De grootste NSBer zal tussen jou en jordy gaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef slindenau het volgende:
Welke krijg ik dan? Grootste zeiksnor of NSBert?
Ik vind strakke spijkerbroeken lekkerder zitten dan slobberspijkerbroeken...quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, maarja...zoeen strakke spijkerbroek om je kont is vast ook niet comfortabel. Maar dat ziet er wèl goed uit.
Alleen snappen sommige figuren inderdaad niet dat mode niet voor hen gemaakt is.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben even drempels schuren
Ik ben nu erg serieus.
Zelfs het verwijderde topic heb ik er tussen gezetquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:44 schreef BobbyB het volgende:
Ohja, overigens hulde voor het op orde brengen van de pagina nummering en nummering in de OP
Kom je helpen?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zelfs het verwijderde topic heb ik er tussen gezet
drempels schuren is toch 5 minuutjes werkquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je helpen?
Dat is erg aardig van je
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
De grootste NSBer zal tussen jou en jordy gaan
No prove, no award.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:12 schreef GasTurbine het volgende:
4EBE draag ik voor vor de grootste tietuh.
Jij verdient de prijs voor het als eerste verneuken van de topic nummeringquote:
Boh, dat was zijn schuld dus !quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij verdient de prijs voor het als eerste verneuken van de topic nummering
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:24 schreef GasTurbine het volgende:
Beste SC-Apparaat.
GT
BESTE SC TVSERIE: SCRUBSBottom
LEKKERSTE SC CHICK: Cynthia
BESTE HELD: Onur
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:24 schreef GasTurbine het volgende:
Beste SC-Apparaat.
GT
BESTE SC TVSERIE: SCRUBSSouth Park