quote:Op donderdag 6 september 2007 11:05 schreef Varr het volgende:
Dat snap ik dus echt niet he, ga je studeren, blijf je op anderhalf uur reizen van je school vandaan wonen.
\"Ja is lekker goedkoop\"
\"Ik heb thuis sport en allemaal vrienden\"
Blijf dan lekker tot je 30e thuiswonen!
Genieten van je studententijd moet! Beste tijd van je leven!
Link naar deel 1: Thuiswonersquote:
Ja, stiekem heb ik een Oedipus complexquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:27 schreef Core2 het volgende:
Het zit je allemaal wel flink dwars of niet, RozeAnjer. Ene verborgen verlangen naar thuis?
Sowwwwwwwwwwww, wadda ya do fo fun?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
ik woon ook nog steeds thuis, zit inmiddels in mn 5e jaar HBO.. tja, mijn keuze. heb er geen moeite mee om een uur te moeten reizen
mensen die thuis wonen zijn niet per sé geen genieters ofzo.. dat jij je nou elke dag misschien vol wil laten lopen betekend niet dat dat de góede manier is..
Reageer eens normaal, of reageer niet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Sowwwwwwwwwwww, wadda ya do fo fun?
Zo eenzaam ,quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:44 schreef Chriz2k het volgende:
Voor de meeste FOK!kers is dat toch ook geen enkel probleem?
Zij hebben immers toch geen vrienden of een gewillige dame die ze thuis moeten ontvangen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:29 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het hartstikke normaal om thuis te wonen totdat je zelf echt zelf de zin heb om het huis uit te gaan.
Ik ben nu 36, heb een mooie auto, een leuke baan, een ruim huis en er wordt gewoon elke dag een schoteltje eten voor me klaargezet. Hartstikke mooi zo hoor!
Je hebt het echt voor elkaar inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:29 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het hartstikke normaal om thuis te wonen totdat je zelf echt zelf de zin heb om het huis uit te gaan.
Ik ben nu 36, heb een mooie auto, een leuke baan, een ruim huis en er wordt gewoon elke dag een schoteltje eten voor me klaargezet. Hartstikke mooi zo hoor!
Als 'ie met een meisje ligt te krikken op z'n kamer klopt z'n moeder ineens aan met een dienblad met thee en een schoteltje koekjesquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt het echt voor elkaar inderdaad.
Nu nog een leven.
Dat deed het 'mquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als 'ie met een meisje ligt te krikken op z'n kamer klopt z'n moeder ineens aan met een dienblad met thee en een schoteltje koekjes.
Heb je nog steeds niet leren koken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:29 schreef VeX- het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |