Nee man, google ftw, ik ga voor zo'n kutpot niet m'n camera pakken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:30 schreef Fha het volgende:
Je vond het heus wel lekker, je hebt de pot zo goed als op gemaakt
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee man, google ftw, ik ga voor zo'n kutpot niet m'n camera pakken.
Waarom heet pindakaas; pindakaas? En nog belangrijker.. van welke pindakaas wordt je echt groter, oftewel; welke is het lekkerste? Kassa van de Vara deed de test en nee, Calvé heeft niet gewonnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:31 schreef Nobu het volgende:
Calvé is rotzooi kerel, de AH-pindakaas moet je hebben.
Ja, en mensen gaan naar AH om pindakaas huismerk te kopen terwijl je bij de Digros overall vele malen goedkoper uit bent met de rest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:34 schreef FictionalFenna het volgende:
*knip
01 - AH Pindakaas naturel ¤ 0,80 , cijfer: 7,1
Ik loop inderdaad speciaal voor mijn pindakaas langs de AHquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, en mensen gaan naar AH om pindakaas huismerk te kopen terwijl je bij de Digros overall vele malen goedkoper uit bent met de rest.
Ja. Vooral als je toch al je boodschappen bij de AH doet, kleine moeite om een pot pindakaas mee te nemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, en mensen gaan naar AH om pindakaas huismerk te kopen terwijl je bij de Digros overall vele malen goedkoper uit bent met de rest.
Trouwen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:39 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik loop inderdaad speciaal voor mijn pindakaas langs de AH
Dat is wat anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. Vooral als je toch al je boodschappen bij de AH doet, kleine moeite om een pot pindakaas mee te nemen.
Gadver pindakaas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:20 schreef Kriegel het volgende:
I
Klacht: Het is vadsige teringzooi die bovenin je muil blijft kleven.
Bonusklacht: Hitler!!
Argh, daar heb je me.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:49 schreef Zeitgeist het volgende:
2. Hitler was misschien evil maar heeft meer bereikt in zijn leven dan jij. Ergo je bent gewoon jaloers
De Polen vallen anders nu Nederland binnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Argh, daar heb je me.![]()
Nee, maar serieus: iedereen moet toch minstens één keer in zijn leven Polen binnenvallen, dat is iets wat je moet hebben meegemaakt. Die staat dus op mijn nog-te-doen lijst.
Ik zie het al helemaal voor me (sorry voor de slechte paintquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Argh, daar heb je me.![]()
Nee, maar serieus: iedereen moet toch minstens één keer in zijn leven Polen binnenvallen, dat is iets wat je moet hebben meegemaakt. Die staat dus op mijn nog-te-doen lijst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |