In Norton of Avast jouw IE7 instellingen proberen te wijzigen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:14 schreef Lubbert het volgende:
Tot gisteren gebruikte ik Internet Explorer 6. De heb ik nu opgewaardeer naar IE7. Ik kan nu niet m'n eigen startpagina instellen. Hoe los ik dit op? Ik gebruik geen Norton antivirus maar Avast maar kan zo 1 2 3 niet vinden hoe ik het daar op kan lossen. Tips zijn dus van harte welkom.
Hoe helpt dat je je startpagina in IE 7 te veranderen?quote:
Sja, 't blijft microsoft hehquote:Op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:28 schreef Lubbert het volgende:
Bedankt voor de diverse tips maar deze had ik dus ook allemaal al geprobeerd. Ik stel dus mn eigen startpagina in maar als ik internet dan afsluit en daarna weer t internet op wil dan krijg ik weer de msnpagina die ik dus niet wil.
Daarmee heb ik het ook niet op kunnen lossen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:46 schreef Lijnloos het volgende:
Is dat niet een instelling in je msn-programma? Zou daar ook effe checken als je dat geinstalleerd hebt...
Heb ik ook, hoe heb je dat gefixed ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:55 schreef Niconigger het volgende:
Bedoel je dat je deze: http://www.msn.com/404.aspx?aspxerrorpath=/runonce2.aspx startpagina krijgt?
Dat heb ik namelijk ook gehad toen ik IE7 installeerde.
Uhm bij Uitvoeren--> regedit heb ik 2 'tags' (of hoe noem je dat) toegevoegd en toen kon je wel gewoon de startpagina instellen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef Vince_Taylor het volgende:
[..]
Heb ik ook, hoe heb je dat gefixed ?
Werkt !!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:29 schreef Niconigger het volgende:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
“RunOnceHasShown”=dword:00000001
“RunOnceComplete”=dword:00000001
Als je deze toevoegt moet hij het als het goed is weer doen.
Ja dat klopt, dit krijg ik als ik op de icoon van I.E. klik. Daarna kan ik wel op ''startpagina'' klikken en dan krijg ik wel m'n eigen startpagina?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:55 schreef Niconigger het volgende:
Bedoel je dat je deze: http://www.msn.com/404.aspx?aspxerrorpath=/runonce2.aspx startpagina krijgt?
Dat heb ik namelijk ook gehad toen ik IE7 installeerde.
Jij gaat in je vrije tijd ook langs deuren met je kutmening he? En stopt je voet ertussen als mensen geen interesse hebben in je evangelie?quote:
Hoppa, gelukt en hartstikke bedankt. Sorry dat ik het niet zo snel snapte.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:42 schreef Niconigger het volgende:
DWORD-waarde en dan eentje met“RunOnceHasShown”=dword:00000001 en eentje met “RunOnceComplete”=dword:00000001 en dan moet hij het als het goed is weer doen.
Nee sorry, ik heb eigenlijk niet zoveel verstand van computers maar dit is de enige optie die ik weet. Er schijnen veel mensen te zijn met hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:29 schreef marisvv het volgende:
Hallo,
Ik heb precies hetzelfde probleem als hier eerder beschreven is. Maar ik heb dezelfde actie ook uitgevoerd die hier uitgelegd staat, maar helaas zonder goed resultaat. Het blijft hetzelfde. Nog andere opties?
Uhm geen idee of het mag, IE is tenslotte van microsoft. Ik gebruik google als startpagina opdat hij simpelweg sneller laadt dan msn (bij mij dan). Overigens is IE mijn tweede browser, FF is #1.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:07 schreef Angeliquetje het volgende:
Is dit iets wat ms mag doen?
Ik voel een test aankomen die aangeeft of google vaker is bezocht dan msn of andersom.
Heel flauw op deze manier microsoft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |