Ja want die twee agenten zagen niet dat jij drugs aan die vriend van je gaf?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:52 schreef Peter85 het volgende:
Ik heb voor mijn verklaring moeten tekenen.
En als ik voor de rechter was gekomen, wad ik waarschijnlijk vrijgesproken.
Dan heeft hij dus zeker wel een strafblad. Hoor je ook niks meer van. Het komt vaak over alsof je een boete betaalt zonder gevolgen, maar wat je eigenlijk doet is een lagere boete betalen dan als het voor zou komen en je veroordeelt zou worden. Je komt dus overeen dat het niet tot een rechtzaak komt. Maar een strafblad, dat heeft ie zeker. Alles boven de 1 pil. Check:quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:53 schreef Stakky het volgende:
Heeft toen er voor gekozen om het snelrecht te kiezen. Kreeg een boete opgelegd van ¤ 180,- conform a ¤45,- per pil. Heeft dit gelijk kunnen pinnen. En hiermee was de zaak afgedaan, geen strafblad geen voorkomen een geen vrolijke post thuis op het ouderlijk adres.
Naderhand nooit meer wat van gehoord.
Dat wel, maar niet wat eraan vooraf ging. Niet het hele plaatje. En toen ik om een advocaat vroeg bij het verhoor zei de agent dat ik beter de waarheid kon vertellen. Als je zo onder druk staat, dan doe je snel wat ze zeggen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja want die twee agenten zagen niet dat jij drugs aan die vriend van je gaf?
Als jij verteld hebt, wat je hier verteld hebt, dan had je volgens jou toch geen boete of strafblad gehad? Dus wat klopt er niet in je eigen verhaal? Of wil je zeggen dat de agenten jou 'erin geluisd hebben', dat je je daardoor niet meer kon beheersen en maar een leugen verteld hebt die in jouw nadeel uitviel?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:07 schreef Peter85 het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet wat eraan vooraf ging. Niet het hele plaatje. En toen ik om een advocaat vroeg bij het verhoor zei de agent dat ik beter de waarheid kon vertellen. Als je zo onder druk staat, dan doe je snel wat ze zeggen.
Hij heeft nadrukkelijk aan de officier van de justitie gevraagd of dit een strafblad op zou leveren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef Peter85 het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus zeker wel een strafblad. Hoor je ook niks meer van. Het komt vaak over alsof je een boete betaalt zonder gevolgen, maar wat je eigenlijk doet is een lagere boete betalen dan als het voor zou komen en je veroordeelt zou worden. Je komt dus overeen dat het niet tot een rechtzaak komt. Maar een strafblad, dat heeft ie zeker. Alles boven de 1 pil. Check:
http://www.jellinek.nl/vraagenantwoord/full-story.php?q=922&id=11
You gotta be kidding mequote:Op maandag 25 augustus 2008 19:40 schreef Peter85 het volgende:
Zo is mij bijvoorbeeld vertelt door de rechercheur dat zwijgen of een advocaat eisen nadelig zouden zijn
Zaterdag was het de 16e augustus, dipshit. Met drugs gepakt? Tsja, eigen schuld.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:40 schreef Peter85 het volgende:
Dag forum-mensen,
Ik ben zaterdagavond 17 augustus op Lowlands gepakt met drugs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |