Hoppaa envlop pakken jij en morgen op de bus gooienquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het idd maar gewoon gaan doen...
[ link | afbeelding ]
Eragon?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Bah! Ik zit ook al een paar jaar te wachten op een laatste deel van iets.. heeel frustrerend! Tegen de tijd dat die een keer uit komt moet ik eerst weer de andere twee lezen omdat ik het verhaal kwijt ben
Dat heb ik met Hollow Fields....quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Bah! Ik zit ook al een paar jaar te wachten op een laatste deel van iets.. heeel frustrerend! Tegen de tijd dat die een keer uit komt moet ik eerst weer de andere twee lezen omdat ik het verhaal kwijt ben
Niets misschien, doen. Je kan er niets mee verliezen verderquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het idd maar gewoon gaan doen...
[ link | afbeelding ]
Je zou bijna de schrijver gaan schrijven dat hij door moet schrijven..quote:
Tekenen in mijn geval, het is manga.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Je zou bijna de schrijver gaan schrijven dat hij door moet schrijven..
Arme wijquote:
Nouja ook goedquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tekenen in mijn geval, het is manga.
Dan heb ik dat ook gemistquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme wijstomme vent schiet echt voor geen meter op. Voor straf staan zijn boeken achter die van Feist! Gna! Dat zal hem leren!
of is hij ondertussen dood en heb ik dat gemist ofzo?
Ik ga het opzoekenquote:
Hoi!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
pata pata pata pon
*pezu roept alvast hoi dreamer
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zit sinds een paar uur in mijn kop ja
Dat blijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |