Wie??quote:
Weet je dat wel zeker!quote:
Lekker ding die rechterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Cultheld uit Stadskanaal.
[ afbeelding ]
Die linker.
Sterk.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:06 schreef Sackboy het volgende:
Iedereen hier die 'fan' is is fan op grond van leedvermaak, dus die willen gewoon dat Emar zich nog een paar keer voor gek gaat zetten in een filmpje.
Dat vind ik zielig en mensonterend![]()
Is hetzelfde als dat je tegen Herman van Idols zegt dat ie goed kan zingen..
Als je het beste voor hebt met Emar vertel je hem gewoon waar het op staat.
Het verkopen is het probleem niet. Het probleem is dat mensen de dvd vervolgens kopen voor welke reden dan ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat Emar trouwens ook nog het lef heeft om de DVD te verkopen.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Cultheld uit Stadskanaal.
[ afbeelding ]
Die linker.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Leugens! Emar zou dat nooit doen, in ieder geval niet zonder zn vaste fanbase in te lichten!
En wat een falers bij dat gameparty-forum, gebanned omdat ie "reclame" maakte voor zn eigen filmpjes! NEWSFLASH! Zulke regels worden in gesteld om spam tegen te houden, niet pareltjes!
He!!! Wat doe je??quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
Dan mogen jij en Twarres er ook niet op. Eerlijk = eerlijk.
De huidige lijst is dus:
Emar Fanlist!
Chaos-Zero
Jovatov
Motorhoofd
Poit
SpankmasterC
Tinuzzz_Talpa
Yari
Die Roef was echt een baas toenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die ander is Marian.
Dit dus:
Oja, en nog dit.![]()
![]()
Die lijsten van hem zijn fake!!quote:
Dankquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lijsten van hem zijn fake!!
Lijsten gepost door AQuila360 zijn de officiële lijsten en daar sta jij nog gewoon op
Wegens negatieve uitlatingen (en zelfs doodsverwensingen, red.) in het verleden bent u ter goede orde verwijderd van de lijst.quote:
Negatieve aandacht is ook aandacht. Gaat een beetje voor andere beslissen wat ze wel en niet moetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wegens negatieve uitlatingen (en zelfs doodsverwensingen, red.) in het verleden bent u ter goede orde verwijderd van de lijst.
Niet doen Sackyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wegens negatieve uitlatingen (en zelfs doodsverwensingen, red.) in het verleden bent u ter goede orde verwijderd van de lijst.
Dagelijks? Heb je nog van die reviews?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef emarwii het volgende:
Ik was ooit gebanned van gameparty door mijn reviews.... Maar niet mijn video reviews, nee, normale tekst reviews die zj niet goed vonden! Ik poste elke dag een review en zij zagen dat als spam en dus werd ik gebaned.
Emar dit is de lijst van mensen wie op dit moment echte fans zijn! Er komen er nog veel bij natuurlijk maar dan weet je wel ongeveer van wie je iets aan moet nemen en welke mensen je beter kunt negeren!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef emarwii het volgende:
Ik was ooit gebanned van gameparty door mijn reviews.... Maar niet mijn video reviews, nee, normale tekst reviews die zj niet goed vonden! Ik poste elke dag een review en zij zagen dat als spam en dus werd ik gebaned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |