er was ze;lfs een topic over geopend destijdsquote:
ergens in KSCquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar is die omrollende_! smiley, je weet wel welke ik bedoel.
ja, Martijn heet die stichting geloof ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Stichting? Niveau gestegen, de linkse rakkers zijn hem gevlogen?
Die ander had je eerst waarschijnlijk ook bedoeld. Daarna stiekem veranderd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:19 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dus quote je een post die er staat zoals ik bedoeld had
Nee, jij pest mequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die ander had je eerst waarschijnlijk ook bedoeld. Daarna stiekem veranderd.![]()
Maar alles goed NS
BWUHAHAHAHAHAHAHAHquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de kans is klein, alleen topiques met knullige paints komen daar voor in aanmerking.quote:
Regel dat dan ffquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de kans is klein, alleen topiques met knullige paints komen daar voor in aanmerking.
daar geilt de crew hier op
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:31 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ks_in_tramhalte.html
Ik heb inspiratie
Klik eens op mijn linkje?
Maak is een mooi paint danquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de kans is klein, alleen topiques met knullige paints komen daar voor in aanmerking.
daar geilt de crew hier op
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Maak is een mooi paint dan
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:37 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik bedoelde een andere link
Heul niet, allahdomme tekenen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
[..]
ik ben nog allergischer voor dat kinderlijk gekrabbel dan een moslim voor zwijnenvlees
En nu denk je dat ik de verkeerde postte, maar dat deed ik niet. Ik maak het onnodig ingewikkeld he?quote:
Inderdaad, en ik deed een quote. Dus kan je het niet veranderen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
En nu denk je dat ik de verkeerde postte, maar dat deed ik niet. Ik maak het onnodig ingewikkeld he?
laat Ludo dat maar doen, die zit al op groep 5 niveauquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Heul niet, allahdomme tekenen!
IK WIL HELEGAAR NIET EDITEN!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik deed een quote. Dus kan je het niet veranderen!
Hehehe, waar is brauN?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat Ludo dat maar doen, die zit al op groep 5 niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |