en Piet Buter (rechts) bij een supportersavond in het Rode Hart in 2007. FOTO RUUD VOEST
Aanleiding voor het vervroegen van het aanvangstijdstip zijn geluiden dat supporters van FC Utrecht massaal de binnenstad gaan opzoeken. Daarmee dreigden ze uit onvrede over een conflict tussen de supportersvereniging FC Utrecht en de uitbater Het Rode Hart, waar de supporters tot voor kort een honk huurden totdat de begin augustus samenwerking spaak liep.
FC Utrecht-preses Jan-Willem van Dop wierp zich op als bemiddelaar om beide partijen weer om tafel te krijgen.
Dinsdagavond meldden Het Rode Hart en de SV FC Utrecht dat zij er alles aan gaan doen om onrust rondom de wedstrijd te voorkomen en de intentie hebben samen goede afspraken te maken om problemen en onvrede te uit de wereld te helpen.
In het kort komt het er op neer dat FC Utrecht de mogelijkheid gaat onderzoeken de exploitatie van het supportershome over te gaan nemen. Dat zou vanaf 1 januari moeten gebeuren. Tot die tijd gaat FC Utrecht de beveiliging van het home op wedstrijdendagen regelen. Bezoek van het home is voorbehouden aan leden van de supportersvereniging. Daarmee komt er een eind aan een maandenlang conflict. Begin augustus, rondom de wedstrijd tegen Wigan Athletic, deelde Het Rode Hart pamfletten uit waarin werd gemeld dat de samenwerking met de supportersvereniging was beëindigd. Vanaf dat moment zou het Het Rode Hart tot nader bericht voor iedereen, dus niet enkel voor leden van de supportersvereniging, toegankelijk zijn.
De supportersvereniging op haar beurt kondigde daarop juridische stappen aan, om te voorkomen dat hun leden rondom wedstrijden van FC Utrecht dakloos zouden raken. Natuurlijk, leden zijn vrij om te gaan en staan waar ze willen, maar ‘wij als SV FC Utrecht kunnen de veiligheid in het home niet meer garanderen’, zo luidde het relaas van het supportersbestuur.
Volgens de SV FC Utrecht moest Het Rode Hart afspraken respecteren die zij met de oude exploitant had; ‘de SV huurt op wedstrijddagen een ruimte onder de Bunnikside, runt daar als mede-exploitant een supportershome en bepaalt het deurbeleid’.
Het management van Het Rode Hart wilde het besluit om niet langer samen te werken met de supportersvereniging niet toelichten. In een persverklaring nam het management afstand van de uitlatingen van de SV FC Utrecht. Volgens Het Rode Hart bevatten ze onwaarheden.
Voorzitter Van Dop zei voorafgaande aan het overleg dinsdag dat FC Utrecht geen partij is in het conflict, maar toch vond hij het zijn taak zich als intermediair in de discussie te mengen.
,,De supporters van FC Utrecht hebben van oudsher een luxe positie. Als een van de weinige supportersgroepen in Nederland hebben ze een eigen home, in eigen beheer, in het stadion van hun club. Het is een situatie die we graag zo hebben. Als er door welke wisseling dan ook rumoer ontstaat tussen de supporters en de exploitant, wil ik met hen om tafel. Het is het home van de supporters, het kan in mijn ogen niet zo zijn dat een overeenkomst eenzijdig door de exploitant wordt opgezegd. Natuurlijk snap ik dat uit commercieel oogpunt, maar het belang van onze supporters op een eigen ruimte is net zo belangrijk. Als het bestuur van de supporters er alles aan doet om aan de afspraken die zij destijds met Het Rode Hart hebben gemaakt te voldoen – en dat gevoel heb ik - dan kan de overeenkomst niet eenzijdig worden opgezegd. Om een vergelijking te maken. Als ik morgen zeg dat de ruimte van de business-seats voor iedereen toegankelijk is, staan er ook stoelhouders op die dat niet pikken. Zo is het ook bij de leden van de supportersvereniging, dat merk ik aan de nodige mailtjes die mij bereiken.’’
Van Dop: ,,Het lastige en vervelende aan internet is dat iedereen anoniem van alles kan roepen. Maar als er geluiden opduiken dat supporters de binnenstad ingaan, dan moeten we de kop niet in het zand steken. Ik kan me goed voorstellen dat andere partijen –zoals de gemeente en de politie- die signalen serieus nemen. Ik volg het allemaal nauwgezet. Want laten we eerlijk zijn; als zaterdag één beschonken supporter in een Utrecht-shirt losgaat, dan wordt meteen de hele club gedupeerd. Ik roep iedereen ook op hun gezonde verstand te gebruiken, zodat het een mooi voetbalfeest wordt.’’
Jij hebt niks te vinden over de selectie, mafkees.quote:,,Die opbouw is bewust gekozen,'' vervolgt Reker. ,,Een perfecte selectie hoort zo in elkaar te zitten, vind ik.
Tuurlijk heeft ook zo iemand iets te zeggen over een selectie? Hij bepaalt namelijk mee welk aankoopbeleid er wordt toegepast... Hij kan alleen niet bepalen wie op een bepaald moment in de selectie of in de basis staat....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:20 schreef noxious het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vinden over de selectie, mafkees.
Mijn god, wat een figuur is die kerel, heeft ie nou nog niks geleerd?
Waar hebben we die in hemelsnaam ooit vandaan getrokken?
Ja, en zoals Meneer het daar zegt komt het nogal over alsof hij dat wel doet. Bij Reker weet je maar nooit, met z'n schnabbels als top-scout en hoofdtrainer vorig jaar....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:22 schreef dndiek het volgende:
[..]Hij kan alleen niet bepalen wie op een bepaald moment in de selectie staat....
Ach ja, als je alles meteen negatief wil uitleggen, moet je vooral zo doorgaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:25 schreef noxious het volgende:
[..]
Ja, en zoals Meneer het daar zegt komt het nogal over alsof hij dat wel doet. Bij Reker weet je maar nooit, met z'n schnabbels als top-scout en hoofdtrainer vorig jaar....
Nou nou nou, álles.... ik ben Grrrrrrrr nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, als je alles meteen negatief wil uitleggen, moet je vooral zo doorgaan
why? ik vind het een goede zaak dat er meer gekeken wordt naar Nederlandse jongens en dat ze een goede mix zoeken van jonge en wat oudere spelers..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:39 schreef djnospinzone het volgende:
PSV bouwt op talent uit eigen land
[..]
Hou je grote waffel eens en ga lekker weer zandsjakken sjouwen kampbewoner
Sowieso, het ene jaar is Nederlands talent niet meer te betalen en vragen de subtoppers er al te veel voor en nu willen ze ze weer allemaal hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:20 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
why? ik vind het een goede zaak dat er meer gekeken wordt naar Nederlandse jongens en dat ze een goede mix zoeken van jonge en wat oudere spelers..
Beste aankoop dit seizoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:26 schreef cultheld het volgende:
Mooi verhaal van Stevens op PSV TV.
Er is eerder zo'n periode geweest dat ze zich vooral op NL richtten en volgens mij was die niet echt succesvolquote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:20 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
why? ik vind het een goede zaak dat er meer gekeken wordt naar Nederlandse jongens en dat ze een goede mix zoeken van jonge en wat oudere spelers..
Daar gaat het niet om, hij gaat weer op zeven stoelen tegelijk zittenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:20 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
jup.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er is eerder zo'n periode geweest dat ze zich vooral op NL richtten en volgens mij was die niet echt succesvol
Bedoel je die tijd dat we Hofland, Bouma en Van Bommel weghaalden bij Fortuna en Van Nistelrooij bij Heerenveen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er is eerder zo'n periode geweest dat ze zich vooral op NL richtten en volgens mij was die niet echt succesvol
Of Ten Rouwelaar, Lamey, vd Schaaf, John de Jong en Hoogstrate.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:26 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Bedoel je die tijd dat we Hofland, Bouma en Van Bommel weghaalden bij Fortuna en Van Nistelrooij bij Heerenveen?
De laatste twee konden best wat potten breken waarschijnlijk, maar omdat ze ook andere dingen braken of scheurden kun je daar niets van zeggen. De rest... tja...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of Ten Rouwelaar, Lamey, vd Schaaf, John de Jong en Hoogstrate.
En ik denk dat de meeste Utrechters ook balen van dit tijdstip, had het dan naar zondagmiddag verplaatst...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:05 schreef dndiek het volgende:
Hoera voor de Utrecht-"fans" Het Rode Hart, de zgn. uitbater van het supp.home die dreigde iedereen binnen te laten ipv alleen leden van de SV, en de burgemeester van Utrecht natuurlijk.
Wat dacht je van Dirkx en Fuchsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of Ten Rouwelaar, Lamey, vd Schaaf, John de Jong en Hoogstrate.
Eric Kortchaguin FTW !!!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:31 schreef Manu82 het volgende:
Nee, de tijd dat we Arvid Smit haalden
Dat vond ik nog best redelijke spelers voor de bank (als ze al niet geblesseerd waren)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dirkx en Fuchs?
Daarvan valt nog te zeggen dat ze uit de PSV-opleiding kwamen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dirkx en Fuchs?
Ja, maar die hadden ze nooit terug moeten halenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daarvan valt nog te zeggen dat ze uit de PSV-opleiding kwamen.
Voor welke club ben je? PSV?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
WTF Utrecht-PSV naar 14:30 op zaterdag .........
Het is dat ik sowieso niet kon zaterdag, maar anders was dit ook mooi kut geweest. Lekker op tijd ook ! En wat een dag en tijdstip wtf.......
Denk toch dat je dan ietwat te laat bentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:32 schreef denthemen het volgende:
14.30 naar Utrecht
Nee joh, dan zit iedereen al en is de weg lekker vrijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk toch dat je dan ietwat te laat bent
Kunnen jullie dit niet even groots aankondigen op allerlei ajax-fora ?quote:
Denk je dat Marcellis daar ook zo over denkt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:56 schreef navigator het volgende:
3-1 voor Utrecht! Een lekkere seizoensopener!
En wat doet ie dan prima?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou toch op manReker doet het prima
de rust is wel teruggekeerd binnen de clubquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:55 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En wat doet ie dan prima?
Blijf het een olifant in een porseleinkast vinden
Ja hij heeft er een hoop weggewerkt zodat hij op alle stoelen kan gaan zittenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:10 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
de rust is wel teruggekeerd binnen de club
De groep Timmer en vrienden heeft zich alle macht toegeëigend. Iedereen die ze een strobreed in de weg legde of kritiek durfde te hebben is rucksichtlos de club uitgewerkt. Rustig zal het nu wel even blijven maar ik heb alle vertrouwen in Jan om dit seizoen wel weer wat nieuwe relletjes uit te lokken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:10 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
de rust is wel teruggekeerd binnen de club
Hoe hoog waren ze vorig jaar?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:01 schreef dndiek het volgende:
Toegangsprijzen voor de 3 groepswedstrijden van de CL:
Prijzen passe-partouts kortingstarief:
Tribune Oost en West ¤ 80,00
Vak M en U ¤ 87,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 92,50
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 105,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 130,00
Vak CD en PR ¤ 137,50
Vak C, D, P en R ¤ 165,00
Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) ¤ 175,00
Family Corner voor volwassenen (vak UU) ¤ 80,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 30,00
Jongerenrang (vak ZZ) voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 47,50
Rolstoelgebruiker ¤ 30,00
Rolstoelbegeleider ¤ 47,50
Prijzen passe-partouts normaal tarief:
Tribune Oost en West ¤ 100,00
Vak M en U ¤ 110,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 122,50
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 140,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 177,50
Vak CD en PR ¤ 190,00
Vak C, D, P en R ¤ 210,00
Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) ¤ 240,00
Family Corner voor volwassenen (vak UU) ¤ 100,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 40,00
Jongerenrang (vak ZZ) voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 65,00
Rolstoelgebruiker ¤ 40,00
Rolstoelbegeleider ¤ 65,00
Jeeeeeeeeeeeezusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben benieuwd naar Zaterdag, verwacht min of meer een nederlaag. Utrecht is altijd lastig en zoals PSV tegen Feyenoord bezig was, mwah, denk dat Utrecht er met felheid overheen gaat.
Kom op Grrrrrrrr, nu voor de afwisseling eens een keer een positieve instellingquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben benieuwd naar Zaterdag, verwacht min of meer een nederlaag. Utrecht is altijd lastig en zoals PSV tegen Feyenoord bezig was, mwah, denk dat Utrecht er met felheid overheen gaat.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Transfernieuws, Paul Verhaegh gaat naar Twente, Vitesse haalt morgen Danny Koevermans en de rechtsback van het tweede van een top 3 club
Ik geloof er niets van, maar goed....quote:
Koevermans in de CL is al helemaal hopeloos. Kun je maar beter gebruik maken van de snelheid van Danko, Koevermans is alleen maar sterk in de 16 en laten we daar nou niet zo vaak komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dan zit je met Lazo in de CL? Zie je het al zitten? Ik niet.
Sure, Vitesse heeft nog een miljoentje of 4 a 5 op de plank liggen voor een speler die een aardig salaris vangt bij PSV en ook nog eens geen statiegeld heeft. Gelul van de bovenste plankt natuurlijk van die TerroRobbie.quote:
alsof Koevermans te betalen is voor Vitesse.quote:
ik kan er maar weinig bedenken die en betaalbaar zijn en er meteen staanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:27 schreef ganzenherder het volgende:
Weer een paar miljoen minder arm dus. Morgen wordt er na de loting geheel onverwachts alsnog een trefzekere spits gepresenteerd van die extra miljoenen.De verrassing van Reker
Dat is het risico van in de CL spelenquote:
Tuurlijk kan dat nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real, PSV, Celtic, Atletico (Als dat niet kan dan Fiorentina)
Je wil geen ronde verder komen of wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real, PSV, Celtic, Atletico (Als dat niet kan dan Fiorentina)
Kan nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:52 schreef Ruudt het volgende:
Dat kan niet
Hoop:
Inter, Basel, BATE
Vrees:
Chelsea, Celtic, Atlético
Wat kan precies niet?quote:
Ik koos voor de leukste wedstrijdenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je wil geen ronde verder komen of wat?
Morgen tijdens de loting hier kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Zouden die andere teams eigenlijk PSV graag willen treffen?
Denk niet echt dat mensen zich druk maken over PSV nee, duidelijk qua naam en uitstraling de minste uit pot 2.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Zouden die andere teams eigenlijk PSV graag willen treffen?
Nou, van Porto, Werder Bremen of Sporting Lissabon word ik ook niet echt opgewonden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk niet echt dat mensen zich druk maken over PSV nee, duidelijk qua naam en uitstraling de minste uit pot 2.
Nikszeggende kreten zijn makkelijk om te roepen PyTh, steek voor de verandering je nek eens uit en probeer iets concreets te zeggenquote:
Dan hebben we nog enige kans op een tweede ronde. En Barca omdat dat leuk isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:42 schreef dndiek het volgende:
Pot 1
Chelsea Liverpool Barça Arsenal Man Utd Lyon Internazionale Real Madrid
Pot 2
Bayern PSV Villarreal AS Roma Porto Werder Sporting Lissabon Juve
Pot 3
Marseille Zenit Steaua Panathinaikos Bordeaux Celtic Basel Fenerbahçe
Pot 4
Shakhtar Fiorentina Atletico Kiev Cluj Aalborg Famagusta BATE Borisov
Vind het weer een erg negatieve reactie vandaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nikszeggende kreten zijn makkelijk om te roepen PyTh, steek voor de verandering je nek eens uit en probeer iets concreets te zeggen
True, die wedstrijden zijn wel 105 euro waardquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar wat een geweldige wedstrijden!
Barcelona zou ook leuk zijn, maar Robben en RvN terug in het Philips Stadion heeft toch wat extra's.quote:
Ik hoorde heel vaag de naam van Nistelrooij..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:27 schreef ganzenherder het volgende:
Weer een paar miljoen minder arm dus. Morgen wordt er na de loting geheel onverwachts alsnog een trefzekere spits gepresenteerd van die extra miljoenen.De verrassing van Reker
ik ruil Fiorentina voor Aalborg en dan heb je mijn voorkeur qua loting, 3 potentieel leuke uitwedstrijdenquote:
Die Reker lekt ook alles in de mediaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:53 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Ik hoorde heel vaag de naam van Nistelrooij..![]()
Uberhaupt een goal maken zou al leuk zijn voor de veranderingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, doe mij maar BATE, of 1 van die andere nikszeggende clubs uit pot 4, misschien kunnen we dan eindelijk eens een keer door naar de volgende ronde met een positief doelsaldo.
in grote lijnen ben ik het met je eens.. Ik zie alleen liever Real Madrid dan Barcelona.. dus dan krijg je:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:31 schreef Rucebo het volgende:
1. Barcelona
2. PSV
3. FC Basel
4. CFR 1907 Cluj / Aalborg BK / Anorthosis Famagusta FC / FC BATE Borisov
Liefst een topploeg waar we de laatste jaren nog niet tegen gespeeld hebben. Dus niet weer Liverpool of Inter en al zeker geen Arsenal of Lyon (). En twee makkelijke teams. Maar het kan ook een enorm lastige poule worden met uit pot 3 Zenit, Celtic of Fener en uit pot 4 Fiorentina of Atletico
...
Meer dan 3 doelpunten heeft PSV nog nooit gemaakt in de CL in 1 wedstrijd, of wel?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Uberhaupt een goal maken zou al leuk zijn voor de verandering
5-1 tegen Rode Ster, was wel voorronde...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meer dan 3 doelpunten heeft PSV nog nooit gemaakt in de CL in 1 wedstrijd, of wel?
Jawel, in het eerste jaar, toen er nog een andere opzet was, maar liefst 6-0 tegen Zalgiris Vilnius!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meer dan 3 doelpunten heeft PSV nog nooit gemaakt in de CL in 1 wedstrijd, of wel?
Waarom ga je hem niet gewoon halen? Woon je zo ver weg?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net het nieuwe thuisshirt toch maar besteld. Iemand enig idee wanneer deze bezorgd wordt?
Enschedequote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom ga je hem niet gewoon halen? Woon je zo ver weg?
Oke, dan is het wel logischquote:
Het gaat dus over Omniworld. Dat Genero toch goedquote:PSV-huurling Género Zeefuik had met twee doelpunten een belangrijke rol in de eerste overwinning van de club uit Flevoland.
Dacht ik tochquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, dan is het wel logisch![]()
Kan die vent daadwerkelijk scoren?quote:Even iets anders:
[..]
Het gaat dus over Omniworld. Dat Genero toch goed
Zoals ik al eerde meldde, zou ik het niet onterecht vinden als Amrabat even geschorst wordt voor deze overtreding (alhoewel ik hem liever gewoon op de velden zie want het is een fantastische speler die ik met veel plezier zie spelen), maar volgens mij zag Blom de overtreding van Hofs in die wedstrijd ook waarbij die er met 2 voeten naar voren indook, en dat bestrafte hij toen maar met geel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:03 schreef versteegrob het volgende:
Blom vindt overtreding Amrabat rood waard
Geschreven op donderdag, 28 augustus om 08:02
Kevin Blom vindt de overtreding die PSV'er Nordin Amrabat tijdens het duel om de Johan Cruijff Schaal op Nicky Hofs van Feyenoord maakte, rood waard. "Het was een tackle met buitensporige inzet", zei de arbiter na het bekijken van de tv-beelden. Amrabat ging in een duel met Hofs vol op een been van de middenvelder van Feyenoord staan. Scheidsrechter Blom bestrafte de PSV'er niet, maar gaf in Zeist aan de actie van Amrabat niet te hebben gezien. Reden voor de aanklager betaald voetbal om zaak te beginnen tegen de aanvaller van de Eindhovenaren.
"Op de televisiebeelden is ook te zien dat ik twee spelers in mijn gezichtsveld had en het voorval niet kon waarnemen", vertelt Blom in De Telegraaf. "Ik liet dan ook doorspelen en daardoor ontstond zelfs nog een goede kans voor Feyenoord. Als ik de actie van Amrabat wél had gezien, stuurde ik hem weg. Zonder meer."
In het programma Studio Voetbal werd Amrabat geconfronteerd met de beelden. "Toen schrok ik wel", vertelt de PSV’er. "Het was een wilde overtreding, maar er was absoluut geen sprake van opzet. Hofs gleed naar de bal en ik wilde de bal ook halen. Als hij ietsje eerder is, dan raakt Hofs mij. Maar inderdaad, op de beelden zag het er grof uit. Tijdens het duel had ik niet in de gaten dat het zo ernstig was.’’
Amrabat baalt er van dat de beelden tot in den treuren op televisie zijn herhaald. "Ze hebben het bij Studio Voetbal dertig keer herhaald. Het zou erg vervelend zijn als ik hierdoor geschorst wordt."
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=65108
Zo man, stoer zeg.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Wajooooooooo, ik heb dezelfde broek als Bakkal, wauw zeg.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef navigator het volgende:
[..]
Zo man, stoer zeg.Maar die Bakkal verdient toch wel aardig en toch nog broeken scoren bij de Wibra.
Oh, jij bent het.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef navigator het volgende:
[..]
Zo man, stoer zeg.Maar die Bakkal verdient toch wel aardig en toch nog broeken scoren bij de Wibra.
Laat die smiley´s uit je prive leven even achterwege wil je.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi, helemaal zelf bedacht knulletje, of heeft pappie geholpen?
Yep en, nog steeds gelukkig dat een psv spelert dezelfde broek heeft?! Wat een mooie dag was het, misschien wel de mooiste uit je leven!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, jij bent het.!!!!!!1
Nee, de mooiste dag was toen ik Addo met dezelfde sokken zag.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:13 schreef navigator het volgende:
[..]
Yep en, nog steeds gelukkig dat een psv spelert dezelfde broek heeft?! Wat een mooie dag was het, misschien wel de mooiste uit je leven!
De taalverloedering.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:00 schreef navigator het volgende:
[..]
Laat die smiley´s uit je prive leven even achterwege wil je.
En topicverloedering.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:13 schreef navigator het volgende:
[..]
Yep en, nog steeds gelukkig dat een psv spelert dezelfde broek heeft?! Wat een mooie dag was het, misschien wel de mooiste uit je leven!
quote:Rob van Boekel gaat de komende drie jaar de kleuren van FC Eindhoven verdedigen. De 21-jarige aanvallende middenvelder komt over van PSV.
Van Boekel doorliep de jeugdopleiding van PSV, maar slaagde er niet in door te stoten tot de hoofdmacht van de kampioen. De laatste vier jaar speelde hij zijn wedstrijden met de beloftes.
Eindhoven-trainer Marc Brys verwacht zijn aanwinst donderdag op het trainingsveld in de hoop hem vrijdag tegen Helmond Sport al te kunnen gebruiken. De KNVB heeft Van Boekel nog niet vrijgegeven voor zijn nieuwe club.
2quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef -SG- het volgende:
Vanavond op 3?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh, oke. thnxquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=7279086
Die 3-1 tegen Man. Utd met die prachtige goal van Kezman.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:28 schreef mcyodogg het volgende:
Vind trouwens dat PSV het vorig jaar aardig matig deed in de thuiswedstrijden Europees.
Waar zijn die tijden gebleven dat Man.United, Bayern en Milan met niets Eindhoven verlieten?
Geleidelijk aan vervlogen samen na het vertrek van spelers van Europees niveau.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:28 schreef mcyodogg het volgende:
Vind trouwens dat PSV het vorig jaar aardig matig deed in de thuiswedstrijden Europees.
Waar zijn die tijden gebleven dat Man.United, Bayern en Milan met niets Eindhoven verlieten?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die 3-1 tegen Man. Utd met die prachtige goal van Kezman.
En commentaar van Evert, kan het nog beter?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die 3-1 tegen Man. Utd met die prachtige goal van Kezman.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:12 schreef Vitamine_C het volgende:
Gaat vast weer een ongelofelijke kutloting worden
Vorig jaar ook al. Sjezus...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:49 schreef ganzenherder het volgende:
KAN HET ERGER? jeeeeeeeeeezuss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met Ryanair vanaf Eindhoven, hoe makkelijk wil je het hebben?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:52 schreef PyTh het volgende:
Wat een schijtloting zeg.....
Wel 2 leuke tripjes naar Marseille en Madrid in het vooruitzicht....
Denk het ook wel, maar had toch liever een wat makkelijkere loting gehad. Alhoewel het wel 'mooie' tegenstanders zijn...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En tóch denk ik dat we de derde plek wel halen
mss zelfs #2quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En tóch denk ik dat we de derde plek wel halen
Tuurlijk ik ook. Maar ik denk dat we de UEFA Cup dan maar even moeten winnenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Denk het ook wel, maar had toch liever een wat makkelijkere loting gehad. Alhoewel het wel 'mooie' tegenstanders zijn...
Hadden jullie maar Real of Barca, dan zat je tenminste met Shakhtar of Bate en niet met Atletico.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:56 schreef R4V3 het volgende:
Mooie poule, alleen jammer dat Liverpool er weer in zit. Wil een keer Real of Barca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |