Zo, knap hoor dat je al die namen even hebt gegoogledquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:47 schreef Seneca het volgende:
IE
Firefox
Safari
Opera
Lynx
Mozaic
Netscape
Epiphany
Galeon
Konqueror
Camino
Het punt is dat het ontzettend triest is om elkaars browser te gaan lopen afzeiken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Zo, knap hoor dat je al die namen even hebt gegoogled![]()
Zeg dat dan meteen. En ja daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:58 schreef Seneca het volgende:
[..]
Het punt is dat het ontzettend triest is om elkaars browser te gaan lopen afzeiken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:29 schreef Niconigger het volgende:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
“RunOnceHasShown”=dword:00000001
“RunOnceComplete”=dword:00000001
Als je deze toevoegt moet hij het als het goed is weer doen.
Je kan ook gewoon de 2 klikjes in IE7 doen en ben je helemaal van het probleem af zonder register-keys toe te moeten voegen. Dat is notabene meer werk dan de stappen in IE7 volgen.quote:
Oh, dat is dan makkelijker maar ik heb het op die manier gedaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de 2 klikjes in IE7 doen en ben je helemaal van het probleem af zonder register-keys toe te moeten voegen. Dat is notabene meer werk dan de stappen in IE7 volgen.
Welke klikjes?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de 2 klikjes in IE7 doen en ben je helemaal van het probleem af zonder register-keys toe te moeten voegen. Dat is notabene meer werk dan de stappen in IE7 volgen.
Je hoeft de tabjes ook helemaal niet te gebruiken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind IE 6 ook beter dan IE 7, geen gekloot met die tabjes enzulks!
Als je een 404 krijgt?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Die je moet doen als je IE7 voor het eerst opstart? Daar gaat dit topic immers toch over?
Het is zo'n runonce melding.. Staat in de OP iig..quote:
En zo ook bij Apple/Windows topics en muziek en films topics enzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:58 schreef Seneca het volgende:
[..]
Het punt is dat het ontzettend triest is om elkaars browser te gaan lopen afzeiken.
Het gaat hier niet over muzieksmaken jaquote:
jij gebruikt zeker ook Vista.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:43 schreef MaGNeT het volgende:
TS kan niet omgaan met de vooruitgang.
En dat kan dus niet omdat je een 404 krijgtquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Het is zo'n runonce melding.. Staat in de OP iig..
Dat krijg je als je IE7 voor het eerst opstart totdat je de aangegeven stappen even uitvoert..
Dus ja!
Dit dus.quote:
Vooruitgang: waar we vroeger op de maan konden landen met een microprocessor met 4Kb geheugen, heb je nu minimaal 1GB geheugen nodig om een brief te kunnen typen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:43 schreef MaGNeT het volgende:
TS kan niet omgaan met de vooruitgang.
En vergeet ook niet dat je ongeveer een cursus Word nodig hebt om de basic dingen te vinden in 2007. Geef mij maar 2003, daar kan ik tenminste nog alles in vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Vooruitgang: waar we vroeger op de maan konden landen met een microprocessor met 4Kb geheugen, heb je nu minimaal 1GB geheugen nodig om een brief te kunnen typen.
Dan is de OP focking onduidelijk en TS een noobquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:38 schreef ach het volgende:
[..]
En dat kan dus niet omdat je een 404 krijgt
nieuwe ontwikkelingen FTWquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:26 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
En vergeet ook niet dat je ongeveer een cursus Word nodig hebt om de basic dingen te vinden in 2007. Geef mij maar 2003, daar kan ik tenminste nog alles in vinden.
Nieuw is niet altijd gebruikersvriendelijkerquote:
Went zo hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:26 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
En vergeet ook niet dat je ongeveer een cursus Word nodig hebt om de basic dingen te vinden in 2007. Geef mij maar 2003, daar kan ik tenminste nog alles in vinden.
Op m'n werk Office XP en thuis Office 2007. En allebei veel gebruikenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Went zo hoorIk had er in het begin ook moeilijk mee, maar als ik nu weer 2003 zie moet ik het weer helemaal zoeken
Vind die categorie tabs erg prettig werken.
Ik heb thuis Windows en op het werk een Mac, dat is pas schakelen iedere keerquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:45 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Op m'n werk Office XP en thuis Office 2007. En allebei veel gebruikenVind je bepaalde dingen niet handig.
Nu hoeven we zelf niet meer te gaan maar sturen we robots die voor ons al het werk doen terwijl wij op onze luie reet zittenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Vooruitgang: waar we vroeger op de maan konden landen met een microprocessor met 4Kb geheugen, heb je nu minimaal 1GB geheugen nodig om een brief te kunnen typen.
Daarom is de NASA ook hard op zoek naar 486 chips (Y)quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef switchboy het volgende:
[..]
Nu hoeven we zelf niet meer te gaan maar sturen we robots die voor ons al het werk doen terwijl wij op onze luie reet zitten
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:32 schreef borisbanaan het volgende:
Sowieso, welke kankermongool bij Microsoft heeft verzonnen dat dat configureren via een ONLINE pagina van microsoft moet gebeuren, die diezelfde kankermongool dan waarschijnlijk ook nog eens een jaar na release even fijn offline haalt, waardoor je eeuwig met een 404 error zit bij elke verse installatie?
Die ribbon is juist wel gebruikersvriendelijker! Je moet er alleen even aan willen wennen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:31 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nieuw is niet altijd gebruikersvriendelijkerIk wil m'n ouderwetse menuutjes terug ipv dat stomme lint of hoe dat ook heet.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
krijg je nu een goed gevoel over jezelf nu je het voor elkaar hebt gekregen om 2 keer die vreselijke ziekte in 1 zin te noemen..? chapeau
je kan quoten.. en nu?quote:
Samenvatting: pc'squote:Op maandag 25 augustus 2008 11:47 schreef Seneca het volgende:
IE
Firefox
Safari
Opera
Lynx
Mozaic
Netscape
Epiphany
Galeon
Konqueror
Camino
|