abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61143031
Ik ben het eensch, mensen die thuisblijven wonen tijdens de vetste/gezelligste tijd van je leven zijn morons en arme nerds
errrrrrrrrr.....?
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:19:43 #152
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61144971
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:01 schreef mercurial3 het volgende:
Ik ben het eensch, mensen die thuisblijven wonen tijdens de vetste/gezelligste tijd van je leven zijn morons en arme nerds
Alleen jouw taalgebruik maakt je al een "moron" _!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61145068
Thuiswonen is relaxt.

Ik ga toch studeren in de stad waar ik al woon, in het centrum.
Dus ik ga het even rustig aankijken, uiteindelijk ga ik wel weg, maar het heeft geen haast, toch genoeg vrienden al hier
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_61145375
quote:
pi_61145466
Het studentenleven is sowieso erg overrated, tenzij je bij een corps zit. Dan heeft het betekenis. Maar als je dat niet zit en je dweept wel met het studentenleven, dan ben je vooral een wannabe.
pi_61146075
Ik heb zelf geen ervaring met studentenhuizen. Wel heb ik inmiddels gezien dat het heel divers is. Sommige waarbij ik binnen geweest ben hadden een eigen keuken en badkamer. Andere alleen een klein slaapkamertje en een gezamenlijke keuken en badkamer. Dat laatste is sowieso niks voor mij. Ik vind het niet erg om in rotzooi te leven, maar dan wel graag mijn eigen rotzooi. Daarnaast heb ik het idee dat ik, toen ik nog bij mijn ouders woonde, meer vrijheid had, dan wanneer ik in een studentenhuis zou wonen.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:11:10 #157
157922 fathank
pi_61147964
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:40 schreef servus_universitas het volgende:
Het studentenleven is sowieso erg overrated, tenzij je bij een corps zit. Dan heeft het betekenis. Maar als je dat niet zit en je dweept wel met het studentenleven, dan ben je vooral een wannabe.
Het Corps . Ik heb 1 keer een half uur met een paar van die lui staan praten en toen begonnen m'n handen al te jeuken, laat staan na 4 jaar
pi_61150051
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Het Corps . Ik heb 1 keer een half uur met een paar van die lui staan praten en toen begonnen m'n handen al te jeuken, laat staan na 4 jaar
Dat zegt meer over jezelf en jouw houding. Of je bent echt net de verkeerde tegengekomen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_61150161
quote:
MBO
Ron Paul 2012
pi_61150529
Ik snap sommigen echt niet dat ze nog thuis willen wonen Uit huis gaan is echt Heerlijk zelf bepalen hoe laat je gaat eten, naar bed. Lovely
pi_61150587
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:31 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik snap sommigen echt niet dat ze nog thuis willen wonen Uit huis gaan is echt Heerlijk zelf bepalen hoe laat je gaat eten, naar bed. Lovely
Is dat je enige argument? Als je 18+ bent dan heb je die vrijheid bij de meeste ouders sowieso al.
Ron Paul 2012
pi_61150699
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Is dat je enige argument? Als je 18+ bent dan heb je die vrijheid bij de meeste ouders sowieso al.
Ik had die vrijheid thuis ook wel Maar ik ken ook mensen die om 18.00 uur thuis moeten zijn omdat het eten dan klaarstaat. En als je niet komt, altijd even bellen
pi_61151677
Ik ben zelf lid van een wat kleinere studentenvereniging, die geen ontgroening kent (om die angel meteen te verwijderen).
Ik denk dat een studentenvereniging van grote waarde kan zijn voor een student, omdat er altijd wel een of twee geestverwanten rondlopen die hij waarschijnlijk niet op andere wijze zou ontmoeten en waarmee hij een blijvende vriendschap kan opbouwen. Die student moet dan zelf besluiten of hij deel wil uitmaken van een collectief dat minstens tien leden telt, en of hij genoeg geduld kan opbrengen om een hoop zinloze rituelen en andere dikdoenerij te doorstaan.

Wat op kamers gaan betreft: ik heb twee keer moeten verhuizen om een aangenaam huis te vinden. Je kunt je tijd eraan verspillen, als je het idee opvat dat verblijven in een studentenhuis zaligmakend is.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:52:19 #164
157922 fathank
pi_61153435
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:19 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dat zegt meer over jezelf en jouw houding. Of je bent echt net de verkeerde tegengekomen.
Dat zei meer over hun houding dan over mijn houding. Ik probeerde gewoon een praatje met ze te maken maar ze zagen me nou niet bepaald voor vol aan toen ze begrepen dat ik alleen een MBO-diploma heb. Terwijl ze zelf nog niks hadden na 4,5 jaar studeren .
pi_61153535
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Ik had die vrijheid thuis ook wel Maar ik ken ook mensen die om 18.00 uur thuis moeten zijn omdat het eten dan klaarstaat. En als je niet komt, altijd even bellen
Dat laatste is niet echt een regel lijkt mij, maar meer pure logica. Dat heb je ook in een studentenhuis, dat je afspraken maakt over dit en dat.

Ik denk echt dat het aantal mensen dat nog thuis woont en dat onder het juk van de ouderlijke macht leeft minimaal is.
pi_61153632
Ik ben 3 maanden 20 nu, ouders geven geen verplichtingen en geen beperkingen.
Zit nog even goed thuis.
pi_61153661
Niks mis mee toch. Ik als 40 jarige uitkeringstrekker vind het maar wat fijn dat moeders nog altijd mijn potje kookt
pi_61153677
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
Niks mis mee toch. Ik als 40 jarige uitkeringstrekker vind het maar wat fijn dat moeders nog altijd mijn potje kookt
pi_61153723
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:59 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Je woont zelf thuis lutser.
pi_61156365
Dat was duidelijk een doorslaggevend argument.
pi_61156385
Nee en het is ook vast geen afknapper voor vrouwen, dat je nog bij je moeder woont. Dit is voor de meesten hier ook wel van toepassing:

"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_61156457
Ja het grootste gedeelte dat op kamers woont krijgt toch geld van zn ouders. Hoezo zelfstandig?
pi_61156651
zucht, ik erger me aan al die mensen die iedereen in hokjes plaatst. Zovan, jij woont nog thuis, dus ..... etc..
Hoe weet je dat nou ?? Ieder mens is toch anders ?
pi_61156795
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 00:36 schreef ssebass het volgende:
Nee en het is ook vast geen afknapper voor vrouwen, dat je nog bij je moeder woont.
Wel altijd net gestreken overhemden. Zo heb elk nadeel zijn voordeel.
pi_61156822
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 00:42 schreef Ici-Paris het volgende:
Ja het grootste gedeelte dat op kamers woont krijgt toch geld van zn ouders. Hoezo zelfstandig?
Dat komt omdat die luitjes zo graag volwassen willen zijn dat ze over het hoofd zien dat ze nog helemaal niet zelfstandig zijn. Zelfstandig ben je pas als je je eigen broek kan ophouden, niet als je een pizza kan opwarmen in de oven. Lets face it, iedereen met een IQ boven de 60 kan dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')