Verder is het ook niet de bedoeling dat je andere users aanvalt in jouw reacties. Een discussie voeren mag altijd op de FOK!frontpage. In die discussies kan het er ook behoorlijk heftig aan toe gaan, maar het uitschelden van mede users of het verstoren van discussies is natuurlijk niet de bedoeling. Zie het zo: wees gerust een beetje fel en direct, maar hou je fatsoen erbijquote:
Juup zegt dan ook nergens dat "jouw famile tekort komt", hij gaf enkel en alleen aan dat het op die manier overkwam.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:56 schreef Meki het volgende:
En waar haal je het vandaan dat de familie te kort uit komt ??. Is de mening van jou soms ook de mening van me familie ?. Ik weet niet hoe je aan deze onzin vandaan heb gehaald maar blijkbaar praat jij die Armeggadon aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We zitten hier op het forum, niet op de frontpage.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Verder is het ook niet de bedoeling dat je andere users aanvalt in jouw reacties. Een discussie voeren mag altijd op de FOK!frontpage. In die discussies kan het er ook behoorlijk heftig aan toe gaan, maar het uitschelden van mede users of het verstoren van discussies is natuurlijk niet de bedoeling. Zie het zo: wees gerust een beetje fel en direct, maar hou je fatsoen erbij
http://frontpage.fok.nl/faq/37
Overig dat geldt toch overal, we weten als fatsoenlijke mensen dat zulke woorden als Armeggedon niet kanquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We zitten hier op het forum, niet op de frontpage.
Er bestaat ook nog zoiets als negeren. Van mij mag je me alles noemen, het boeit me niet. Overigens weet je wie het post, ik zou er geen aandacht aan besteden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Overig dat geldt toch overal, we weten als fatsoenlijke mensen dat zulke woorden als Armeggedon niet kan
en de topic is gesloten, daar heb ik geen probleem mee, echt niet, wel met de persoonlijke aanvallen.
Dit is ook wel handig om te weten als user:quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als negeren. Van mij mag je me alles noemen, het boeit me niet. Overigens weet je wie het post, ik zou er geen aandacht aan besteden.
quote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
De reden staat er; bagger, wat het ook is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:05 schreef murderH het volgende:
shuush juup, close je mijn topic zonder reden. reageer je niet op mijn pm om uitleg. en dat moet mod zijn op fok. vakkenvullen moet je. of diep anaal vernederd worden.
Als jij een reactie van mij wilt via PM, schrijf dan jouw bericht in fatsoenlijk Nederlands, zodat ik niet eerst allerlei vertaalsites moet gaan bezoeken om te weten te komen wat jij bedoeld.quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:14 schreef murderH het volgende:
maar als het realiteit is dan was het geen bagger(zoals 3/4 van klb al is) dus ik begrijp het probleem niet.
verder vind ik het ook vervelend dat een MOD niet bereid is via pm te antwoorden.
Dat kan ik.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:55 schreef postmortum het volgende:
Politie die dinkt dat ik drink tijden het rijden , kan iemand ff de spelfouten uit de tt halen ?
ga je het ook doen ?quote:
die spelfouten staan er omdat ik nog steeds geschrokken benquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat jij het bentMaar ik ga niet de spelfouten uit de OP halen
Done.quote:Op zondag 14 september 2008 02:02 schreef Emimich het volgende:
WTF, verwijder deze post alsjeblieft![]()
Schreeuwende islamwezens om 1 uur 's nachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |