quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:26 schreef Tism het volgende:
KLB begint steeds meer op ONZ te lijken!..
* mes op keel zet !quote:
MMMMMmmm lekker ding !!!!quote:
Moet dat perse voor een bepaald tijdstip dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:44 schreef de_boswachter het volgende:
Wordt weinig geneukt vannacht zie ik.
Ik heb zo mijn tijdstippen voordat ik geneukt wil hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet dat perse voor een bepaald tijdstip dan?![]()
Maar dit is KLB-FB dus wij kunnen beter ergens anders verder gaan met slowchatten
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:48 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het feit dat Juup een lekker ding is wel feedback ergens!
je moet ook gewoon op tijd komen.. niet te laat en niet te vroegquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn tijdstippen voordat ik geneukt wil hebben.
Misschien heeft ze wel geen dienst meer als ik later kom![]()
![]()
Maar goed. Laten we het hebben over wat serieus. Slapen bijv. Dat ga ik nu doen. Trusten lieverdjes. XxX
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef nietzman het volgende:
Jesus, wat is het toch met die lamme reeks en hypebagger. Ècht, laat de Duitsers terugkomen om die lamme kutusers mee te nemen de duinen in en ze een nekschot te geven, want die falerige baggerende snertblauwtjes hier kunnen verdomme nog geen orde houden in een fucking uitvaartcentrum.
Iemand die het begrijpt. (al zijn er uitzonderingen.)quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef nietzman het volgende:
Jesus, wat is het toch met die lamme reeks en hypebagger. Ècht, laat de Duitsers terugkomen om die lamme kutusers mee te nemen de duinen in en ze een nekschot te geven, want die falerige baggerende snertblauwtjes hier kunnen verdomme nog geen orde houden in een fucking uitvaartcentrum.
Je bent/was zelf net zo goed een stoorzender aka ruis op de lijn. Dus.quote:Op zondag 7 september 2008 04:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Iemand die het begrijpt. (al zijn er uitzonderingen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |