Ik word te oud denk ik, maar wat zijn in godsnaam chimeiden?quote:Op maandag 1 september 2008 18:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Chimeiden is ook gewoon goed, hoor. Ik weet niet in wat voor nepghetto jij woont.
De bitches, weettog.quote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik word te oud denk ik, maar wat zijn in godsnaam chimeiden?
jij bent echt niet straat he.quote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik word te oud denk ik, maar wat zijn in godsnaam chimeiden?
Spoorknorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:32 schreef RozeAnjer het volgende:
Blaatverhalen over met zijn allen op één wereld... geef nou maar toe dat je een dikke spoorknor bent
Nee, ik vrees van niet.quote:Op maandag 1 september 2008 23:29 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
jij bent echt niet straat he.
Dan weet je het voor de volgende keer, niet meer vergetenquote:Op maandag 1 september 2008 23:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ah ok, gewone bitches dus. Dat snap ik nog wel
Hoog niveau woorden, het is niet erg dat je het niet begrijpt.quote:Op maandag 1 september 2008 23:45 schreef Morrigan het volgende:
chimeiden, spoorknor, wat zijn dat toch voor achterlijke woorden.
Die heb ik inderdaad al vaak in een thesis voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoog niveau woorden, het is niet erg dat je het niet begrijpt.
Ja maar bij 90% van de thuiswoners is dat niet zo. Typische spoorknorren zijn het vaakquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad al vaak in een thesis voorbij zien komen.![]()
Uit huis gaan is leuk, maar voor veel mensen hoeft het nog niet, wat is het probleem dan? Als je na je 25e of zo nog steeds thuis zit, dan is het sneu, maar mensen studeren veel langer tegenwoordig.
Stel dat je een studie volgt in dezelfde stad waar je ouders wonen, dan vind ik het prima dat mensen gewoon thuis blijven zitten.
Sommige mensen vinden het eenmaal leuk om met de trein te reizen. Daarnaast moet ik er niet aan denken om in Utrecht te wonen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:01 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Ja maar bij 90% van de thuiswoners is dat niet zo. Typische spoorknorren zijn het vaak
Tja, sommige volwassen mannen vinden het niet erg om kleine jongentjes te batsen en moeten er niet aan denken een legale vrouw te scoren.quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het eenmaal leuk om met de trein te reizen. Daarnaast moet ik er niet aan denken om in Utrecht te wonen.
Wat is er mis met Utrecht?quote:Op dinsdag 2 september 2008 02:16 schreef Morrigan het volgende:
Sommige mensen vinden het eenmaal leuk om met de trein te reizen. Daarnaast moet ik er niet aan denken om in Utrecht te wonen.
Dan heb je het verkeerde huis gekozen of je bent een moederskindje met smetvreesquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:02 schreef Lennox het volgende:
Die ranzigheid van je huisgenoten wordt je ook niet vrolijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |