abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:25:16 #201
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61500283
zovty heeft altijd en overal gelijk.
Ik ga naar huis.
pi_61500288
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je vraagt er zelf om met zo'n reactie.
Ben je dyslectisch? Ik vraag er helemaal niet om! Ik wijs er juist op dat men dat bij mij niet moet doen.
quote:
Volgens mij ben jij nog nooit in KLB geweest ? Ik ben al 3x anal geraped, 16x vermoord en 39x verkracht door een groep negers. Maar who cares
Wat kan mij het nou schelen wat er met jou gebeurt? Ik wordt pedo genoemd terwijl ik nog zo heb gezegd het niet te doen.

Ben je nou echt zo simpel of doe je maar alsof? Ga er eens iemand bij roepen met een IQ hoger dan 80 wil je? Dankje.
pi_61500363
Rustig maar liefje. Ik pas hem wel aan hoor.

En nu koest.
U MAD?
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:30:33 #204
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61500415
Don't you koest zovty, bosfag.
Ik ga naar huis.
pi_61500506
Sorry nietzman.

Sorry zovty.

Sorry zon.
U MAD?
pi_61501788
Liev. Bedankt.

voor nietz.
  dinsdag 9 september 2008 @ 20:27:05 #207
167923 appelsjap
All the above
pi_61508311
waar precies nam je bagger waar Juup©?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_61508425
mag mijn mileumaffia klaagtopic dan een schopje alsjeblieft of vind je dat ik het opnieuw moet proberen in onz?
pi_61509122
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je vraagt er zelf om met zo'n reactie.

Volgens mij ben jij nog nooit in KLB geweest ? Ik ben al 3x anal geraped, 16x vermoord en 39x verkracht door een groep negers. Maar who cares
maar bij jou is het ook echt gebeurd he
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_61510347
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:17 schreef zovty het volgende:

[..]

Waar ik me druk om maak is dat ik pedo wordt genoemd. Dat zijn toch geen normale omgangsvormen meer, zelfs niet op internet. Ik vind het werkelijk bizar.
Epic fail: iets serieus nemen binnen KLB
  dinsdag 9 september 2008 @ 21:47:06 #211
104871 remlof
Europees federalist
pi_61510515
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:40 schreef slindenau het volgende:

[..]

Epic fail: iets serieus nemen binnen KLB
Toch zijn de serieuze topics in dit forum de beste. En daar is het ook eigenlijk voor bedoeld, maar dat schijnt de huidige generatie niet meer te snappen, helaas.
pi_61510950
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Toch zijn de serieuze topics in dit forum de beste. En daar is het ook eigenlijk voor bedoeld, maar dat schijnt de huidige generatie niet meer te snappen, helaas.
Ja dat zal allemaal wel ...maar 99.9% van de schelpartijen zijn niet echt serieus te nemen
pi_61510956
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Heb je een voorbeeld van een hele goede, serieuze thread in KLB?
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:11:50 #214
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61511202
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:03 schreef Emimich het volgende:

[..]

Heb je een voorbeeld van een hele goede, serieuze thread in KLB?
Ik heb er meerdere geprobeerd te starten als nieuwkomer maar dat geef je al snel op vanwege de vele flauwe reacties. Iedereen wordt daar uiteindelijk in meegezogen.

Remlof, als het jou zo dwars zit dat KLB is verworden tot een kindercircus, waar zorg je er dan niet voor dat dat verandert?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 10 september 2008 @ 10:20:57 #215
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61518140
waarom gaat mijn naaper topic dicht?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61518173
Omdat het niet echt een goed topic is ?
Maar vooruit wil hem wel voor je her-openen. Ben benieuwd naar de reacties. Als het echt te slecht wordt gaat ie dicht.
U MAD?
  woensdag 10 september 2008 @ 11:04:03 #217
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61519234
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat het niet echt een goed topic is ?
Maar vooruit wil hem wel voor je her-openen. Ben benieuwd naar de reacties. Als het echt te slecht wordt gaat ie dicht.
zie ik ben wel blij dat je mod bent!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61520038
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik heb er meerdere geprobeerd te starten als nieuwkomer maar dat geef je al snel op vanwege de vele flauwe reacties. Iedereen wordt daar uiteindelijk in meegezogen.

Remlof, als het jou zo dwars zit dat KLB is verworden tot een kindercircus, waar zorg je er dan niet voor dat dat verandert?
Voor een fatsoenlijke discussie ga je maar naar POL/NWS/WGR

5 jaar geleden was KLB ook al zo zoals het nu is, er komen nu alleen 100x zoveel mensen en hoe zou dat toch komen....
pi_61520465
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:40 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Voor een fatsoenlijke discussie ga je maar naar POL/NWS/WGR

5 jaar geleden was KLB ook al zo zoals het nu is, er komen nu alleen 100x zoveel mensen en hoe zou dat toch komen....
Omdat het mênnus gaaf is hier
Bagger is één ding, maar een serieuze klacht op zo'n manier verpakken dat het ook daadwerkelijk leuk is om te lezen is iets anders. Het is een smalle grens... en helaas eentje die te vaak wordt overschreden

Het komt er natuurlijk altijd op neer dat je wildvreemde mensen deelgenoot probeert te maken van iets dat je irriteert en dat doe je door ze tot de verbeelding te spreken. Anders haken de lezers snel af, want een forum dat alleen maar uit kommer en kwel bestaat trekt niemand toch (op een enkele emo na misschien )?
Ga weg
  woensdag 10 september 2008 @ 12:07:50 #220
104871 remlof
Europees federalist
pi_61520692
quote:

[..]

Dat proberen we ook, maar het is geen eenvoudige opgave.
pi_61520820
Ik vind dat beide partijen gelijk hebben.

Topic met een grappig insteek of wending zul je toch altijd blijven houden, prima. Ik deed er zelf ook altijd aan mee, en wanneer een topic goed is geschreven en grappig is zal ik de laatste zijn die zoiets gaat sluiten. Echter worden er de laatste tijd zoveel baggerlemmings geopend waar de honden nog geen brood van gegeten hebben. Ook het aantal goede topics (die misschien niet echt gebeurd zijn, maar die dusdanig geschreven zijn dat ze leuk zijn en ook een onderwerp hebben waar men wat mee kan) valt de laatste tijd gewoon tegen. Erg jammer.
Maar goed. Ik denk dat het modden op deze topics nog wel meevalt. Zo streng zijn we helemaal niet

Wat wel zo is en wat ik dan jammer vind is dat de echte serieuze topics met een normaal onderwerp meteen worden verneukt met posts als Fipo, TS is dit, TS kan er niet mee omgaan etc.
Kom op, geef die topics gewoon een kans en discussier mee of blijf weg. Er zijn immers genoeg topics die open zijn waarin je kan baggeren (bovendien is er een SC).

Vandaar dat er nu ook zo streng wordt opgetreden door de FA's m.b.t. sommige ongein. Indien je 100% onzinposts op je naam wil hebben ga je maar naar ONZ. Maar goed, daar is het natuurlijk minder leuk dan hier
Gewoon normaal posten en af en toe een geintje moet best kunnen toch. Verneuk het alleen niet voor de mensen die hier wel komen met een serieuze intentie.
U MAD?
pi_61524653
quote:

[..]

Ik heb er meerdere geprobeerd te starten
als nieuwkomer maar dat geef je al snel op vanwege de vele flauwe reacties. Iedereen wordt daar uiteindelijk in meegezogen.
Links?
pi_61525740
Newbies moeten we sowieso niet in KLB
pi_61525802
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:06 schreef Emimich het volgende:

[..]

Links?
Iemand alleen bij de achternaam noemen

Mooie FIPO !
  woensdag 10 september 2008 @ 18:16:36 #225
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61529433
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:54 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Iemand alleen bij de achternaam noemen

Mooie FIPO !
Wat leuk, da's mijn topic!

En je hebt gelijk, die Fipo had daar niet mogen blijven staan.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 10 september 2008 @ 19:09:57 #226
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_61530713
quote:

[..]

Bij een serieuze klacht gebeurd er juist niets, dat is te moeilijk, want als het herkenbaar is weten mensen niets te zeggen. Zie mijn topic:

Taalgebruik van de EG

Één zinnige reactie
  donderdag 11 september 2008 @ 22:21:19 #228
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61563361
Ja, is weg. User ook
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61563691
  donderdag 11 september 2008 @ 22:36:07 #230
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61563870
Marokkaan gisteren bij Pauw & Witteman

Mijn pure kwaliteitstopique wordt verneukt.
  donderdag 11 september 2008 @ 22:51:49 #231
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61564357
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef Kopbal het volgende:
Marokkaan gisteren bij Pauw & Witteman

Mijn pure kwaliteitstopique wordt verneukt.
Opgeschoond.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61564832
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:21 schreef Biogarde het volgende:
Ja, is weg. User ook
Goed bezig!
pi_61569529
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:18 schreef Emimich het volgende:
Haal.
dat.
plaatje.
weg.

Kaasachtige substantie op mijn eikel
Lol. Had ie een plaatje van zijn eigen leuter gemaakt of wat
U MAD?
pi_61572783
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee, een inmiddels verwijderde user postte een plaatje in dat topic waarop een man aan een lul vol met smegma zat te zuigen.
pi_61572919
omfg
U MAD?
pi_61573081
Doe zulke conversaties via PM aub Dit is KLB-FEEDBACK en niet een "hou mij op de hoogte wat voor vies plaatje er verwijderd is" topic
pi_61573766
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Druk dan op de edit knop, kun je het zien (als je dat graag wil tenminste).
pi_61587718
Thuiswoners 3
Da's al de tweede keer van de week dat die user me voor pedo uitscheld.
Ik vind het echt (echt!) niet kunnen. Gaarne aktie.
pi_61590227
Benzineprijs onder de 100 dollar

Deze man begint zonder enige aanleiding met kanker te schelden
en begint zeer verstorend gedrag te vertonen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61590446
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef Meki het volgende:

Deze man begint zonder enige aanleiding met kanker te schelden
en begint zeer verstorend gedrag te vertonen
Topic is dicht. De OP was ook wel enigzins uitlokkend:
quote:
Nederland bestaat alleen uit dieven
Overheid steelt, belastingdienst steelt , politie steelt
Nederland gebruikt ons als slaven

Mugabe en Chavez help ons aub van deze kwade land
Als jij zoiets post (en dan heb ik het nog niet eens over jouw postgeschiedenis) dan kun jij verwachten dat er fel op gereageerd wordt. Wees de volgende keer wijzer en schrijf niet zo slachtofferrolachtig e.d., dan zullen de reacties ook anders zijn.
pi_61590482
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

Topic is dicht.
Niet.
pi_61590546
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

Topic is dicht. De OP was ook wel enigzins uitlokkend:
[..]

Als jij zoiets post (en dan heb ik het nog niet eens over jouw postgeschiedenis) dan kun jij verwachten dat er fel op gereageerd wordt. Wees de volgende keer wijzer en schrijf niet zo slachtofferrolachtig e.d., dan zullen de reacties ook anders zijn.
KLG is een klaagbaak en hoort vaak niet serieus genomen te worden, Als TS kan je klagen over elke onderwerpen

In de policy staat werkelijk doodwensen en persoonlijke aanvallen not-done is verboden is, Dat is je bekend blijkbaar ben je dat vergeten

voor de rest weet jij ook dat iedereen normaal in discussie kan gaan, zonder enige doodwensing en persoonlijke aanvallen. En verder is KLG een klaagbaak of wil jij zeggen dat alle topics hier serieus zijn ??

Jammer
pi_61590579
Wat is KLG?
pi_61590607
KLB
pi_61590780
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:07 schreef Meki het volgende:
quote:
KLG is een klaagbaak en hoort vaak niet serieus genomen te worden, Als TS kan je klagen over elke onderwerpen
Dat klopt, maar de manier waarop jij klaagt kan dusdanig agressief zijn dat anderen zich daardoor aangevallen voelen, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
quote:
In de policy staat werkelijk doodwensen en persoonlijke aanvallen not-done is verboden is, Dat is je bekend blijkbaar ben je dat vergeten
Om precies te zijn staat er dit:
quote:
Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
Het is aan de moderators om te bepalen wanneer iets kwetsend of storend is. Doodwensen zijn idd niet gewenst maar die heb ik ook niet gezien in het topic, storend gedrag heb ik wel gezien en dat begon al bij de agressieve OP.
quote:
voor de rest weet jij ook dat iedereen normaal in discussie kan gaan, zonder enige doodwensing en persoonlijke aanvallen. En verder is KLG een klaagbaak of wil jij zeggen dat alle topics hier serieus zijn ??
Voor het eerste deel, zie hierboven. Voor het tweede deel: Lang niet elke topic in KLB is serieus, maar wil jij daar mee zeggen dat jouw topic niet serieus genomen moet worden?
pi_61591032
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

[..]

Dat klopt, maar de manier waarop jij klaagt kan dusdanig agressief zijn dat anderen zich daardoor aangevallen voelen, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
[..]

Om precies te zijn staat er dit:
[..]

Het is aan de moderators om te bepalen wanneer iets kwetsend of storend is. Doodwensen zijn idd niet gewenst maar die heb ik ook niet gezien in het topic, storend gedrag heb ik wel gezien en dat begon al bij de agressieve OP.
[..]

Voor het eerste deel, zie hierboven. Voor het tweede deel: Lang niet elke topic in KLB is serieus, maar wil jij daar mee zeggen dat jouw topic niet serieus genomen moet worden?
Dit is een openbare forum waarmee je kan discussieren over elke onderwerpen, de OP is goed niks verkeerds mee en is mijn mening, er zijn users die er niet mee zijn zoals Armeggedon, in plaats van een normale discussie te starten , begint hij met kanker te schelden en zegt tevens ook erbij dat mijn geiteneukersfamilie weg moeten, Daar ligt de fout en daar behoor jij als moderator op te treden. Pak eerst de kankerscheldwoorden aan en dan kan je de topic beoordelen en dan kan je hem sluiten. OP is mijn mening en dat kan in KLB omdat er vele topics ook agressief zijn.

Mijn OP was niet kwetsend naar de users toe, hij is wel kwetsend naar Shell toe, dat kan want daarvoor bestaat KLG, in de OP staat geen scheldwoorden naar de users toe en al helemaal geen persoonlijke aanvallen. Als de users dat niet willen lezen gaan ze toch naar een andere topic. Armeggedon was aan het provoceren en met kander te schelden

Moderators moeten via de policy handelen, kankerscheldwoorden of persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan, dat weet je zelf ook

Mijn topic kan je wel / niet serieus nemen, maar daar heb je KLB voor maar is dat een reden om over te gaan tot persoonlijke aanvallen, want het lijkt of je dat hierbij wel rechtvaardigd
pi_61591556

Dit is al helemaal over de scheef
pi_61591615
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Dit is een openbare forum waarmee je kan discussieren over elke onderwerpen, de OP is goed niks verkeerds mee en is mijn mening, er zijn users die er niet mee zijn zoals Armeggedon, in plaats van een normale discussie te starten , begint hij met kanker te schelden en zegt tevens ook erbij dat mijn geiteneukersfamilie weg moeten, Daar ligt de fout en daar behoor jij als moderator op te treden. Pak eerst de kankerscheldwoorden aan en dan kan je de topic beoordelen en dan kan je hem sluiten. OP is mijn mening en dat kan in KLB omdat er vele topics ook agressief zijn.

Mijn OP was niet kwetsend naar de users toe, hij is wel kwetsend naar Shell toe, dat kan want daarvoor bestaat KLG, in de OP staat geen scheldwoorden naar de users toe en al helemaal geen persoonlijke aanvallen. Als de users dat niet willen lezen gaan ze toch naar een andere topic. Armeggedon was aan het provoceren en met kander te schelden

Moderators moeten via de policy handelen, kankerscheldwoorden of persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan, dat weet je zelf ook

Mijn topic kan je wel / niet serieus nemen, maar daar heb je KLB voor maar is dat een reden om over te gaan tot persoonlijke aanvallen, want het lijkt of je dat hierbij wel rechtvaardigd
Ik vind de OP dusdanig uitlokken tot negatieve reacties, dat bepaalde reacties onvermijdelijk waren. Dat in combinatie met de negatieve en beledigende reacties, was voor mij ook de reden om het topic te sluiten. Dat jij het daar dan weer niet eens bent daar kan ik niets aan doen.

Topic is dicht en blijft dicht. Als jij het nog eens wilt proberen vind ik dat best, maar herschrijf de OP dan zodat hij niet meer overkomt als zijnde "Ik ben Meki en Nederland doet mij en mijn familie te kort en het is een kutland". Zo komt de OP namelijk over op veel mensen, en dat komt over het algemeen door jouw postgeschiedenis.

Verbeter de wereld begin met jezelf.

P.S.

Einde discussie. Als jij het er niet mee eens bent kun jij het altijd nog proberen bij een FA of A.
pi_61591861
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik vind de OP dusdanig uitlokken tot negatieve reacties, dat bepaalde reacties onvermijdelijk waren. Dat in combinatie met de negatieve en beledigende reacties, was voor mij ook de reden om het topic te sluiten. Dat jij het daar dan weer niet eens bent daar kan ik niets aan doen.

Topic is dicht en blijft dicht. Als jij het nog eens wilt proberen vind ik dat best, maar herschrijf de OP dan zodat hij niet meer overkomt als zijnde "Ik ben Meki en Nederland doet mij en mijn familie te kort en het is een kutland". Zo komt de OP namelijk over op veel mensen, en dat komt over het algemeen door jouw postgeschiedenis.

Verbeter de wereld begin met jezelf.

P.S.

Einde discussie. Als jij het er niet mee eens bent kun jij het altijd nog proberen bij een FA of A.
Ik heb het helemaal niet tot weer het openen van het topic
Ik heb het over jou onpartijdige moderatie, Jij weigert persoonlijke aanvallen te verwijderen

Jij laat woorden als geiteneukersfamilie en kankerwoorden toe, dat is strijdig met de policy
Ik heb nooit gezegd dat de topic weer open gaat, ik zeg alleen dat de manier van posten van Armeggedon buiten de scheef gaat en daar hoor jij op te treden.

En waar haal je het vandaan dat de familie te kort uit komt ??. Is de mening van jou soms ook de mening van me familie ?. Ik weet niet hoe je aan deze onzin vandaan heb gehaald maar blijkbaar praat jij die Armeggadon aan

Dus ik vraag het nog een keer, deze reactie gaat buiten alle policy te buiten en ik voel me daar persoonlijk aangevallen , ik wil dat je als moderator onpartijdig handelt tegen deze uitspraak
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:56 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Jij en je hele geiteneukersfamilie.
pi_61591942
Van mij part is de discussie met jou ook afgesloten Juup , Ik ga verder niet in discussie met een moderator die weigert persoonlijke aanvallen weg te halen, en die de policy niet kent

Mischien is er een onpartijdige moderator binnen de KLAAGBAAK die wel hanteert volgens de policy en niet vanuit zijn onderbuikgevoelens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')