Nee man, google ftw, ik ga voor zo'n kutpot niet m'n camera pakken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:30 schreef Fha het volgende:
Je vond het heus wel lekker, je hebt de pot zo goed als op gemaakt
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee man, google ftw, ik ga voor zo'n kutpot niet m'n camera pakken.
Waarom heet pindakaas; pindakaas? En nog belangrijker.. van welke pindakaas wordt je echt groter, oftewel; welke is het lekkerste? Kassa van de Vara deed de test en nee, Calvé heeft niet gewonnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:31 schreef Nobu het volgende:
Calvé is rotzooi kerel, de AH-pindakaas moet je hebben.
Ja, en mensen gaan naar AH om pindakaas huismerk te kopen terwijl je bij de Digros overall vele malen goedkoper uit bent met de rest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:34 schreef FictionalFenna het volgende:
*knip
01 - AH Pindakaas naturel ¤ 0,80 , cijfer: 7,1
Ik loop inderdaad speciaal voor mijn pindakaas langs de AHquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, en mensen gaan naar AH om pindakaas huismerk te kopen terwijl je bij de Digros overall vele malen goedkoper uit bent met de rest.
Ja. Vooral als je toch al je boodschappen bij de AH doet, kleine moeite om een pot pindakaas mee te nemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, en mensen gaan naar AH om pindakaas huismerk te kopen terwijl je bij de Digros overall vele malen goedkoper uit bent met de rest.
Trouwen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:39 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik loop inderdaad speciaal voor mijn pindakaas langs de AH
Dat is wat anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. Vooral als je toch al je boodschappen bij de AH doet, kleine moeite om een pot pindakaas mee te nemen.
Gadver pindakaas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:20 schreef Kriegel het volgende:
I
Klacht: Het is vadsige teringzooi die bovenin je muil blijft kleven.
Bonusklacht: Hitler!!
Argh, daar heb je me.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:49 schreef Zeitgeist het volgende:
2. Hitler was misschien evil maar heeft meer bereikt in zijn leven dan jij. Ergo je bent gewoon jaloers
De Polen vallen anders nu Nederland binnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Argh, daar heb je me.![]()
Nee, maar serieus: iedereen moet toch minstens één keer in zijn leven Polen binnenvallen, dat is iets wat je moet hebben meegemaakt. Die staat dus op mijn nog-te-doen lijst.
Ik zie het al helemaal voor me (sorry voor de slechte paintquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Argh, daar heb je me.![]()
Nee, maar serieus: iedereen moet toch minstens één keer in zijn leven Polen binnenvallen, dat is iets wat je moet hebben meegemaakt. Die staat dus op mijn nog-te-doen lijst.
Not againquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:09 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Passen er 35285 van in een zeecontainer, uitgaande dat het gewicht precies in evenwicht staat met waarmee de andere helft van de zeecontainer is gevuld: hagelslag.
Wtf zit er in die rechter pot?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:09 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Passen er 35285 van in een zeecontainer, uitgaande dat het gewicht precies in evenwicht staat met waarmee de andere helft van de zeecontainer is gevuld: hagelslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:27 schreef krioro het volgende:Die is echt de aller aller beste jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
als je ze liggend stapelt passen er dan niet meer in?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:09 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ze bij de chinees halen, in vierkante 15 liter blikken. Dat stapelt veel efficienter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:51 schreef gers het volgende:
[..]
als je ze liggend stapelt passen er dan niet meer in?
Zolang je maar pindakaas koopt om het op te stapelen in een zeecontainer!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou ze bij de chinees halen, in vierkante 15 liter blikken. Dat stapelt veel efficienter.
Pindakaas is om pindasaus van te makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 05:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zolang je maar pindakaas koopt om het op te stapelen in een zeecontainer!
Voor over de patat!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 05:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Pindakaas is om pindasaus van te maken
Moet je eens binnen 1 km van de Calve-fabriek komen, en dan eens goed inademen... Eet je het nooit meer!quote:
je meet schuinquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:09 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb je met veel spullen. Ik moest voor mijn werk eens bij een fabriek zijn die vetten maakt wat door (volgens de medewerkers) 70% van je dagelijks eten zit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Moet je eens binnen 1 km van de Calve-fabriek komen, en dan eens goed inademen... Eet je het nooit meer!
Die hippie zooi weer het slechtste en een van de duurste, het zal ook wel weer nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:34 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Waarom heet pindakaas; pindakaas? En nog belangrijker.. van welke pindakaas wordt je echt groter, oftewel; welke is het lekkerste? Kassa van de Vara deed de test en nee, Calvé heeft niet gewonnen.
Pindakaas is in 1893 uitgevonden in de Verenigde Staten. Omdat in Nederland het woord boter alleen werd gebruikt voor roomboter is het woord vertaald naar kaas. Tegenwoordig kennen we in Nederland tientallen soorten pindakaas. Maar welke is het lekkerste, de jury bestaande uit onder andere koks en pindakaas-maker kwam in Purmerend tot de volgende conclusie:
Van de slechtste naar de beste:
10 - Biologische pindakaas van Biorganic ¤ 1,75 , cijfer: 2,4
09 - Euro Shopper pindakaas Albert Heijn ¤ 0,49 , cijfer: 3,6
08 - PCD algmeen verkrijgbaar ¤ 0,55 , cijfer: 4,6
07 - Krekeltje biologische pindakaas ¤ 1,78 , cijfer: 4,8
06 - Fed & Ed pindakaas ¤ 1,80 , cijfer: 5,2
05 - Calve pindakaas ¤ 1,02 , cijfer: 5,6
04 - C1000 pindakaas ¤ 0,80 , cijfer: 6.0
03 - De Ruijter ¤ 0,90 , cijfer: 6,2
02 - Panda pindakaas ¤ 0,48 , cijfer: 6,2
Beetje jammer alleen dat andere mensen met andere smaken even gaan beoordelen voor mij wat het lekkerste is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:34 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Waarom heet pindakaas; pindakaas? En nog belangrijker.. van welke pindakaas wordt je echt groter, oftewel; welke is het lekkerste? Kassa van de Vara deed de test en nee, Calvé heeft niet gewonnen.
Pindakaas is in 1893 uitgevonden in de Verenigde Staten. Omdat in Nederland het woord boter alleen werd gebruikt voor roomboter is het woord vertaald naar kaas. Tegenwoordig kennen we in Nederland tientallen soorten pindakaas. Maar welke is het lekkerste, de jury bestaande uit onder andere koks en pindakaas-maker kwam in Purmerend tot de volgende conclusie:
Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je eigenlijk makkelijk satesaus maken met een pot pindakaas ?
Calvequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:30 schreef Morwen het volgende:
In dit geval: Een terechte klacht!
Pindakaas IS Calve. PUNT
NEEN.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:33 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Is Amerikaanse Peanut Butter lekkerder dan Pindakaas?
Wilde ik altijd wel weten
Maken waarschijnlijk niet, het smaakt toch anders, maar ik leng zelf wel altijd de boel een beetje aan met pindakaas voor extra hoeveelheid, werkt prima. Wat ik trouwens vaak met m'n brood doe is het spul een minuutje in de magnetron tiefen, heb je een broodje 'pindasaus'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je eigenlijk makkelijk satesaus maken met een pot pindakaas ?
Here comes the fail-train (8)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:20 schreef Kriegel het volgende:
Ik voelde zojuist, hand op muis en hand op kruis, een naargeestige klaagzang van mijn maag. Ergo: ik had trek. Dus ik zo naar beneden toe gehobbeld om mij daar van een heerlijk broodje pindakaas te voorzien, zeg maar een stuk of zes. Jeweet.
Dan verwacht je bij het opentrekken van de voorraadkast dus Calvé te zien, want je moer weet nog dat er geen andere way to go is zogezegd, gewoon Calvé voor het leven BIAaatch!1weMaar welk een gedrocht staat er ineens voor mijn neus...:
En dit "onderzoek" is gedaan door albert heijn zelf?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:34 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Heb je een beetje moeite met lezen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef Zenon het volgende:
[..]
En dit "onderzoek" is gedaan door albert heijn zelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |