abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 02:03:53 #51
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_61238507
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef bioloogje het volgende:
Meteen vol aan de bak moest alles doen behalve kijken. Had in het begin nog niet door hoe de auto op het stuur reageerde. (dus hoeveel je het stuur moest draaien bij een bocht) Waardoor ik meteen op de verkeerde rijbaan zat. Toen ik dat door had ging het prima, is nog allemaal goedgekomen.

Theorielessen heb ik überhaupt nooit gehad, als je een beetje intelligent bent dan kun je het ook door het theorieboek een keer door te lezen en wat examens te oefenen.
Hehehe ja het stuur

Ik wilde de bocht om en op de pc is het een clickje in het echte leven kost het wat meer moeite De eerste les heb ik wat op rustige plattelands wegen gereden ging best relaxed.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_61252897
Mijn eerste rijles was best wel gaaf.
Met windkracht 6 en regen voor het eerst leren schakelen, weggetje van 700 meter op en neer en daarna zei mijn instructeur, rij maar naar Emmeloord (15 kilometer verderop), daar gelijk de stad in.
Meteen fietsers die geen voorrang aan me verleenden bijna op de motorkap.

Zweet in de handen maar wel cool!
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:32:54 #53
159757 Gibeon
Open to change
pi_61262582
Ja in Emmeloord word je elke dag bijna dood gereden door die lesauto's ja, werkt wel goed

IedeK: Iede Klaas?
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:35:22 #54
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_61262639
Eerste rijles, was ook vrij zenuwachtig. En gelijk de snelweg op . Stond er zelf toen ook verbaasd van, maar zeker niet verkeerd om het gelijk zo aan te pakken. Heb nu gelukkig al lang mijn rijbewijs .
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_61263408
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 12:32 schreef Gibeon het volgende:
Ja in Emmeloord word je elke dag bijna dood gereden door die lesauto's ja, werkt wel goed

IedeK: Iede Klaas?
pi_61264956
ik vind het feit dat je geen theorie hebt moeten doen voor je begint te leren rijden wel raar. In belgie moet je eerst theorieexamen afleggen vooraleer je rijlessen kan volgen.

Mijn eerste les verliep heel erg vlot. Had al wat ervaring met het rijden in de tuin dus kon ik direct alles zelf doen die les. Normaal gezien deed instructuer de pedalen bij z'n andere studenten. Ik weet ook nog dat m'n lessen steeds korter werden. En dat we meestal gewoon reden naar de stad waar ik studeerde en hij dan op z'n alleen naar huis reed, had ik maar 1u en een kwart les, maar meer was niet nodig.
pi_61285030
Mijn eerste rijles ging echt goed.
Het was een verrassing voor m'n 18e verjaardag.

Ik moest m'n handen voor m'n ogen houden, en toen ik de oprit afliep mocht ik m'n handen weghalen. Dan zie je opeens een lesauto staan, en denk je; NOOOO (omdat ik wel een eerder reed met m'n pa en dat ging niet helemaal goed ).

Ik dacht eerst dat ik het niet leuk zou vinden, maar toen ik eenmaal achter het stuur zat, ging alles wel goed.
  maandag 1 september 2008 @ 12:03:04 #58
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_61287914
Mijn eerste rijles ging ook best goed, maar het enige wat ik moest bedienen was dan ook het stuur Toen was rijles ook nog leuk. De paar lessen erna is het ook nog leuk maar na een les of 15 heb je het helemaal gehad en wil je gewoon je rijbewijs
pi_61288385
Ik vond het best wel spannend, maar viel eigenlijk reuze mee. We gingen eerst naar een rustig landweggetje om te leren hoe je auto moest starten enzo, gas geven, en daarna op terrein van MacDonalds gingen we bochten oefenen. En toen dat allemaal lukte mocht ik rest van les gewoon door de buurt heen rijden, maximaal 100 km/u. Hoefde alleen zelf te sturen, gassen en remmen, schakelen deed instructeur. Inmiddels heb ik al bijna 2 jaar mn rijbewijs, maar geen eigen auto. Rijdt wel af en toe in de auto van mn vriend, om het een beetje bij te houden allemaal
  maandag 1 september 2008 @ 18:16:40 #60
159757 Gibeon
Open to change
pi_61297858
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:19 schreef Sylvana het volgende:
En toen dat allemaal lukte mocht ik rest van les gewoon door de buurt heen rijden, maximaal 100 km/u.
Welke buurt woon jij?
pi_61298411
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:16 schreef Gibeon het volgende:

[..]

Welke buurt woon jij?
Zal wel aan mn dialect liggen dan, met buurt bedoel ik dus omgeving, dus beetje door de dorpjes in de buurt heen rijden, over provinciale weg enzo
pi_61336456
Gewoon relaxed. Ik was eerst heel zenuwachtig maar het is best makkelijk, en je leert het snel. En kijk eens om je heen, zelfs je oma kan autorijden. Dan kan jij het ook wel toch
Zorg dat je op je gemak bent!
Love is in the Airrr.. Betta put on a Gasmask ;)
pi_61342125
Ik heb een paar weken geleden mijn intest gehad, over 2 weken eerste rijles en 2 dagen erna theorie examen
pi_61420560
Ik ben blij dat ik me rijbewijs al heb
pi_61435554
Eerste rijles ging prima hier Niks of niemand geraakt, maar moest wel meteen alles zelf doen. Niet het spiegels kijken, maar wel schakelen
Nu alleen nog ff snel mn theorie halen en ik mag waarschijnlijk binnenkort op voor mn praktijk
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
  zondag 7 september 2008 @ 12:31:41 #66
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_61445277
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
Eerste rijles ging prima hier Niks of niemand geraakt, maar moest wel meteen alles zelf doen. Niet het spiegels kijken, maar wel schakelen
Nu alleen nog ff snel mn theorie halen en ik mag waarschijnlijk binnenkort op voor mn praktijk
Hip, ik mocht alleen sturen tijdens mijn eerste rijles Gelukkig is het allemaal goedgekomen en ben ik al een tijdje blij bezitter van m'n rijbewijs Succes!
pi_61472551
Vanochtend eerste rijles gehad. Alles gedaan behalve kijken, ging opzich wel goed.
Was trouwens de eerste die les kreeg in deze auto want die was compleet nieuw
pi_61477523
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:46 schreef junkiesietze het volgende:
OT:

goed, ik mocht alleen maar sturen niet omdat ik de rest niet kon, maar het mocht gewoon niet

deed mn instructeur bij iedereen zo...
Hoor je inderdaad best wel vaak, dat je de eerste les alleen mag sturen, of alleen schakelen of weet ik veel wat. Ik moest de eerste les gelijk alles doen. Vond het doodeng, maar ik denk dat je het wel 't snelst leert wanneer je gewoon gelijk leert alles tegelijk te doen.
pi_61531808
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:41 schreef Genius-F het volgende:
Vanochtend eerste rijles gehad. Alles gedaan behalve kijken, ging opzich wel goed.
Was trouwens de eerste die les kreeg in deze auto want die was compleet nieuw
ik begrijp eigenlijk nog altijd niet hoe je moet rijden zonder te kijken, lijkt me redelijk gevaarlijk eigenlijk.
pi_61531908
Mijn eerste rijles was 10 en een half jaar geleden. Mocht gelukkig gelijk alle pedalen en zo gebruiken.
pi_61532032
Ik kon al auto rijden, dus daar had ik wel een klein voordeeltje mee.

Instructeur: Kun je al auto rijden?
Ik: Ja.

Hij: Rij hier de poort maar uit en rij maar de weg op.
Ik: Oké.
En een klein maandje later had ik het rijbewijs al binnen.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_61553449
Ging best goed, ik moest alles gelijk zelf doen eigenlijk, schakelen, gas geven etc, en ik schrok wel want ik moest gelijk de hogering op en daarna de snelweg, terwijl ik dacht dat we alleen op een parkeerplaats gingen kloten.
Maar alles ging chill, op de terugweg kwamen we bij een stuk met 7 rotondes achter elkaar, en terugschakelen had ik af en toe moeite mee, maar achteraf zij hij dat hij dat stukje koos om me te testen.

Ik ging ook een bocht in met iemand aan de binnenkant naast me, zegmaar 2 banen, en hij was bang dat ik teveel ging insturen dat ik tegen hem zou aanknallen, maar dat ging ook prima.
  maandag 15 september 2008 @ 16:16:33 #73
165512 MASD
Music is dead.
pi_61648187
Deze zaterdag heb is dus mijn eerste gehad Ik kreeg eerst een korte uitleg en daarna gingen we meteen de weg op. We hebben vooral veel zitten oefenen met schakelen. Het ging echt heel goed en het was tof.

Lessen in een BMW 320d ftw
Long live music.
pi_61681184
Ik mocht meteen laten zien hoeveel ervaring ik al had..
Ik hoef maar 10 lessen te nemen en vervroegd..
Nu alleen leren voor theorie en ik kan er tegen aan.. (Legaal )

* Turquaz52 Kwam gister met 200km/pu terug vanuit A'Dam naar Venlo
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_61685284
Was nerveus als de pest. Eerste les alleen sturen, en toen in die les leren gas geven en remmen. 3 maanden later was ik in 1 keer geslaagd .

Theorielessen zijn inderdaad niet nodig trouwens.
Geen referral hier.
pi_61740480
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Maar dan moet je ook wel iets kunnen Als je het niet kan ga je echt de snelweg niet op ja misschien als je een idioot als instructeur hebt die toevallig de volgende dag een nieuwe auto gaat kopen

wat een onzin, toen ik 4 jaar geleden mn 1e rijles had ging ik gewoon gelijk de snelweg op, mn broertje is net aan het lessen en die ging ook gewoon gelijk naar Bussum. Je instructeur heeft ook pedalen hoor, die let echt wel op. Anders zou je nergens kunnen rijden want op een industrieterrein kan je je ook te pletter rijden.
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_61747283
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:58 schreef DevilsChase het volgende:

[..]

wat een onzin, toen ik 4 jaar geleden mn 1e rijles had ging ik gewoon gelijk de snelweg op, mn broertje is net aan het lessen en die ging ook gewoon gelijk naar Bussum. Je instructeur heeft ook pedalen hoor, die let echt wel op. Anders zou je nergens kunnen rijden want op een industrieterrein kan je je ook te pletter rijden.
En het gevaar voor anderen is geen factor?
Geen referral hier.
pi_61763606
Ik mocht met mijn eerste les ook de snelweg op, eerst wel de provinciale wegen,. maar later op de terugweg wel snelweg dus.
Maar het voordeel was dat ik al redelijk goed auto kon rijden, en ik eerder mijn motor-rijbewijs heb gehaald.

Maar tegenwoordig zijn het er erg weinig die de eerste les de auto-snelweg op mogen.
Back to the 70's
pi_61767229
Ik ging 2e les de snelweg op, werd me gelijk verteld dat ie dat normaal altijd de eerste les doet en was verbaasd dat ie het vergeten was bij mij te doen.
  woensdag 24 september 2008 @ 00:25:40 #80
156009 sakeh
http://www.all-about.tv/
pi_61867288
Had eerst een introductie les, stelde geen bal voor
pi_61871927
Tering, ik wil ook gaan lessen.
Maar ze hebben een tijdelijke klantenstop, omdat het gewoon té druk is.
Misschien andere rijschool opzoeken.
Life is Music
pi_61874796
Morgen Theorie examen, en niks geleerd
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_61874901
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Morgen Theorie examen, en niks geleerd
Leren jij !!
Life is Music
  woensdag 24 september 2008 @ 14:42:28 #84
228866 DarkDream
Blue eyes, dark hair.
pi_61877536
Ja prima, hoefde alleen nog maar te sturen.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:43:13 #85
53151 T42
Pinball Wizard
pi_61940075
ik kon al rijden opgegroeit met auto's dus meteen flinke ronden gemogen als 1e les
wel 2x gezakt ik reed te pittig
pi_61943332
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:43 schreef T42 het volgende:
ik kon al rijden opgegroeit met auto's dus meteen flinke ronden gemogen als 1e les
wel 2x gezakt ik reed te pittig
mijn examinator zei dat het niet de bedoeling was dat de passagiers op de achterbank van links naar rechts worden geslingerd, was er wel door
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:52:55 #87
53151 T42
Pinball Wizard
pi_61943527
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:45 schreef Archont het volgende:

[..]

mijn examinator zei dat het niet de bedoeling was dat de passagiers op de achterbank van links naar rechts worden geslingerd, was er wel door
dan moetten ze maar gordels dragen bij mij in de auto is dat dan wel probleem ik heb geen gordels in me auto namelijk
pi_61949842
43 goed..
En dat door niet eens te leren..

Maarja, nieuwe examen is ingekocht.. binnenkort heel snel die roze pasje
Quote van Tjabbo:
pi_61949845
Ik ben teminste eerlijk.. en lul er niet om
Quote van Tjabbo:
pi_62001112
Volgende week maandag om 15u mijn eerste rijles.
Life is Music
pi_62001161
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:25 schreef Fredo55 het volgende:
Volgende week maandag om 15u mijn eerste rijles.
Bedankt voor de waarschuwing

Flauw
pi_62001231
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:26 schreef Piles het volgende:

[..]

Bedankt voor de waarschuwing

Flauw
Dat zei een collega ook al.
Life is Music
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 13:50:57 #93
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_62126435
Eerste rijles? Ik dacht dat ik gelijk met mijn fiets op men bakkes lag.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 13:54:21 #94
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_62126497
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef T42 het volgende:

[..]

dan moetten ze maar gordels dragen bij mij in de auto is dat dan wel probleem ik heb geen gordels in me auto namelijk
stoer hoor opscheppen, alleen maar omdat er geen gordels in je fiat panda zitten hoef je niet gelijk te doen of je een porsche hebt or what ever.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_62126680
Eerste rijles....op mijn verjaardagen. Hele dikke mist dat was wat minder, alleen even gestuurd dat uurtje, naar een parkeerterein gereden en daar had ze wat pylonnetjes neergezet. En mocht ik flink slalommen en zelf het gas bedienen.

Ging goed verder
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62131700
Bij mijn eerste rijles viel ik de hele tijd. Deed echt pijn!

O, wacht, je bedoelt met de auto? xD
Nee daar ben ik nog niet aan toe...
Regel 1. Huntem heeft altijd gelijk.
Regel 2. Heb ik geen gelijk? Zie regel 1.
pi_62148647
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:54 schreef porsche1 het volgende:

[..]

stoer hoor opscheppen, alleen maar omdat er geen gordels in je fiat panda zitten hoef je niet gelijk te doen of je een porsche hebt or what ever.
Jij kent T42 niet eens..
En ehmm.. hij is echt wel een van de enige op Fok! die niet opschept over zijn spullen, hij Is er gewoon trots op
Vooral zijn Rat-Kever.. daar kun je toch niet over opscheppen..??
Quote van Tjabbo:
pi_62149782
Ik hoop dat het morgen beter weer is.
Life is Music
pi_64549869
Over 1 maand heb ik mijn eerste rij les bij bos en veenstra in Hilversum, Moet ik nou gaan lessen in een Automaat of in een Schakel?
Automaat lijkt mij zelf het makkelijkst aangezien ik niet zo`n super goede motoriek heb, maar als je schakel hebt dan heb je meer keuze uit auto`s en je hebt minder brandstof verbruik...

Hoe is een rijles eigenlijk?, Wat als je alles al mag doen?, Ga je dan ook meteen de snelweg op of zo?
  donderdag 1 januari 2009 @ 12:33:10 #100
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_64552120
gewoon schakel, anders moet je later voor je schakel omdat je alleen automaat hebt.
En wat je mag doen hangt van jou als persoon af
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')