Emar heeft al op mij gestemd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil ook graag weten wat Emar er van vind!
Wie mag van jou zorg dragen voor de officiele fanlijst?
Even voor de goede orde (daar wij een zeer geengageerd en iintellectueel gesprek aan gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wegens negatieve uitlatingen (en zelfs doodsverwensingen, red.) in het verleden bent u ter goede orde verwijderd van de lijst.
Dat kan nooit! Jij hebt nog nooit iets positiefs over Emar gezegd!quote:
*kuch* "Beste Emarwii, Pleeg zelfmoord." *kuch*quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:10 schreef Twarres het volgende:
[..]
Even voor de goede orde (daar wij een zeer geengageerd en iintellectueel gesprek aan gaan) ik wensde hem niet dood. Ik zei dat hij zich dermate diende te schamen dat hij zich niet meer op straat had moeten durven vertonen.
Ah, humor. Leedvermaak dus.quote:Inmiddels zijn we weer een tijdje verder en kan ik er de humor van inzien.
Nooit.quote:Jij verandert nooit van mening?
Je kan mij min of meer de belichaming van perfectie noemen inderdaad.quote:Of is dhr. Sackboy dermate perfect dat zoiets hem nooit zal overkomen?
Oh dus AQuila360 mag wel vertellen wie wel of geen fan is, en ik mag dat niet?quote:Dus wie ben jij om mij te vertellen wat ik wel of niet vind.
Sackboy ik vertel dat niet dat doet een commissie ik zorg alleen dat de lijst up to date isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:31 schreef Sackboy het volgende:
Oh dus AQuila360 mag wel vertellen wie wel of geen fan is, en ik mag dat niet?
Nogmaals.. Ik bedoelde het als dat mensen in zijn omgeving het zien, dat hij dan belachelijk gemaakt gaat worden en dat hij daardoor geen leven meer zou hebben, wat heb je er dan nog aan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
*kuch* "Beste Emarwii, Pleeg zelfmoord." *kuch*
Klopt. Maar dat maakt me niet minder fan.quote:[..]
Ah, humor. Leedvermaak dus.
quote:[..]
Nooit.![]()
Ja, mn broer ook.quote:[..]
Je kan mij min of meer de belichaming van perfectie noemen inderdaad.
Nee, maar aangezien ikzelf aangaf fan te zijn, heeft hij me in dat lijstje opgenomen. Dus die beslissing heb ik zelf genomen en niet Aquila. Als hij me had geweigerd, had ik dezelfde discussie met hem gevoerd.quote:[..]
Oh dus AQuila360 mag wel vertellen wie wel of geen fan is, en ik mag dat niet?
Leuk hè, bron zijn van andermans leedvermaak?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef emarwii het volgende:
AQuila mag van mij de fan lijst bijhouden, gezien hij zo ong. de grootste fan hier is!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef emarwii het volgende:
AQuila mag van mij de fan lijst bijhouden, gezien hij zo ong. de grootste fan hier is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Up yours Sackboyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef emarwii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Bedankt voor het vertrouwen Emar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef emarwii het volgende:
Misschien de duidelijke haters toevoegen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen Emar!
Zo nu dit duidelijk is kunnen we weer gewoon verder! Mocht je op de Emar Fanlijst willen dan hoor ik het wel! En zal een onafhankelijke commissie je aanvraag beoordelen!
DE LIJST!
AQuila360
Chaos-Zero
Jovatov
Motorhoofd
Poit
SpankmasterC
Tinuzzz_Talpa
Twarres
Yari
Dat is een idee iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Twarres het volgende:
[..]
Misschien de duidelijke haters toevoegen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hou ons (de haters) buiten die lijstjes van jullie, ja.
En ohja...Na topic #5 en de nieuwste aan het woord wordt het allemaal andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dat weet ik niet. Dat weet jij alleen.quote:
Beoordeel mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:49 schreef emarwii het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dat weet jij alleen.
Je staat op de lijst dus je bent een fan! Maar bij een negatieve uitspraak over Emar ga je van de lijst af!quote:
Als je consequent bent moeten jij en Twarres dus van de lijst af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je staat op de lijst dus je bent een fan! Maar bij een negatieve uitspraak over Emar ga je van de lijst af!
Zo werkt die lijst
Nee, dat geldt natuurlijk niet, want dat behoort tot het verleden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je consequent bent moeten jij en Twarres dus van de lijst af.
Helaas maak jij niet de regels van die lijst Sackboy!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je consequent bent moeten jij en Twarres dus van de lijst af.
Snap het nou!! Als ik nu nog iets negatiefs zou melden over Emar, dan schiet ik van die lijst af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat geldt natuurlijk niet, want dat behoort tot het verleden.
Alleen voor de rest gaat deze regel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |