quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:38 schreef MissHobje het volgende:
Precies dat dus![]()
Goede klacht wel he QB
we zijn nog heel onervarenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef NanKing het volgende:
Wanneer kunnen we de filmpjes verwachten?
Ach, het is wel aandoenlijk, ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
echt wel![]()
*voor voorlopig dan ofzo*
Tofquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef remlof het volgende:
Hoi Q_B, ik kan wel iets voor je regelen hoor
We zijn beginners met het pot zijn.. dus alle tips zijn welkomquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:42 schreef RealZeus het volgende:
Pics (or vids) or it really didn't happen
Jullie hebben toch vingers en elektrische vriendjes.![]()
Idd.. ik snap niks van die gebruiksaanwijzingen tegenwoordig... ik begin er niet eens meer aan...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef MissHobje het volgende:
Enne al die elektronica van tegenwoordig dat moet beter kunnen toch
Rooibosthee drinken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
*noteert...
ok wat is stap 2?
quote:
Je wil het allemaal computergestuurd hebben?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
We zijn beginners met het pot zijn.. dus alle tips zijn welkom
Enne al die elektronica van tegenwoordig dat moet beter kunnen toch
de combi alleen alquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Jij bent de expert, dus jij zal het wel weten.....
*noteert: rooibosthee
Beetje ongeloofwaardig. Misschien ben je gewoon niet moeders mooiste? Lijkt me waarschijnlijker.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
Klacht: geen mannen voor en hebben als je geil bent![]()
Daarom: pics van ts?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:48 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Beetje ongeloofwaardig. Misschien ben je gewoon niet moeders mooiste? Lijkt me waarschijnlijker.
Ja maar mijn haar afknippen ga ik heul nie doen hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:48 schreef RealZeus het volgende:
En uiteraard moeten jullie voor het cliché tuinbroeken aan en eenkort, vlot
kapsel.
Dat is in het geval van TS het probleem niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:48 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Beetje ongeloofwaardig. Misschien ben je gewoon niet moeders mooiste? Lijkt me waarschijnlijker.
Neppot.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja maar mijn haar afknippen ga ik heul nie doen hoor
Met mij doet ze hopelijk wel zachtjes....quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is in het geval van TS het probleem niet.
Ik verdenk haar er eerder van dat ze je na het neuken afmaakt en in de groene container flikkert.
Je naamquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Heeeel veel gaan zuipen dan komt het vanzelf wel goed.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is in het geval van TS het probleem niet.
Ik verdenk haar er eerder van dat ze je na het neuken afmaakt en in de groene container flikkert.
Ja jij mag in de grijzequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Met mij doet ze hopelijk wel zachtjes....
Ja zag het pas nadat ik mn naam had aangemaakt dat er iemand was met MissHobje.quote:
Dat maakt je nog niet aantrekkelijk.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef remlof het volgende:
Ik wacht nog steeds op de lemming "Uit pure armoede mod worden"
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef remlof het volgende:
Ik wacht nog steeds op de lemming "Uit pure armoede mod worden"
quote:
en dat was nog wel mijn lieve kant die ik toen liet zienquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je slaapt misschien, maar ik heb het die keren dat ik je gezien heb niet kunnen ontdekken.
Dat kan ik beamen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat noemen we arrogant tot op het bot.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
en dat was nog wel mijn lieve kant die ik toen liet zien
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:35 schreef Devlinsect het volgende:
Hoeveel handbewegingen ik wel niet moet maken. Pfffff
Niks mis met QB. Oké ze is geen 14. Dat is het enigste minpunt.quote:
neuken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:03 schreef Nobu het volgende:
Ik vind dit wel een erg omslachtige manier van vragen om geneukt te worden eerlijk gezegd.
Vrouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:03 schreef Nobu het volgende:
Ik vind dit wel een erg omslachtige manier van vragen om geneukt te worden eerlijk gezegd.
Iets in mij zegt dat jij best wel wat tips voor me hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:02 schreef Morwen het volgende:
Ik wil Hobje wel doen *springt op en neer![]()
Die QB, hmmmmm, die is mij een beetje te......aanwezig.
![]()
Wat doe ik hier trouwensOwja, Hobsels
Iam in mi clozet havent a freaking cluequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat jij best wel wat tips voor me hebt![]()
Kwijl
Ja, mijn piemelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat jij best wel wat tips voor me hebt![]()
Kwijl
Niet dat jij veel te eisen hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is vast niet veel soeps dat ding dus nee
je kent mij!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:40 schreef zovty het volgende:
Gawdeen incrowd topic
wat haat ik die toch
.
Jaja, verkapte ik-ken-niemand-reply.
Vóór je deze reactie postte had je even je views in je fobo moeten checken, en dan nog een keer een uur nádat je dit postte. En dan de "geen foto's in je fobo = Roadkill Look-a-Like"-reacties oogsten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:16 schreef tuxepux het volgende:
Als je als vrouw geen vent kunt vinden om je te neuken, ben je gewoon lelijk.
Kan me werkelijk aan mijn reet roesten. Ik ben niet lelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
Vóór je deze reactie postte had je even je views in je fobo moeten checken, en dan nog een keer een uur nádat je dit postte. En dan de "geen foto's in je fobo = Roadkill Look-a-Like"-reacties oogsten.
Daar had ik even geen rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:17 schreef Garisson72 het volgende:
ben ik al te laat voor het pottenkijken?
en dan vooral die types die dat over zichzelf moeten zeggen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:23 schreef tuxepux het volgende:
Kan me werkelijk aan mijn reet roesten. Ik ben niet lelijk.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:06 schreef Garisson72 het volgende:
en dan vooral die types die dat over zichzelf moeten zeggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |