abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61131311
Als deze in ONZ komt posten de echte klb sc'ers er niet meer in.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61131338
Maak jullie nou niet druk
U MAD?
pi_61131379
Zo, is het afgelopen met die SM plaatjes? Mooi zo.

En dat deze SC beter in ONZ past ben ik wel eens, maar dat is niet onze schuld, daar moet je Yvonne voor bedanken

Weer een rel om niks, remlof zegt alleen maar dat het beter in ONZ past en jullie beginnen meteen te miepen. Al staat ie R&P.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61131401
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef afcajos het volgende:
Als deze in ONZ komt posten de echte klb sc'ers er niet meer in.
Boeiend, je hoeft maar om de 300 posts ff het enge ONZ forum in te stappen om het nieuwe topic te vinden, daarna pik je hem gewoon op in MyAT.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61131408
Oja, eik heb vandaag een tygebrek, dus niet zeuren.
pi_61131435
Relmof wil hem graag naar ONZ verplaatsen omdat ze daar geen goeie slowchat hebben. Maar als deze in ONZ gezet wordt zijn alle vaste baggeraars pleite

Dat wordt een invasie van bagger op de rest van KLB
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_61131586
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
Relmof wil hem graag naar ONZ verplaatsen omdat ze daar geen goeie slowchat hebben. Maar als deze in ONZ gezet wordt zijn alle vaste baggeraars pleite

Dat zou wel een consequentie zijn ja Dan komt Yvonne weer en maakt weer een topic aan met "Ga hier maar baggeren" en dan moeten we opnieuw beginnen met de nummering.

Maar remlof wil helemaal niks, zoals ik het lees, zegt ie alleen dat deze reeks beter in ONZ past wat ik wel met hem eens ben. Maar er was laatst nog een FA genaamd Dagonet die vond dat ONZ al genoeg SC's had. Maar er werd weer gewoon gereld om niks (zonder mij, dat vind ik dan weer een kut streek om te gaan rellen als ik net naar bed ben) want remlof zegt gewoon dat ie hier blijft, enkele posts terug.
pi_61131608
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
L.o.l.z.

En zoals ik al zei: Maak jullie niet zo druk. Remlof plaatst een opmerking en iedereen springt in de hoogste boom, terwijl er helemaal niks aan de hand is.
U MAD?
pi_61131636
Vind het wel weer een leuk terugkerend iets, zeggen van "Wanneer gaat deze SC naar ONZ?" oid naast andere terugkerende dingen als "He, er is nog geen Hayden gepost" en "Van wie is deze? *insert NAZI avatar* "
pi_61131641
In onz krijg je ook alle onzers erbij en dat is nie tde bedoeling!!1

maar boswachter zegt dat we ons niet druk hoeven te maken dus het komt allemaal goeed!
pi_61131684
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

L.o.l.z.

En zoals ik al zei: Maak jullie niet zo druk. Remlof plaatst een opmerking en iedereen springt in de hoogste boom, terwijl er helemaal niks aan de hand is.
Je moet toch onderhand ook wel weten dat ze hier graag rellen om het rellen Zelfs ananas maakte een special guest appearence
pi_61131761
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:29 schreef afcajos het volgende:
In onz krijg je ook alle onzers erbij en dat is nie tde bedoeling!!1

maar boswachter zegt dat we ons niet druk hoeven te maken dus het komt allemaal goeed!

En nu gaan jullie weer foto's van pronte borstjes enzo hier posten.

/einde discussie
U MAD?
pi_61131817
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
En nu gaan jullie weer foto's van pronte borstjes enzo hier posten.
*insert vacuum gezogen tepels van slaaf Dave*

pi_61131848
Oja, er is nog geen Hayden gepost.

pi_61132640
Marion Raven

pi_61132894
Welke snoodaard heeft het bovenste heldenplaatje uit de OP (ook in de Wiki) verwijderd?

pi_61132914
Ik googelde op slaaf dave

dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:13:17 #68
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61133657
IK GA WEG UIT SC ALS KLB VERHUISD WORDTTDTDTDTDT!!!!!11!1111alfamannetje

Al kom ik hier niet meer zo vaak
pi_61133979
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:29 schreef Sackboy het volgende:
Welke snoodaard heeft het bovenste heldenplaatje uit de OP (ook in de Wiki) verwijderd?
weet ik het.

Deze had ook in de 100e OP gemoeten.

pi_61134103
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:15 schreef BobbyB het volgende:
Zo, is het afgelopen met die SM plaatjes? Mooi zo.

En dat deze SC beter in ONZ past ben ik wel eens, maar dat is niet onze schuld, daar moet je Yvonne voor bedanken

Weer een rel om niks, remlof zegt alleen maar dat het beter in ONZ past en jullie beginnen meteen te miepen. Al staat ie R&P.
Gelukkig nog een in deze reeks met een helder inzicht
pi_61134126
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:30 schreef BobbyB het volgende:

Zelfs ananas maakte een special guest appearence
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:42:04 #72
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61134226
GA WEG JONG MET DIE KUT PLAATKES!!!!
GA MAAR NAAR HET MODELLEN TOPIQUE OFSOWE!!
pi_61134324
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:36 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gelukkig nog een in deze reeks met een helder inzicht
Ja, komt omdat ik 's nachts gewoon ga slapen dan begrijp je het de volgende ochtend beter.
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef RickoKun het volgende:
Ze zijn te oud voor je zeker
pi_61134357
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef RickoKun het volgende:
Kom zelf dan met wat beters of sterf!

pi_61134538
Vind het wel jammer dat we nu geen leuk thema hebben voor deel 100 met de KLB SC verkiezingen.

Dus laten we dit topic gebruiken om de KLB SC verkiezingen voor te bereiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')