Een hoop oud ONZ'ers zijn weg, of naar KLB gegaan, sinds dat men ONZ dood gemod heeftquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nein mien jong.![]()
[..]
Hij was eerst op het forum ook een mod geloof ik.
Bwehehehe!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:41 schreef PeZu het volgende:
broekpaling is bezig stoer proberen te doen in KLB
boem zie ik wel eens maar niet in ONZ
fiets? doorgeroest mag ik hopen![]()
siemen heet nu dinges_!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:20 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik heb je anders niet zien juichen toen ik weer eens wat postte
Klacht: je zeurt
Is het echt zo erg nu? Ik kan me nachtbagger nog wel herinneren. Mooie tijd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Een hoop oud ONZ'ers zijn weg, of naar KLB gegaan, sinds dat men ONZ dood gemod heeft
heeft een week op z'n kont gelegen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Was jij weg dan?![]()
[..]
Is het echt zo erg nu? Ik kan me nachtbagger nog wel herinneren. Mooie tijd.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heeft een week op z'n kont gelegen.
positieve is wel dat Ludo mod is geworden, samen met murp echte ONZ modjes, de rest blijft bagger
En een betere kontendraaier dan jou ben ik ook niet tegengekomen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
positieve is wel dat Ludo mod is geworden, samen met murp echte ONZ modjes, de rest blijft bagger
Hij is herstellende van de chemo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:27 schreef zarGon het volgende:
PeZu, waarom was jij een hele tijd afwezig, eigenlijk?
mod jezelf even weg, wil jequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij is herstellende van de chemo.
dat je niet tegenvalt, wil niet zeggen dat je een ONZ mod bentquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
En een betere kontendraaier dan jou ben ik ook niet tegengekomen..
Chemo?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij is herstellende van de chemo.
Eyh, 'sup gothic?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
mod jezelf even weg, wil je
Ik denk dat ik van de mods hier misschien wel de minste ONZ'er ben, ik zat voorheen namelijk 50/50 in ONZ en KLB.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Whatever, darling. Whatever.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat je niet tegenvalt, wil niet zeggen dat je een ONZ mod bent
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
mod jezelf even weg, wil je
mss het beste recept?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van de mods hier misschien wel de minste ONZ'er ben, ik zat voorheen namelijk 50/50 in ONZ en KLB.
ja man kankerzooi is dat zegquote:
Das lullig voor iemand die geen smaak heeftquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss het beste recept?
Zargon wilde alleen in't begin alleen maar zijn eigen smaak van ONZ zien
p'ciesquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Das lullig voor iemand die geen smaak heeft
Waar kom jij plots weer vandaan dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zonde dat er zoveel weg zijn.
Whehehe,quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Das lullig voor iemand die geen smaak heeft
Werk tijd is weer voorbij, stage achter de rug en vakantie werk mee klaar. Moet weer naar school, dus weer een half jaar veel FOK!en.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar kom jij plots weer vandaan dan?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
!
Ik weet het er het fijne niet van, maar beterschap, in ieder geval.
Maak er anders een FP bericht van.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik was heul niet ziek, dat verzint der ludo net
wat is dat FP??quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Maak er anders een FP bericht van.
ik ben daarintegen wel 100% ONZquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van de mods hier misschien wel de minste ONZ'er ben, ik zat voorheen namelijk 50/50 in ONZ en KLB.
Nou ja, zeg! Fijn dat je weer post.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
echt wel, en zo prettig gestoordquote:
We kunnen hier toch niet vertellen dat je op een levensgevaarlijke missie naar Afghanistan gestuurd was.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We kunnen hier toch niet vertellen dat je op een levensgevaarlijke missie naar Afghanistan gestuurd was.
ik ben alles wat jij wil schattiequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
Murp, jij bent toch geen vrouw.
cool, zo kom ik ook altijd op FOK!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:44 schreef murp het volgende:
[..]
ja ik google mezelf en kwam hier terecht![]()
Zie hem lekker kibbelen dan, dat is er eentje hoor!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
Murp, jij bent toch geen vrouw.
nee idd beter heb ik kankerquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We kunnen hier toch niet vertellen dat je op een levensgevaarlijke missie naar Afghanistan gestuurd was.
zal haar verloofde fijn vindenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dan ben jij nu een krat bier
Wordt er ook eens aan je gezogen
ik lustdt genees bierquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dan ben jij nu een krat bier
Wordt er ook eens aan je gezogen
Had hè! En het was goedaardig!quote:
Om aan te tonen dat je 100% ONZ bent ga je nu typen als een zwakzinnige?quote:
ja, inderdaad.. dan komt er weer iemand die mijn spelling verbeterdquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat je 100% ONZ bent ga je nu typen als een zwakzinnige?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had hè! En het was goedaardig!
Vroeger was er alleen Yvonne. Het lijkt veel, maar is er toch echt maar 1quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:49 schreef Het_hupt het volgende:
goed topique btw TS
Weer eens lekker veel blauw, zoals vroeger
boh eh, kon die toen baggeren zegquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:50 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Vroeger was er alleen Yvonne. Het lijkt veel, maar is er toch echt maar 1
Bewijsquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Er stond You has issues. Je veranderde je post vuilak.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:49 schreef murp het volgende:
[..]
ja, inderdaad.. dan komt er weer iemand die mijn spelling verbeterd
Namen wil ik zien. NAMEN hoor je!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
boh eh, kon die toen baggeren zeg![]()
en een enkele usert die nu mod is, ergerde zich daar verrot aan
Idd, nu ben ik ook benieuwd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:52 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Namen wil ik zien. NAMEN hoor je!
ik zeg niets.....quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:52 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Namen wil ik zien. NAMEN hoor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Verkeerde sub-forumquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:54 schreef murp het volgende:
ik heb trouwens nog wat te koop
[ afbeelding ]
10 euro
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:54 schreef murp het volgende:
ik heb trouwens nog wat te koop
[ afbeelding ]
10 euro
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik zeg niets, wat anders valt Zargon weer over mij heen![]()
Neequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wie was er bij toen we alleen nog maar zeiden
Nee
Op ieder bericht?
geen ideequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wie was er bij toen we alleen nog maar zeiden
Nee
Op ieder bericht?
Dat doe ie nog wel is op FP.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
geen idee
en veldmuis met z'n groetjes
weet ik, kreeg ook nog 24 uur (dat kon toen nogquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat doe ie nog wel is op FP.
Maar we hadden de modjes flink over de zeik gehaald. Geniaal was dat, volgende die het deed kreeg een ban.
Goede oude tijd, ik heb wel FP bans gehad. Nooit op ONZ.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
weet ik, kreeg ook nog 24 uur (dat kon toen nog)
en die Maikuuulquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Goede oude tijd, ik heb wel FP bans gehad. Nooit op ONZ.
Hendig sjiek die slip!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en die Maikuuul![]()
die scoorde om de haverklap eentje
zit nog af en toe in KLBquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hendig sjiek die slip!Waar is die Limbo heen?
in de cel bij maddoxquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
ik wat meerquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik heb 2 bans gehad (geloof ik)
Ik vond die JunkieSietse ergerquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Bijna iedereen is dus over naar KLB. Na een tijd vond ik hem wel irritant worden.
Hehehequote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik wat meer
vooral in POL/NWS om de haverklap, omdat ik de linkse kliek tegengas gaf
Maikuuul FOK!'t niet tot nauwelijks meer, wanneer hij aan het FOK!en is zit hij voornamelijk in LIF te pronken met zijn nieuwe overhemdjes etc.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ben lievquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik wat meer
vooral in POL/NWS om de haverklap, omdat ik de linkse kliek tegengas gaf
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
HeheheBiogarde was toch met de
_! Hype begonnen?
![]()
[..]
![]()
Klasse
Ik herinner me dat huis nog wel van hem.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maikuuul FOK!'t niet tot nauwelijks meer, wanneer hij aan het FOK!en is zit hij voornamelijk in LIF te pronken met zijn nieuwe overhemdjes etc.
Ik bedreig je heul niet, ik wens het je toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral als je Ryan3 en kleine meisjes in een post zettequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
HeheheBiogarde was toch met de
_! Hype begonnen?
![]()
[..]
![]()
Klasse
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:13 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik bedreig je heul niet, ik wens het je toeGraftak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt zo'n limbo kampertjequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik herinner me dat huis nog wel van hem.Overal marmer, overdreven tokkie.
[/quote]quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:14 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Graftak!
[spoiler]Ook niet echt bedoeld hoor
Wat een zielo, kom je er nog is terug?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
vooral als je Ryan3 en kleine meisjes in een post zette![]()
Dan vloog die alweer naar de mods om je een ban aan te smeren
Ga is gauw weg noob!quote:
Waar is die omrollendequote:
Zeh internets haz cat joe!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En HARD. Haha, ik dacht dat ik nog net op tijd was..
soms, het niveau is daar gestegen, niet zo eenrichtingsverkeer meerquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wat een zielo, kom je er nog is terug?![]()
En nu heb ik bewijs, en verander je die klote post niet nog is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:17 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Zeh internets haz cat joe!
Stichting? Niveau gestegen, de linkse rakkers zijn hem gevlogen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
soms, het niveau is daar gestegen, niet zo eenrichtingsverkeer meer![]()
en Ryan heeft het druk met z'n stichting geloof ik.
Dus quote je een post die er staat zoals ik bedoeld hadquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En nu heb ik bewijs, en verander je die klote post niet nog is.![]()
er was ze;lfs een topic over geopend destijdsquote:
ergens in KSCquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar is die omrollende_! smiley, je weet wel welke ik bedoel.
ja, Martijn heet die stichting geloof ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Stichting? Niveau gestegen, de linkse rakkers zijn hem gevlogen?
Die ander had je eerst waarschijnlijk ook bedoeld. Daarna stiekem veranderd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:19 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dus quote je een post die er staat zoals ik bedoeld had
Nee, jij pest mequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die ander had je eerst waarschijnlijk ook bedoeld. Daarna stiekem veranderd.![]()
Maar alles goed NS
BWUHAHAHAHAHAHAHAHquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de kans is klein, alleen topiques met knullige paints komen daar voor in aanmerking.quote:
Regel dat dan ffquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de kans is klein, alleen topiques met knullige paints komen daar voor in aanmerking.
daar geilt de crew hier op
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:31 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ks_in_tramhalte.html
Ik heb inspiratie
Klik eens op mijn linkje?
Maak is een mooi paint danquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de kans is klein, alleen topiques met knullige paints komen daar voor in aanmerking.
daar geilt de crew hier op
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Maak is een mooi paint dan
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:37 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik bedoelde een andere link
Heul niet, allahdomme tekenen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
[..]
ik ben nog allergischer voor dat kinderlijk gekrabbel dan een moslim voor zwijnenvlees
En nu denk je dat ik de verkeerde postte, maar dat deed ik niet. Ik maak het onnodig ingewikkeld he?quote:
Inderdaad, en ik deed een quote. Dus kan je het niet veranderen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
En nu denk je dat ik de verkeerde postte, maar dat deed ik niet. Ik maak het onnodig ingewikkeld he?
laat Ludo dat maar doen, die zit al op groep 5 niveauquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Heul niet, allahdomme tekenen!
IK WIL HELEGAAR NIET EDITEN!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik deed een quote. Dus kan je het niet veranderen!
Hehehe, waar is brauN?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat Ludo dat maar doen, die zit al op groep 5 niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |