Een hoop oud ONZ'ers zijn weg, of naar KLB gegaan, sinds dat men ONZ dood gemod heeftquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nein mien jong.![]()
[..]
Hij was eerst op het forum ook een mod geloof ik.
Bwehehehe!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:41 schreef PeZu het volgende:
broekpaling is bezig stoer proberen te doen in KLB
boem zie ik wel eens maar niet in ONZ
fiets? doorgeroest mag ik hopen![]()
siemen heet nu dinges_!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:20 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik heb je anders niet zien juichen toen ik weer eens wat postte
Klacht: je zeurt
Is het echt zo erg nu? Ik kan me nachtbagger nog wel herinneren. Mooie tijd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Een hoop oud ONZ'ers zijn weg, of naar KLB gegaan, sinds dat men ONZ dood gemod heeft
heeft een week op z'n kont gelegen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Was jij weg dan?![]()
[..]
Is het echt zo erg nu? Ik kan me nachtbagger nog wel herinneren. Mooie tijd.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heeft een week op z'n kont gelegen.
positieve is wel dat Ludo mod is geworden, samen met murp echte ONZ modjes, de rest blijft bagger
En een betere kontendraaier dan jou ben ik ook niet tegengekomen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
positieve is wel dat Ludo mod is geworden, samen met murp echte ONZ modjes, de rest blijft bagger
Hij is herstellende van de chemo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:27 schreef zarGon het volgende:
PeZu, waarom was jij een hele tijd afwezig, eigenlijk?
mod jezelf even weg, wil jequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij is herstellende van de chemo.
dat je niet tegenvalt, wil niet zeggen dat je een ONZ mod bentquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
En een betere kontendraaier dan jou ben ik ook niet tegengekomen..
Chemo?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij is herstellende van de chemo.
Eyh, 'sup gothic?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
mod jezelf even weg, wil je
Ik denk dat ik van de mods hier misschien wel de minste ONZ'er ben, ik zat voorheen namelijk 50/50 in ONZ en KLB.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Whatever, darling. Whatever.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat je niet tegenvalt, wil niet zeggen dat je een ONZ mod bent
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
mod jezelf even weg, wil je
mss het beste recept?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van de mods hier misschien wel de minste ONZ'er ben, ik zat voorheen namelijk 50/50 in ONZ en KLB.
ja man kankerzooi is dat zegquote:
Das lullig voor iemand die geen smaak heeftquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss het beste recept?
Zargon wilde alleen in't begin alleen maar zijn eigen smaak van ONZ zien
p'ciesquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Das lullig voor iemand die geen smaak heeft
Waar kom jij plots weer vandaan dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zonde dat er zoveel weg zijn.
Whehehe,quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Das lullig voor iemand die geen smaak heeft
Werk tijd is weer voorbij, stage achter de rug en vakantie werk mee klaar. Moet weer naar school, dus weer een half jaar veel FOK!en.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar kom jij plots weer vandaan dan?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
!
Ik weet het er het fijne niet van, maar beterschap, in ieder geval.
Maak er anders een FP bericht van.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik was heul niet ziek, dat verzint der ludo net
wat is dat FP??quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Maak er anders een FP bericht van.
ik ben daarintegen wel 100% ONZquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van de mods hier misschien wel de minste ONZ'er ben, ik zat voorheen namelijk 50/50 in ONZ en KLB.
Nou ja, zeg! Fijn dat je weer post.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik was heul niet ziek, dat verzint der ludo net
echt wel, en zo prettig gestoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |