Wat voor meiden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:38 schreef Biels het volgende:
Je mist toch wel een beetje, niet alleen qua bier drinken met de rest van je stad, maar ook qua persoonlijke ontwikkeling. Ik merk vaak dat de mensen die later uit huis gingen vaak wat onzelfstandiger zijn en vaak nog terugvallen op pappie en mammie. Ja, mag, maar daar bats je geen chimeiden mee.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:49 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Denk eerder de enige ongewassenen in dit topic
Dat merk ik wel om mij heen, ik ben zelf een HBO'er en ik ben op mijn 17de het huis uit gegaan. Op mijn opleiding kom ik echt amper mensen tegen die op kamers zitten en er zitten ook echt mensen van 23 opquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:08 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij wonen de meeste MBO/HBO scholieren gewoon nog lekker thuis tot ze klaar zijn. WO studenten gaan veel eerder.
Hm, onder mijn HBO-genoten was het aantal kamerbewoners juist hoog. Maar goed, die opleiding bestaat dan ook alleen in Breda en Leeuwardenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:30 schreef ImTheBase het volgende:
Dat merk ik wel om mij heen, ik ben zelf een HBO'er en ik ben op mijn 17de het huis uit gegaan. Op mijn opleiding kom ik echt amper mensen tegen die op kamers zitten en er zitten ook echt mensen van 23 opDie ook nog eens twee keer anderhalf uur per dag moeten reizen
Een andere benaming is de spoorstudent. Inderdaad zoals DD aangeeft: een WO-student die thuis woont en per trein (spoor) reist naar de universiteit.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:18 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Een andere benaming is de spoorstudent. Inderdaad zoals DD aangeeft: een WO-student die thuis woont en per trein (spoor) reist naar de universiteit.
Dat soort figuren ben ik nooit tegengekomen. Wel dwazen die elke vrijdag hun vuile was naar hun pappie en mammie meenamen. Je zou toch verwachten dat een studentenhuis wel een wasmachine heeft. Of ergens in de buurt een wasserette.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:23 schreef Biels het volgende:
Een dwaas die elke dag met de trein naar school komt, met een broodtrommeltje vol bammetjes van mama. Falers noemen ze dat ook wel.
Wonend in een smerig studentenhuis in een hondenhok van 10 vierkante meter met overal puinzooi bats je wel "chimeiden" zekerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:38 schreef Biels het volgende:
Je mist toch wel een beetje, niet alleen qua bier drinken met de rest van je stad, maar ook qua persoonlijke ontwikkeling. Ik merk vaak dat de mensen die later uit huis gingen vaak wat onzelfstandiger zijn en vaak nog terugvallen op pappie en mammie. Ja, mag, maar daar bats je geen chimeiden mee.
Ach, lang niet ieder studentenhuis is zo. Stereotype enzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Wonend in een smerig studentenhuis in een hondenhok van 10 vierkante meter met overal puinzooi bats je wel "chimeiden" zeker.
Precies, meer meer!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:34 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar dat studentenjargon is gewoon zo kansloos dat het lachwekkend is.
Jezus, wat voor punt wil jij eigenlijk maken? Wat is jouw definitie van zelfstandig? Of wil je gewoon lekker interessant lullen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:38 schreef Supersoep het volgende:
Zoals ik al zei, vertrek naar Mars als je zelfstandig wilt zijn, want dat is niemand hier. Of ga ergens in de bossen wonen. Uitwonend of niet, echt zelfstandig ben je nooit dus wat maakt het uit.
Je wordt nog steeds onderhouden met gratis geld van de overheid als je een studentenkamer pakt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ach, lang niet ieder studentenhuis is zo. Stereotype enzo.
Zelf je leven bepalen, wat anders? Mij maakt het geen fuck uit of mensen thuis wonen of niet, maar als mensen erover gaan zeiken dan reageer ik. Nutteloos gelul allemaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:10 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Jezus, wat voor punt wil jij eigenlijk maken? Wat is jouw definitie van zelfstandig? Of wil je gewoon lekker interessant lullen?
"Ja, we kunnen wel even gaan neuken, maar niet te hard want anders hoort mama het, en je moet morgen om 7 uur wel weer weg anders zien ze je."quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:38 schreef Supersoep het volgende:
Zoals ik al zei, vertrek naar Mars als je zelfstandig wilt zijn, want dat is niemand hier. Of ga ergens in de bossen wonen. Uitwonend of niet, echt zelfstandig ben je nooit dus wat maakt het uit.
Je wordt nog steeds onderhouden met gratis geld van de overheid als je een studentenkamer pakt.
En voor die flapdrol hierboven met de ''chichicks'', wat ben je voor interessant persoon als wijven je alleen moeten wanneer je een eigen kamer hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:14 schreef Biels het volgende:
[..]
"Ja, we kunnen wel even gaan neuken, maar niet te hard want anders hoort mama het, en je moet morgen om 7 uur wel weer weg anders zien ze je."
Vind je het heel maf?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
en kommop, iemand van 25 die thuis woont, geen reet uitvoert behalve Fok!ken en een beetje werkt is gewoon een luie verwende flikker die 'niet in een te KLEIN huisje wil wonen'.
Jij woont zeker in een prefab huis met goedkope gipswandjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:14 schreef Biels het volgende:
[..]
"Ja, we kunnen wel even gaan neuken, maar niet te hard want anders hoort mama het, en je moet morgen om 7 uur wel weer weg anders zien ze je."
''Ja, we kunnen wel even gaan neuken, maar wel snel want de huisbaas komt zo even langs, en je moet daarna wel weer weg anders willen m'n 10 huisgenoten ook even een gratis ritje''quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Liever gewoon in het steegje achter de toko.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:57 schreef Morrigan het volgende:
Sowieso neukt een chick liever niet in een vies studentenhok. Tenzij ze heel wanhopig is.
Hahaha, zijn er hier mensen die serieus geloven dat leuke knappe vrouwen allemaal dezelfde smaak en voorkeur hebben?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, zijn er hier mensen die serieus geloven dat leuke knappe vrouwen vallen op jochies van 24 die nog bij mama en papa wonen?
Truequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, zijn er hier mensen die serieus geloven dat leuke knappe vrouwen vallen op jochies van 24 die nog bij mama en papa wonen?
jochies die op hun 24e thuis wonen hebben meer money dan die op kamersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef Silenus het volgende:
Ach, je weet hoe het gaat. Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef Silenus het volgende:
Dit is gewoon waar. Die meisjes wonen ook allemaal op zichzelf als jij haar dan mee naar huis vraagt bij je ouders kijken ze zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef Silenus het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:46 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dit is gewoon waar. Die meisjes wonen ook allemaal op zichzelf als jij haar dan mee naar huis vraagt bij je ouders kijken ze zo
Minder sletjes?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
![]()
Minder sletjes mee naar huis nemen en in plaats daarvan iemand met een beetje inhoud dan.
Wil je zeggen dat je liever gaat pimpen met je 3x3 studenten kamer?
Ja, dan kan je in zn nieuwe golf meerijden om daarna lekker met zn ouders aan tafel te zitten. Gezellig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:52 schreef Dibble het volgende:
[..]
jochies die op hun 24e thuis wonen hebben meer money dan die op kamersdat kunnen ze ruiken geleuf me
Daarom douche ik maar twee keer per week.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:16 schreef L0t.. het volgende:
moeten wachten op de douche die 8/10 veel te klein en te ranzig is.
Ja, want als je uitwonend bent woon je automatisch in een vies studentenhok. Nee shenk, als je het een beetje knap houd is het oneindig veel relaxter voor vrouwen om in een huis te komen waar ze de volgende ochtend niet koffie moeten drinken met paps en mams die steeds vreemd naar je kijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:57 schreef Morrigan het volgende:
Sowieso neukt een chick liever niet in een vies studentenhok. Tenzij ze heel wanhopig is.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:05 schreef Biels het volgende:
[..]
koffie moeten drinken met paps en mams die steeds vreemd naar je kijken.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:05 schreef Biels het volgende:
Ja, want als je uitwonend bent woon je automatisch in een vies studentenhok. Nee shenk, als je het een beetje knap houd is het oneindig veel relaxter voor vrouwen om in een huis te komen waar ze de volgende ochtend niet koffie moeten drinken met paps en mams die steeds vreemd naar je kijken.
Het is chimeids, niet chimeiden. Faler.quote:
Chimeiden is ook gewoon goed, hoor. Ik weet niet in wat voor nepghetto jij woont.quote:Op maandag 1 september 2008 17:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is chimeids, niet chimeiden. Faler.
jaquote:Op maandag 1 september 2008 18:17 schreef JayJay8 het volgende:
Ben 21 en zit nog goed thuis![]()
Ben ik nu ook een nerd of wat dan ook hahahhaha
Dat betekent dat jij als hotelkamer gaat fungeren voor je thuiswonende klasgenoten.quote:Op maandag 1 september 2008 20:09 schreef Robin__ het volgende:
vandaag mijn studiegenoten leren kennen. in mijn groep van 8 zitten 7 thuiswoners.mooi kut als je net op kamers zit in een vreemde stad, helpt niet echt mee ofzo.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef anoniemm het volgende:
Maximale leeftijd is gewoon 25, daarna moet je vertrokken zijn.
dat van 20 enzo is echt bullshit, misschien gaat 5-10% dan weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |