Alleen jouw taalgebruik maakt je al een "moron"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:01 schreef mercurial3 het volgende:
Ik ben het eensch, mensen die thuisblijven wonen tijdens de vetste/gezelligste tijd van je leven zijn morons en arme nerds
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:01 schreef mercurial3 het volgende:
Ik ben het eensch, mensen die thuisblijven wonen tijdens de vetste/gezelligste tijd van je leven zijn morons en arme nerds
Het Corpsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:40 schreef servus_universitas het volgende:
Het studentenleven is sowieso erg overrated, tenzij je bij een corps zit. Dan heeft het betekenis. Maar als je dat niet zit en je dweept wel met het studentenleven, dan ben je vooral een wannabe.
Dat zegt meer over jezelf en jouw houding. Of je bent echt net de verkeerde tegengekomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Het Corps. Ik heb 1 keer een half uur met een paar van die lui staan praten en toen begonnen m'n handen al te jeuken, laat staan na 4 jaar
MBOquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:01 schreef mercurial3 het volgende:
Is dat je enige argument? Als je 18+ bent dan heb je die vrijheid bij de meeste ouders sowieso al.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:31 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik snap sommigen echt niet dat ze nog thuis willen wonenUit huis gaan is echt
Heerlijk zelf bepalen hoe laat je gaat eten, naar bed. Lovely
Ik had die vrijheid thuis ook welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is dat je enige argument? Als je 18+ bent dan heb je die vrijheid bij de meeste ouders sowieso al.
Dat zei meer over hun houding dan over mijn houding. Ik probeerde gewoon een praatje met ze te maken maar ze zagen me nou niet bepaald voor vol aan toen ze begrepen dat ik alleen een MBO-diploma heb. Terwijl ze zelf nog niks hadden na 4,5 jaar studerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:19 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jezelf en jouw houding. Of je bent echt net de verkeerde tegengekomen.
Dat laatste is niet echt een regel lijkt mij, maar meer pure logica. Dat heb je ook in een studentenhuis, dat je afspraken maakt over dit en dat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik had die vrijheid thuis ook welMaar ik ken ook mensen die om 18.00 uur thuis moeten zijn omdat het eten dan klaarstaat. En als je niet komt, altijd even bellen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
Niks mis mee toch. Ik als 40 jarige uitkeringstrekker vind het maar wat fijn dat moeders nog altijd mijn potje kookt
Wel altijd net gestreken overhemden. Zo heb elk nadeel zijn voordeel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:36 schreef ssebass het volgende:
Nee en het is ook vast geen afknapper voor vrouwen, dat je nog bij je moeder woont.
Dat komt omdat die luitjes zo graag volwassen willen zijn dat ze over het hoofd zien dat ze nog helemaal niet zelfstandig zijn. Zelfstandig ben je pas als je je eigen broek kan ophouden, niet als je een pizza kan opwarmen in de oven. Lets face it, iedereen met een IQ boven de 60 kan dat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:42 schreef Ici-Paris het volgende:
Ja het grootste gedeelte dat op kamers woont krijgt toch geld van zn ouders. Hoezo zelfstandig?
Als dat je argument is om uit huis te gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:36 schreef ssebass het volgende:
Nee en het is ook vast geen afknapper voor vrouwen, dat je nog bij je moeder woont.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:40 schreef servus_universitas het volgende:
Het studentenleven is sowieso erg overrated, tenzij je bij een corps zit. Dan heeft het betekenis. Maar als je dat niet zit en je dweept wel met het studentenleven, dan ben je vooral een wannabe.
Een van de argumenten ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Als dat je argument is om uit huis te gaan.
Helemaal gelijk Maikuuul. Maar vermoedelijk zijn wij tweeen ook de enige volwassenen in dit topic.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
Denken stoer te zijn dat je op je zelf woont
Anderen bashen omdat zij 20+ zijn en nog thuis wonen
Alsof je niet zelf mag kiezen of je wel/niet thuis blijft wonen. De keus is aan jezelf.
Deel 2 van dit topicEPIC SADNESS
Mensen die zogenaamd op zichzelf wonen maar al het geld van hun ouders krijgen omdat ze zelf "te druk" zijn met studeren dus niet "kunnen" werken. Heel zelfstandig, zo leer je op eigen benen staan hoor !!! ( zoals velen hier beweren )
Denk eerder de enige ongewassenen in dit topicquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Helemaal gelijk Maikuuul. Maar vermoedelijk zijn wij tweeen ook de enige volwassenen in dit topic.
Het grapje van ongewassenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:49 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Denk eerder de enige ongewassenen in dit topic
Uitzonderingen aanhalen, daar overtuig je mensen mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:30 schreef AcidTrance het volgende:
Vroegah ook van die huilliesin mijn klas die perse uit huis wilde en max gingen lenen bij IBG en Dirk Scheringa.
Zijn nu nog aan het afbetalen, lening op lening op leningen dan ook op nog stoppen met je studie fijne start van je carriere
Een mooi punt maak je hier, precies het punt dat ik in het vorige deel ook aanstipte toen ik wees naar het belang van de mens op universele schaal. Hier op aarde zitten we elkaar om dit soort pietluttige dingen te bekritiseren, terwijl we op grotere schaal één massa zijn. Als je dat begint in te zien, dan zie je ook dat de relativiteit van de onzin waar mensen zich zoal mee bezig houden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:58 schreef Supersoep het volgende:
Whehehe, wij wonen allemaal nog op Aarde omdat we nog niet zelfstandig genoeg zijn om op Mars te wonen!
Tjah, maar toevallig wonen we wel samen op die 1ne wereld die we hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:44 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Een mooi punt maak je hier, precies het punt dat ik in het vorige deel ook aanstipte toen ik wees naar het belang van de mens op universele schaal. Hier op aarde zitten we elkaar om dit soort pietluttige dingen te bekritiseren, terwijl we op grotere schaal één massa zijn. Als je dat begint in te zien, dan zie je ook dat de relativiteit van de onzin waar mensen zich zoal mee bezig houden.
Je mag van mij alles bekritiseren wat je wilt, maar mensen die in staat zijn de zaak op een afstand (bijvoorbeeld vanaf Mars) te bekijken, zien in hoe relatief het allemaal is en zijn daardoor minder vatbaar voor kritiek van anderen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjah, maar toevallig wonen we wel samen op die 1ne wereld die we hebben
Op grotere schaal zijn we zeker 1 massa, maar dat is geen reden om niets te mogen bekritiseren etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |