Nee ik denk het niet want dan zeg je dat God een vier-eenheid is, en dat is hij natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan je Emar een soort 2de jezus noemen die door god himself naar de aarde is gestuurd om de mensheid te helpen?
je moeder ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:51 schreef Sensation89 het volgende:
Wat een kankerstem heeft die gast zeg
Er valt niets aan te snappen...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
je moeder ook
doe eens normaal zeg
als je er geen reet van snapt rot dan op
tochwel!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er valt niets aan te snappen...
En ja, zijn stem (vooral accent dan) is vervelend.
Maar vind jij hem leuk door zijn goede reviews of door de slechtheid en triestheid van zijn reviews?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
tochwel!
en ja zijn stem is irritant dat maakt het juist weer zo leuk.
dit 14 jarig menneke heeft iets leuks gevonden en is zichzelf aan het ontwikkelen
beter als een neger wannabe met stoere raps
Emar ftw!
Fan Strawberry heeft hier gelijk!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, waarom kom ik hier nog.Emar zelf post nauwelijks.
niets triestheid ik zie gewoon een ventje plezier maken door zijn hobby gamen te uiten in filmpjes met daarbij een soort revieuw en hij kan groeien!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar vind jij hem leuk door zijn goede reviews of door de slechtheid en triestheid van zijn reviews?
Hij is gewoon een trieste na aper van AVGN. Niet orgineel, kinderachtig en nep.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
niets triestheid ik zie gewoon een ventje plezier maken door zijn hobby gamen te uiten in filmpjes met daarbij een soort revieuw en hij kan groeien!
heb je Jochem van Gelder wel eens gezien toen hij klein was?
Tja hij heeft inmiddels zelf ook wel door dat iedereen hem hier in de maling neemt. Anders heeft ie wel een heel groot bord voor z'n kop.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja hij heeft inmiddels zelf ook wel door dat iedereen hem hier in de maling neemt. Anders heeft ie wel een heel groot bord voor z'n kop.
Haterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik begin me langzamerhand af te vragen of dat wel zo is...
En dat veel sterren van nu ooit klein zijn begonnen is natuurlijk een bullshit argument en geen garantie voor Emar's succes. Beoordeel op wat je hem nu ziet presteren en wees even eerlijk tegen jezelf. Hij zuigt.
En nou heb ik alles wel gezegt.Mocht dit niet aankomen, dan geef ik het op.
Ninja edit! Eerst stond er TARD.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ninja edit! Eerst stond er TARD.
Ik wil op de lijstquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Het is echt onduidelijk wie er een fan is en wie niet![]()
Daarom open ik nu de Emar Fanlist! Wie er op wil moet het zeggen en die komt op de lijst![]()
![]()
Emar Fanlist!
AQuila360
Sack? Straw? kan ik jullie noteren of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |