Boeiend, je hoeft maar om de 300 posts ff het enge ONZ forum in te stappen om het nieuwe topic te vinden, daarna pik je hem gewoon op in MyAT.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef afcajos het volgende:
Als deze in ONZ komt posten de echte klb sc'ers er niet meer in.
Dat zou wel een consequentie zijn jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
Relmof wil hem graag naar ONZ verplaatsen omdat ze daar geen goeie slowchat hebben. Maar als deze in ONZ gezet wordt zijn alle vaste baggeraars pleite![]()
Dat wordt een invasie van bagger op de rest van KLB
L.o.l.z.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
Dat wordt een invasie van bagger op de rest van KLB
Je moet toch onderhand ook wel weten dat ze hier graag rellen om het rellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
L.o.l.z.
En zoals ik al zei: Maak jullie niet zo druk. Remlof plaatst een opmerking en iedereen springt in de hoogste boom, terwijl er helemaal niks aan de hand is.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:29 schreef afcajos het volgende:
In onz krijg je ook alle onzers erbij en dat is nie tde bedoeling!!1
maar boswachter zegt dat we ons niet druk hoeven te maken dus het komt allemaal goeed!
*insert vacuum gezogen tepels van slaaf Dave*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
En nu gaan jullie weer foto's van pronte borstjes enzo hier posten.
weet ik het.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:29 schreef Sackboy het volgende:
Welke snoodaard heeft het bovenste heldenplaatje uit de OP (ook in de Wiki) verwijderd?
Gelukkig nog een in deze reeks met een helder inzichtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:15 schreef BobbyB het volgende:
Zo, is het afgelopen met die SM plaatjes? Mooi zo.![]()
En dat deze SC beter in ONZ past ben ik wel eens, maar dat is niet onze schuld, daar moet je Yvonne voor bedanken![]()
Weer een rel om niks, remlof zegt alleen maar dat het beter in ONZ past en jullie beginnen meteen te miepen. Al staat ie R&P.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:30 schreef BobbyB het volgende:
Zelfs ananas maakte een special guest appearence
Ja, komt omdat ik 's nachts gewoon ga slapenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig nog een in deze reeks met een helder inzicht
Ze zijn te oud voor je zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef RickoKun het volgende:
GA WEG JONG MET DIE KUT PLAATKES!!!!
GA MAAR NAAR HET MODELLEN TOPIQUE OFSOWE!!
Kom zelf dan met wat beters of sterf!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef RickoKun het volgende:
GA WEG JONG MET DIE KUT PLAATKES!!!!
GA MAAR NAAR HET MODELLEN TOPIQUE OFSOWE!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |