Eindelijk gevonden: The Zombies - The Way I Feel Insidequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:31 schreef Ramenta het volgende:
Beste menschen,
Ik ben op zoek naar een heel rustig nummer waarvan ongeveer de eerste minuut (misschien zelfs langer) alleen maar een hoge (manne)stem is die heel rustig zingt (dus zonder instrumenten). Daarna komt heel langzaam de rest van de muziek op gang, maar blijft het hele nummer toch heel rustig.
Ik weet dat het behoorlijk vaag is, maar ik probeer me nu echt al meer dan een maand dit nummer te herinneren en m'n kop breekt er bijna van open.Toch heb ik het idee dat het een behoorlijk bekend nummer is en ben ik er vrij zeker van dat het in een film gebruikt wordt (zelf dacht ik aan een film van Wes Anderson, maar dit bleek ook een dood spoor te zijn).
Ik hoop met heel m'n hart dat een van jullie misschien weet waar dit gebrabbel op slaat. Alvast bedankt!
Het antwoord is al gegeven in een reactie in dat topic.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:33 schreef Impry het volgende:
Kun je niet gewoon een linkje plaatsen?Ben niet zo'n fapper dat ik toegang ga vragen voor dat forum
Ahja, gaaf nummer ook!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:12 schreef MOD het volgende:
[..]
Het antwoord is al gegeven in een reactie in dat topic.
Maar mocht je benieuwd zijn, dit is em:
Debonair Samir - Samir's Themequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:38 schreef VeX- het volgende:
Ik ben op zoek naar een volgens mij wel popular, recent electronisch dance nummer. Het is heel melodieus en de tune gaat zo ongeveer van 'tuh-tuhduh-duhduh-tuhduh-tuduhuuh'. Hoop dat iemand er wat mee kan.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:02 schreef VeX- het volgende:
Die kwam ook wel langs, maar dat is hem niet.
Het was een vrolijke, maar rustige, beetje zwoel nummer. Volgens mij had het een soort van fluitende toon (tis niet die van bob sinclar).
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:44 schreef Bayswater het volgende:
De bandnaam van die het programma zomer 2008 op de Belgische zender één vanavond afsloot. Heb de aankondiging gemist.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:05 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik zoek een nummer dat weleens op MTV is de laatste tijd... De clip bestaat uit naakte vrouwen die figuren maken van de zwarte balkjes waarmee ze gecensureerd zijn
Summerlove - Rememberquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:31 schreef Rekkie het volgende:
In 2003 was er naast Summerjam nog een hit.... het refrein ging zoiets als van nananananananana na hey..
Ik kan het hele nummer wel opdreunen, maar de titel?
Goeie wilde gokquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel wilde gok, C-Mon & Kypski
Steve Angello & Laidback Luke vs. Robin S - Show Be Love (Hardwell Bootleg)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:22 schreef Compass het volgende:
http://www.101.tv/page/pr(...)25d5547e27e498d37c5/
Als het intervieuw klaar is is er een liedje maar ik heb geen idee meer hoe 't heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |