En dat zit op VWO5..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm nee, dat zou je denken maar dat is ie niet. AQuila360 is serieus een groot fan.
Zoek anders het woord sarcasme even op.
AQuila360 , wat zie ik nu, weiger jij fans?![]()
![]()
Waarom was je daar gebanned Emarquote:
Leugens! Emar zou dat nooit doen, in ieder geval niet zonder zn vaste fanbase in te lichten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:13 schreef Sackboy het volgende:
Ik hoorde via een goed ingelichte, niet nader te noemen bron dat Emar stopt met zijn reviews.
Emar Fanlist!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:02 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik zou ook graag op de lijst willen!
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
Gefeliciteerd! Je bent vanaf nu een echte Emar Fanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zet me dan mar op de lijst.
Deze lijst is vals!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef Sackboy het volgende:
De huidige lijst is dus:
Emar Fanlist!
AQuila360
Chaos-Zero
Jovatov
Motorhoofd
Poit
Sackboy <---- Hoort niet op de lijst!
SpankmasterC
Tinuzzz_Talpa
Twarres
Yari
Dat was vroeger, ik ben nu een echte fanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze lijst is vals!Emar erkent ook alleen de door mij geposte lijst
![]()
Sorry Sack je bent te negatief over Emar en DGVF dus helaas!
Je komt niet op de lijstquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat was vroeger, ik ben nu een echte fan
Mijn account was gehackt toen Sackboy dat hebben we in het vorige topic al besprokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
Dan mogen jij en Twarres er ook niet op. Eerlijk = eerlijk.
De huidige lijst is dus:
Emar Fanlist!
Chaos-Zero
Jovatov
Motorhoofd
Poit
SpankmasterC
Tinuzzz_Talpa
Yari
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mijn account was gehackt toen Sackboy dat hebben we in het vorige topic al besproken![]()
Het is mensonterend. Maar als je daar je plezier uithaalt en soms zelfs geld mee kan verdienen en dus een keihard dikke vinger naar je publiek dan is het compleet bedoelt en wat een persoon wilt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:06 schreef Sackboy het volgende:
Dat vind ik zielig en mensonterend![]()
Is hetzelfde als dat je tegen Herman van Idols zegt dat ie goed kan zingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |