Correct als hij negatief is gaat die van de lijst af! En dan kun je er ook niet meer op komen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:17 schreef Twarres het volgende:
[..]
Snap het nou!! Als ik nu nog iets negatiefs zou melden over Emar, dan schiet ik van die lijst af.
Volgens mij willen Sackboy en Strawberry ook gewoon graag op het lijstje staan.
Ik kap er nu mee, spreek jullie nog wel..
Maar mijn negatieve uitspraken zijn ook in het verleden gedaan, nu doe ik dat niet meer. Dus waarom mag ik dan niet op de lijst en anderen wel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Correct als hij negatief is gaat die van de lijst af! En dan kun je er ook niet meer op komen!
Hij was weer positief voordat er sprake was van een lijst! En jij bent nog nooit positief geweest over Emar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar mijn negatieve uitspraken zijn ook in het verleden gedaan, nu doe ik dat niet meer. Dus waarom mag ik dan niet op de lijst en anderen wel?
Je vergeet Jan-Willem............quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
Emar je bent de beste!![]()
Emarwii![]()
DGVF![]()
Fluffy
Ja ik, ik, IKIKKIIIIK!!!!!11!!!!1quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Twarres het volgende:
[..]
Misschien de duidelijke haters toevoegen?
Dat kan best wel eens tegenvallenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:13 schreef Rkatier het volgende:
Ik ga nog keer posten wat voor tegenstrijdigheden je in 4 topics al gezegd heb, wordt je niet vrolijk van
Eigenlijk had alles in de nieuwe aan het woord gemoeten! Daarin wordt ook de ''fanclub'' aangekondigd waarvan de fanlijst de voorloper is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:15 schreef Rkatier het volgende:
En leg me dit ook meteen uit:
Het is bekend wat in de nieuwe aan het woord wordt gezegd
iedergeval bij jouw, spankmaster en Emar, en nog is er niets meer voor ons bekend. Ik wacht daar nog altijd op. Maar ja dat is dan ook wel degelijk EMAR Niveau(nieuw woord
)
Jij zou in de haters lijst op #1 komen of misschien op #2 na Strawberryquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef Sackboy het volgende:
AQuila, ik wil in de lijst.
Ik heb al positieve dingen gezegd.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef Sackboy het volgende:
Omdat ik fan van het eerste uur ben. Ik heb alle reviews en aan-het-woord's gekeken en het was werkelijk een genot voor het oog en voor het gehoor. De kwaliteit druipt er van af en ik voorzie voor Emar een gouden toekomst. Hij kan uitgroeien tot een legende op het gebied van games reviewen, want deze pientere jongen heeft echt terdege verstand van games. De manier waarop hij het met finesse en souplesse brengt is bovendien van een dergelijk sublieme kwaliteit dat menig gerenommeerd tv presentator er jaloers op zou zijn. De genialiteit straalt er van af, dit is perfectie zoals God perfectie bedoeld heeft.
Echt,k het sarcasme druipt er vanaf...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef Sackboy het volgende:
Omdat ik fan van het eerste uur ben. Ik heb alle reviews en aan-het-woord's gekeken en het was werkelijk een genot voor het oog en voor het gehoor. De kwaliteit druipt er van af en ik voorzie voor Emar een gouden toekomst. Hij kan uitgroeien tot een legende op het gebied van games reviewen, want deze pientere jongen heeft echt terdege verstand van games. De manier waarop hij het met finesse en souplesse brengt is bovendien van een dergelijk sublieme kwaliteit dat menig gerenommeerd tv presentator er jaloers op zou zijn. De genialiteit straalt er van af, dit is perfectie zoals God perfectie bedoeld heeft.
Bedankt voor die mooie emotionele woordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En Aquila, gefeliciteerd als Officiële Fanlijst Beheerder, Voorzitter, Secretaris en Voorzitter van de Commissie! Je verdient het, afgezien van Jan-Willem ken ik niemand die Emar zo'n warm (bijna heet zelfs!) hart toedraagt als jij!
Ho ho, ik maak een inhaalslag hoor. Nog even en ik mag de fanlijst beheren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:36 schreef SpankmasterC het volgende:
En Aquila, gefeliciteerd als Officiële Fanlijst Beheerder, Voorzitter, Secretaris en Voorzitter van de Commissie! Je verdient het, afgezien van Jan-Willem ken ik niemand die Emar zo'n warm (bijna heet zelfs!) hart toedraagt als jij!
Emar heeft beslist Sackboy laat het rusten en vergeet het!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ho ho, ik maak een inhaalslag hoor. Nog even en ik mag de fanlijst beheren.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt,k het sarcasme druipt er vanaf...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt voor die mooie emotionele woorden![]()
![]()
Zo zijn nu eenmaal de regels!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmmm...waar heb ik dat eerder gezien....
Oh, ik weet het al, hij klinkt net als AQuila!
Dus AQuila mag wel sarcastisch overkomen en in het verleden negatieve dingen hebben gezegd en toch op de lijst komen, maar Sackboy niet? So much voor tweede/eerlijke kansen.Hoe oneerlijk, misbruik van macht.
VRIENDJESPOLITIEK ZEG IK JE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |