abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 22:28:57 #101
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_61486652
Heb namelijk gisteren met netty op msn gezeten want had haar een hele lange brief gestuurd over het geval in ibiza met eric en doede zijn hele rare flippo's heb ik het idee.
misschien oordeel ik te snel maar net als zon feestje neej ik vind het maar raar en dat amanda en dorien geblowt hebben ik vind het raar dat je dat allemaal maar op hyves gaat plaatsen en zo .
Dus heb netty een brief geschreven mocht hetzijn dat brian gisteren nog niet ingelicht was dan was ie dat gistermiddag om half 4 wel wat ik heb alles tegen netty gezegt waar ik bang voor was enzo.
Maar netty zei en stelde me gerust Brian heb dagelijks telefonisch contact met Amanda en alles gaat goed je moet je niet druk maken ik vertrouw dus op netty want weet zeker dat ze de waarheid spreekt maar ze zou alles aan brian gaan vertellen en ze zouden op die hyves gaan kijken.
Maar hetvolgende ben ook erg benieuwd of jullie al op is gevallen bij cant buy me love wie die lisa is, nou mij wel ik twijfelde er zondag al aan maar weet het sinds gisteren heel zeker dat is roekshana uit de gouden kooi die intervieuws afnam met brian en heel sloom praaat hihi.
Zeker weten dat ze het is allen heb ze weer pech want de mannen moeten haar hier ook niet en willen haar dr nu al uit hebben.
Maar was even benieuwd of het jullie ook op was gevallen dat zij dat is

groetjes en hopleijk zijn we nu allemaal een beetje gerust gesteld , ben allen wel erg benieuwd of amanda maandag meej gaat naar brazielie met brian want zou toch niet zo zijn dat nu brian in zn uppie weggaat .

Larissa
Op: 03-09-2008 17:22:50

Het is inderdaad raar, Margret en ik en heel veel anderen hadden al zo'n naar gevoel bij het feestje. Die fotografen zijn van die aparte type's en geven de wildste feesten met een hoop alcohol en wie weet wat nog meer. laten we eerlijk wezen, Amanda is heel naief en snel om te praten om te blowen helemaal als ze alcohol op heeft. In het wereldje waar Amanda nu in verkeert vinden ze alles normaal, en Dorien is vrijgezel dus die hoeft met niemand rekening te houden. Misschien is het daarom zo stil rondom Brian. Het zal hem echt wel niet lekker zitten, en gaat hij daarom maandag al weg naar Brazilie. Nu maar hopen dat er verder niets ernstigs is gebeurd, maar dat komen we denk ik toch niet te weten.

marion
Op: 04-09-2008 12:21:58

Goedemiddag mensen,
Ik wil toch even een paar dingen kwijt.
Ik denk dat het Ibiza verhaal nog een staartje gaat krijgen. Ik heb er een naar gevoel bij, en mijn gevoel heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Op de hyves van die ****ie stond (met nadruk stond) een krabbel dat amanda helemaal los is gegaan op het feest, nu is hij ineens verwijderd, valt niet op ook, die voelen nattigheid Margret heeft helemaal gelijk over die twee, ik heb ook hele rare verhalen over die twee gehoord, wilde feesten enz.
We weten allemaal hoe brian over blowen en alcohol denkt, en we hebben gezien hoe amanda dan is, daar heeft brian groot gelijk in. Ben bang dat de levenstijl waar amanda van houd en waar ze nu in verkeert, nog wel eens een breuk tussen hun op kan gaan leveren. Het valt nu ook op dat brian geen woord over amanda, zegt en amanda geen woord over brian en dan gaat hij ook nog eens weg maandag en is de website die hij voor amanda had aangemaakt www.lifeofamanda.com ook verwijderd, nu krijg je zijn site. Allemaal dingen die gewoon opvallen en hoe graag je het ook geheim of verborgen wilt houden voor anderen, het komt altijd uit, want er zijn altijd wel mensen die uit de school klappen dat zie je maar aan die fotografen eric en ****ie. Sommige mensen vinden dat je het hier op dit gastenboek niet over dit alles mag hebben. Ik vind dat pure onzin want op hyves zijn alle krabbels voor iedereen zichtbaar, en anders kom je ook alles (via, via) te weten.
Dit wilde ik gewoon even kwijt. En ik ben best wel een beetje teleurgesteld. Je kan het er mee eens zijn of niet, en ik hoop dat m’n gevoel me nu eens in de steek laat,
Fijne dag,
Marion

Bron[/quote]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_61487416
Wat een stom geroddel....hebben mensen niets beters te doen?
Wat gaat ons het aan wat deze mensen in hun privéleven doen...helemaal niets
Brian en Amanda zullen in een deuk liggen om deze gratis publiciteit
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  maandag 8 september 2008 @ 23:26:54 #103
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_61488028
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:49 schreef riri het volgende:
Ja, en zij leefden nog lang en gelukkig!

[ Bericht 0% gewijzigd door Eg_Wel op 08-09-2008 23:33:45 ]
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_61488237
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:13 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda schijnt nu iets te hebben met Barry de brandweerman
Oh, ik las op VOL dat Amanda bezig is om Mitch te veroveren, te beginnen door hem uit te nodigen op haar Hyves .
pi_61488274
Is er al iets meer bekend over wie de Moeder van Amanda is?
Make my day!
pi_61489660
quote:
Ach die hadden brian en amanda ook aan huub en claire bezorgd. Maar ik denk dat dit toch niet helemaal een roddel is. Eerder vanmorgen had ik ook nog dat idee want wie geloofd nu prive. Maar later op de dag kwamen er meer berichten hierover en die bevestigde het ook nog eens. (manager brian)
Maarja als ze allebei maar weer gelukkig worden toch.
Heb wel even moeten lachen vooral omdat ze ook na de kooi nog steeds in intervieuws begonnen over dat de relatie van huub en claire niet echt was. En ik kan me nog een poll op hyve's bij brian voor de geest halen.
  dinsdag 9 september 2008 @ 01:27:57 #107
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_61489855
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 01:09 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Ach die hadden brian en amanda ook aan huub en claire bezorgd. Maar ik denk dat dit toch niet helemaal een roddel is. Eerder vanmorgen had ik ook nog dat idee want wie geloofd nu prive. Maar later op de dag kwamen er meer berichten hierover en die bevestigde het ook nog eens. (manager brian)
Maarja als ze allebei maar weer gelukkig worden toch.
Heb wel even moeten lachen vooral omdat ze ook na de kooi nog steeds in intervieuws begonnen over dat de relatie van huub en claire niet echt was. En ik kan me nog een poll op hyve's bij brian voor de geest halen.
leedvermaak dus, meld je aan op geenleven.nl/senioren zou ik zeggen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 9 september 2008 @ 02:09:33 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61490116
quote:
We hebben een hele lange tijd in feite hun leven voor 100% gevolgd en nu gaat het ons niets meer aan????
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_61490142
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 02:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

We hebben een hele lange tijd in feite hun leven voor 100% gevolgd en nu gaat het ons niets meer aan????
Wilde bijna hetzelfde schrijven...maar dan in plaats van "gevolgd" zou ik "betaald" neergezet hebben...en daarbij dacht ik aan de pepernoten.
Make my day!
  dinsdag 9 september 2008 @ 02:40:12 #110
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61490173
Liefde die echt is, kan stuk.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 9 september 2008 @ 02:48:42 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61490186
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 02:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Liefde die echt is, kan stuk.
Daar hopen de makers van dit programma sowieso op ja.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 9 september 2008 @ 08:18:09 #112
226422 dgklieke
pi_61490972
Hedda (268)
zaterdag, 16:19

Zo! Die heb jij verdiend!

Tot morgen

<<<<bron

liefde is lieke & hedda
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2008 @ 08:19:14 #113
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_61490982
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 08:18 schreef dgklieke het volgende:

lieke & hedda
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_61493488
Brian en Amanda hebben een 'verklaring' op hun hyves gezet... erg mooi door een of andere manager geschreven. Jammer van zo'n mooi stel
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:02:44 #115
226422 dgklieke
pi_61493959
Brian en ik zijn uit elkaar..
.topics verplaatst naar Brian en amanda zijn uit elkaar Lieve fans,

[ Bericht 85% gewijzigd door dgklieke op 09-09-2008 12:02:17 ]
pi_61494779
Een regel snap ik niet zo in die verklaring. De afgelopen drie maanden hebben ze ontzettend veel tijd met elkaar doorgebracht. Hoedan. Dacht toch gezien te hebben dat ze ruim een jaar samen in de kooi hebben gezeten hebben ze daar elkaar dan niet gezien of zo.
Wel een mooi stukje hoor wat er geschreven is. Zo goed geformuleerd qua tekst en nederlandse taal. Compliment voor diegene die het gepubliceerd heeft
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:56:38 #117
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61495226
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:37 schreef lies1958 het volgende:
Een regel snap ik niet zo in die verklaring. De afgelopen drie maanden hebben ze ontzettend veel tijd met elkaar doorgebracht. Hoedan. Dacht toch gezien te hebben dat ze ruim een jaar samen in de kooi hebben gezeten hebben ze daar elkaar dan niet gezien of zo.
Wel een mooi stukje hoor wat er geschreven is. Zo goed geformuleerd qua tekst en nederlandse taal. Compliment voor diegene die het gepubliceerd heeft
Het wil zeggen dat ze OOK na de kooiperiode veel tijd met elkaar hebben doorgebracht. Djeez..... moet ik ALLES uitleggen?
pi_61495363
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 01:27 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

leedvermaak dus, meld je aan op geenleven.nl/senioren zou ik zeggen
Oke dus alleen "senioren" hebben leedvermaak in jou ogen. Typisch.
pi_61495427
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het wil zeggen dat ze OOK na de kooiperiode veel tijd met elkaar hebben doorgebracht. Djeez..... moet ik ALLES uitleggen?
He gelukkig nu snap ik het, bedankt voor de uitleg.
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:40:23 #120
226422 dgklieke
pi_61496135
Hanneke Groenteman ontmaskert Terror Jaap!

STICHTING JAAP
Het spel is over. Lange tijd heeft Terror Jaap heel Nederland misleid, maar de waarheid is ontdekt door Hanneke Groenteman op haar weblog, check deze link scroll dan wat naar beneden. Op www.simek.nl kun je het radio interview waaruit de waarheid achter Terror Jaap blijkt terug luisteren.

Simek 's nachts, met Terror Jaap
door Hanneke Groenteman

je kan wel zeggen dat in het programma Simek 's nachts (het middernachtelijk uur waarmee de zondag begint, van 0.00 tot 01.00 uur in de nacht van zaterdag op zondag dus) bijna altijd onvoorspelbare en vaak bloedspannende dingen gebeuren. Ik heb net, zaterdag/zondagnacht 6/7 september, zitten luisteren naar een gesprek van Martin Simek met "terror Jaap", de vette hap van de Gouden Kooi. Ik had de man wel eens gezien in de Gouden Kooi en me geschaard onder de walgers, wat een gek, wat een griezel, wat een idioot. Nou, dat is hij dus helemaal niet. Hij is onbehouwen, hij is onaangenaam, maar hij is verre van gek, hij is een aartsgokker die het spel in die Kooi zo goed gespeeld heeft dat hij met een ijzeren volharding dat miljoen in de wacht heeft gesleept. Hij heeft van zichzelf een concept gemaakt en dat bewaakt. Heel knap eigenlijk.
De confrontatie met Simek, die niet makkelijk klein te krijgen is (dat is alleen Rita Verdonk ooit gelukt) was fantastisch! Ze waren aan elkaar gewaagd, waarbij ik moet zeggen dat Simek op punten won.
Er zijn mensen die niet van Simek houden. Dat kan, natuurlijk.
Maar wie houdt van intensiteit, van ongebruikelijk vakmanschap waar het interviewen betreft, van meesterschap waar het inzicht in de psyche van mensen betreft, moet toch echt elke zaterdagnacht afstemmen op radio 1, RVU, Simek 's nachts.
Of... naar zijn website gaan, www.simek.nl, waar de gemiste gesprekken nog heel lang op te beluisteren zijn (podcasten kan ook).
Ik vind Simek een nogal rare snijboon, maar wat een super-radiomaker!!!
MOET ALTIJD BLIJVEN.

[ Bericht 1% gewijzigd door dgklieke op 09-09-2008 13:51:38 ]
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 12:46:10 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_61496259
Wat is de "ontmaskering" dan?
Ze spreekt slechts haar waardering uit voor de manier waarop Jaao zichzelf in de markt heeft gezet toch?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:49:08 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61496324
Dat ie niet gek is?
Denk ik dan. Maar o o o wat een ontmaskering. Dan schreef zoon Gijs toch een leuker stuk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:52:34 #123
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61496377
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:46 schreef Gert het volgende:
Wat is de "ontmaskering" dan?
Ze spreekt slechts haar waardering uit voor de manier waarop Jaao zichzelf in de markt heeft gezet toch?
Misschien bedoelt ze dat hij de boel belazerd zou hebben. Ik zou het anders ook niet weten.
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:53:36 #124
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61496397
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:06 schreef lies1958 het volgende:

[..]

He gelukkig nu snap ik het, bedankt voor de uitleg.
Graag gedaan liefje, eh.. liesje..
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2008 @ 14:19:03 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_61498633
Hoebedoelu sarcastisch?

Hoe verrassend! Brian en Amanda (Gouden Kooi) uit elkaar!
quote:
08 September 2008 09:40: Hester de Waard
Het is misschien wel de grootste schock van dit jaar... Gouden Kooi-stel Amanda en Brian zijn uit elkaar. Ja echt. Jullie dat verwacht? Ik TOTAAL NIET! Zelden zo'n enig stel bij elkaar gezien. Zo slim ook! Jammer hoor. De mensheid heeft hier een groot goed mee verloren. „Vorige week is de bom definitief gebarsten”, laat een bekende van de twee weten. „Al langer verliep hun relatie erg stroef.” Bron: Telegraaf - UITERAARD.

Amanda, die de laatste tijd veel optreedt als paaldanseres (zonde niet, als je zo'n ontzettend hoog IQ hebt!), vertrok na de breuk met haar goede vriendin Playmate Dorien Rose naar Ibiza. OP Hyves schijnen de nodige nietsverhullende foto's te staan. Ik moet nog ontbijten en sla even over.
Bron:

Vrouw.blog.nl
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_61502473
Is deze al voorbij gekomen

bron
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_61502768
Nog eentje van Dorien d'r hyves...
Make my day!
pi_61502769
LOL! Kijk dat gratenpakhuis...
pi_61504964
Huub heeft ook een blog op Rocketmiljonairs gezet.
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:30:13 #130
226422 dgklieke
pi_61505059
[quote]Op dinsdag 9 september 2008 16:56 schreef agter het volgende:
Nog eentje van Dorien d'r hyves...
[ afbeelding ]
[/quote
http://www.bodymiracle.com/seemore/sapphira/sapphira_index.html#
pi_61505080
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:46 schreef Prospera het volgende:
Is deze al voorbij gekomen

[ afbeelding ]

bron
Ik mis Yuri bij de deelnemers.
  woensdag 10 september 2008 @ 09:25:00 #132
226422 dgklieke
pi_61517025

Palma's auto is overleden :S

maandag, 16:08, 319 x bekeken
12 jaar lang bracht je mij en de kids, overal waar we naartoe wilde gaan.
Mijn allessie, mijn steun en toe verlaat.
Wat hebben we van je genoten door weer en wind.
Met een brok in mijn keel heb ik vandaag afscheid van je genomen.
Nooit liet je mij in de steek.
Okey, je zag er niet zo mooi meer uit maar tja, dat is ouderdom.
In Oktober zou je 14 jaar zijn geworden ik wilde je nog redden maar echt, het kon niet meer.
Bye bye ons heerlijke Fiatje Tipo rust maar lekker uit op het auto kerkhof.
liefs Palma & de kids

http://palma01.hyves.net/(...)r_is_het_zover/u3_E/
  † In Memoriam † woensdag 10 september 2008 @ 10:35:58 #133
135305 beequeen
Lost.
pi_61518523
Terror Jaap en Herman den Blijker eten mee voor Kika
OOSTVOORNE - De Brielse Terror Jaap (foto) en de grote sigarenrokende chef-kok Herman den Blijker zijn twee van de prominente gasten die zondagavond mee-eten tijdens de Oostvoornse Guinnessrecordpoging veertig culinair verantwoorde gangen te serveren.
,,Het wordt een luxe diner waarbij op niveau wordt gekookt,’’ stelt organisator Sebby Klay (29), met zijn vrouw Simona eigenaar van restaurant Carpe Diem in Oostvoorne. ,,De gangen bestaan uit kleine hapjes.’’

De gerechten die hij opsomt, beloven veel goeds. Klay heeft het over hertenspies met paprika-sinaasappelsaus, oesters met gegratineerde kaas, paprika-vanillesoep en truffeldressing. ,,We gaan de tafels prachtig dekken en echt niet als een jekko alles uitserveren.’’

Klay broedde jarenlang op het plan en toen hij het ging uitwerken, werd de organisatie zo groot dat hij hulp kreeg van Oostvoornaars Rens van der Blom, Gerard Stroeve en dj Dennis Beesemer. Tien koks bereiden het eten. Vele vrijwilligers helpen mee. Er eten 220 mensen mee voor het goede doel: Kika, een organisatie die strijdt tegen kanker bij kinderen. Een tafel kost 3500 euro. Een notaris zal het aantal gangen controleren, voor het geval de Guinness-organisatie het record niet officieel accepteert. Dat is dan achteraf nog te claimen als de organisatie wel bereid is. Tot nu toe heeft die nog geen toezegging gedaan. Vijf recordpogingen van restaurant ’t Ganzengors in Spijkenisse zijn nooit geaccepteerd. ,,Wij kwamen uiteindelijk tot 32 gangen,’’ stelt eigenaar Ronald Kleijburg die belangstellend meekijkt of het Oostvoornse record wel in de boeken komt.’’

Bron:
AD.
― Mark Twain
pi_61518846
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:35 schreef beequeen het volgende:
Terror Jaap en Herman den Blijker eten mee voor Kika
OOSTVOORNE - De Brielse Terror Jaap (foto) en de grote sigarenrokende chef-kok Herman den Blijker zijn twee van de prominente gasten die zondagavond mee-eten tijdens de Oostvoornse Guinnessrecordpoging veertig culinair verantwoorde gangen te serveren.
,,Het wordt een luxe diner waarbij op niveau wordt gekookt,’’ stelt organisator Sebby Klay (29), met zijn vrouw Simona eigenaar van restaurant Carpe Diem in Oostvoorne. ,,De gangen bestaan uit kleine hapjes.’’

(...)
Bron:
AD.
Jaap lust toch alleen maar spareribs
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_61548015
Amanda in de Party

pi_61548025
  donderdag 11 september 2008 @ 12:51:08 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61548226
Wel zielig dat Pieter er depressief van is geworden.
pi_61548273
het is en blijft toch een flut blad ! Wel heel toevallig is de reactie van Huub op de breuk, exact dezelfde is als op Huub zijn site staan. Belletje of de tekst gewoon gejat, Andries ?? En ze hadden dit al besloten vòòr Amanda naar Ibiza ging !!!
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2008 @ 12:56:19 #139
135305 beequeen
Lost.
pi_61548346
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:51 schreef Copycat het volgende:
Maf wief.
― Mark Twain
  donderdag 11 september 2008 @ 12:58:13 #140
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61548384
MANNIE, WIL JE ME BOOS HEBBEN?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_61548403
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:51 schreef Copycat het volgende:
nu zie ik het staan ja.... wie is trouwens Pieter?
  donderdag 11 september 2008 @ 12:59:21 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61548409
Mooi ook dat eufemisme: Brian is nogal een beschermend type.
  donderdag 11 september 2008 @ 13:00:16 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61548430
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

wie is trouwens Pieter?
Van Vollenhoven? Van den Hoogenband? De Sint Pieter?
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2008 @ 13:01:38 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_61548467
Als ik het goed lees houdt Brian niet van mannenaandacht, goh. En dat uit de mond van Dennix, het moet niet gekker worden.
― Mark Twain
  donderdag 11 september 2008 @ 13:30:35 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61549098
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:01 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed lees houdt Brian niet van mannenaandacht, goh. En dat uit de mond van Dennix, het moet niet gekker worden.
Dennis kan het weten natuurlijk, die kreeg toch allemaal van die gay-post toen hij er net was?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_61549340
Bryan Roy ook al overspel, zo zie je mar weer het zit gewoon in de familie.
Goedemorgen :W
  donderdag 11 september 2008 @ 13:45:22 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61549384
En waar zou Heitinga toch aan verslaafd zijn?
pi_61549519
Weer een illusie armer...............altijd gedacht dat Robert heilig was!
  donderdag 11 september 2008 @ 14:41:11 #149
226422 dgklieke
pi_61550749
Type: Privé berichten
2008-09-11 14:24:28
Dennis Titel: Hey, alles goed?
Aan: Vrienden van Dennis
Hey, hoe gaat het?

Heb je mijn nieuwe videoclip al gezien? kijk via deze link

Vind je hem leuk, zou je dan een keertje willen stemmen op "Ademloos Geluk" via deze link http://www.kidstop20.nl/index2.php en deze http://www.sterren.nl/index.php?id=6528 Dank je wel alvast

Ik sta trouwens de komende week misschien wel bij jou in de buurt? Woon je vlakbij Rotterdam, Nieuw-Vennep, Beilen of Cuijck (NB) kom dan gezellig langs!
a.s. vrijdag 12 september moet ik optreden tijdens een modeshow bij Post Ruitersport
om 21.00 uur in Rotterdam
Adres: Peppelweg 156A Rotterdam

Zaterdag 13 September ben ik ter promotie van mijn single in Nieuw-Vennep en Beilen bij tv oranje en dinsdag 16 september om 19.00 uur op de kermis in Cuijk. Wil je komen? Check dan eventjes mijn agenda voor meer info op

http://www.dennisbaxfansite.nl

Hopelijk tot snel, groetjes en x Dennis
pi_61550885
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:41 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ] Type: Privé berichten
Hey, hoe gaat het?

Vind je hem leuk, zou je dan een keertje willen stemmen op "Ademloos Geluk" via deze link http://www.kidstop20.nl/index2.php en deze http://www.sterren.nl/index.php?id=6528 Dank je wel alvast

Ik sta trouwens de komende week misschien wel bij jou in de buurt? Woon je vlakbij Rotterdam, Nieuw-Vennep, Beilen of Cuijck (NB) kom dan gezellig langs!
a.s. vrijdag 12 september moet ik optreden tijdens een modeshow bij Post Ruitersport

Zaterdag 13 September ben ik ter promotie van mijn single in Nieuw-Vennep en Beilen bij tv oranje en dinsdag 16 september om 19.00 uur op de kermis in Cuijk. Wil je komen? Check dan eventjes mijn agenda voor meer info op

Hij artikelllllllllllleert wel goed in dat liedje
  donderdag 11 september 2008 @ 14:47:56 #151
226422 dgklieke
pi_61550968
Brian doet mee aan uniek project !!!!!!
Brian (finalist van de Gouden Kooi) en THRILL team* samen met unieke opdracht voor Bonaire
aan de slag!
Afgelopen donderdag 4 september 2008 is in Thrillteamplaza op Walibi world in Biddinghuizen een
uniek project van start gegaan.
De opdrachtgever, Mick Smit van“Stichting Project” www.stichtingproject.com op Bonaire, (maar liefst
8000 km van Nederland), heeft een opdracht gegeven om een greenery (een kweekruimte voor
planten en groenten) te realiseren op het terrein van Stichting Project.
Stichting Project is een ervaringsleer-centrum voor jongeren met gedragsproblemen op Bonaire
(N.A.). Het ervaringsleer-centrum biedt hulp aan jongeren van 12 t/m 17 jaar met gedragsproblemen.
Zij krijgen bij het ervaringsleer-centrum vanuit een veilige omgeving, groepsgewijs trainingen
aangeboden die aansluiten op hun belevingswereld. Het ontwikkelen van een positief zelfbeeld staat
centraal. Het ervaringsleer centrum richt zich op opvoeding, vorming en educatie.
De greenery is nodig om de jongeren vorming en educatie aan te bieden mbt het hoveniersvak en om
zelf groente te verbouwen en planten te kweken, voor eigen gebruik en/of de verkoop.
Brian, geboren in Nederland en opgegroeid in Bonaire van z’n 8ste tot z’n 20ste heeft daar zijn hele
jeugd doorgebracht. Hij weet uit ervaring de moeilijkheden die de jongeren op het eiland kunnen
ondervinden en wil zijn ervaring en kennis ontzettend graag inzetten voor de jeugd samen met
ervarings-leercentrum van Stichting Project Bonaire. Brian vindt het een prima initiatief om aan de
jongeren de aandacht, kennis en ondersteuning te geven die zij verdienen.
In dit project zal hij de studenten en docenten in Nederland informeren over de cultuur, normen en
waarden van Bonaire, basis Papiaments les geven, meehelpen met de fondswerving en sponsering
en gaat graag mee naar Bonaire om daar ook een actieve rol te vervullen tijdens de realisatie van het
project.
De maanden september en oktober 2008 worden in Nederland gebruikt om te ontwerpen en alle
voorbereidingen te treffen. In de maand november 2008 gaat het team 3 weken naar Bonaire om daar
de greenery, samen met de jongeren van “Stichting Project” daadwerkelijk te realiseren.
Ook de fondswerving, sponsering, etc. voor het project zal door studenten van Landstede van de
opleiding C&M (communicatie en marketing) uitgevoerd worden.
Kortom, er zal door studenten nu in Nederland, en straks samen met de jongeren op Bonaire veel
werk verzet moeten worden, maar dan staat er ook een greenery die gelijk door de jongeren van
“Stichting”project”in gebruik genomen kan worden!
Voor dit unieke project zijn 12 studenten en 4 docenten Techniek van Hogeschool Windesheim
Zwolle (HBO), ICSG Arcus Lelystad (VMBO) en (initiatiefnemer)Landstede Harderwijk (MBO)
geselecteerd.
* THRILL staat voor Teamsgewijs Herontwerpen van Resultaatgericht Innovatief Levensecht Leren.
Studenten van verschillende VMBO-, MBO- en HBO-instellingen gaan samen werken aan projecten van een opdrachtgever.
Komende maanden zal er nog veel te horen lezen en zien zijn
over dit unieke project, dus blijf ons volgen!!!
pi_61551021
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:47 schreef dgklieke het volgende:
Bladiebla
Zoals ik al zei, hij gaat onkruid wiedden
  donderdag 11 september 2008 @ 17:05:11 #153
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_61554808
Die rat gaat probleemjongeren opvoeden.
Gaat die dan voordoen hoe ze hen vriendin onder de dekens moeten mishandelen?
Hoe ze vrouwen in het gezicht moeten spugen?
Hoe ze een vrouw binnen 20 seconden een tand uit de mond kunnen rammen met een douchewand en de doucheslang professioneel om het vrouwmens haar nek kunnen wikkelen?
1 voordeel: 8000 km hier vandaan, gaat er tenminste op lijken
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 11 september 2008 @ 17:15:58 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61555113
Amanda is lid geworden van de hyves wij zitten op de middelbare school

.
KuikenGuppy
  donderdag 11 september 2008 @ 17:18:32 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61555194
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef Burdie het volgende:
Amanda is lid geworden van de hyves wij zitten op de middelbare school

.
Huh?

Ze was toch ook lid geworden van een Hyves site van meiden die weten dat ze geplayed worden maar daar niks om geven (voorgaande svp in je hoofd omzetten in Breezah taal)

Misschien wordt ze straks ook lid van de Ik heb me rijbeweis nog ni -Hyves en van de Me vriend hep me gedumpt -Hyves.
  donderdag 11 september 2008 @ 17:21:20 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61555276
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:18 schreef Copycat het volgende:
Misschien wordt ze straks ook lid van de Ik heb me rijbeweis nog ni -Hyves en van de Me vriend hep me gedumpt -Hyves.
!!!

Ze staat trouwens met d'r blote tieten op hyves. Raar mens .
KuikenGuppy
pi_61556212
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:21 schreef Burdie het volgende:

[..]

!!!

Ze staat trouwens met d'r blote tieten op hyves. Raar mens .
Pics?
  donderdag 11 september 2008 @ 18:19:33 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61556743
't Zijn twee filmpjes. Korte filmpjes. Zegmaar dat er een foto genomen had moeten worden, maar dat de camera per ongeluk op 'filmen' stond. Je kent het wel (hoewel de gemiddelde mens die filmpjes dan verwijdert en niet op hyves gooit).

http://lifeofamanda.hyves(...)eo/350126952/0/jmtP/
KuikenGuppy
pi_61557314
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:47 schreef Charmian het volgende:

[..]

Jaap lust toch alleen maar spareribs
En Jaap neemt Huub mee naar het KIKA benefit diner !!!! Beertje krom van diegene waar het woord K vooraan in de mond ligt !!!
  donderdag 11 september 2008 @ 18:53:30 #160
226422 dgklieke
pi_61557507
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:41 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ] Type: Privé berichten
Hey, hoe gaat het?

mirnam007
Hallo, ik ben het meisje uit Dennis clip. Ik kwam Dennis toevallig tegen in A'dam en ze vroegen of ik een stukje mee wou doen voor zijn clip dus het ging allemaal heel erg spontaan. En het is maar een liedje. Iedereen weet dat hij iets met Nadia heeft toch

bron http://nl.youtube.com/comment_servlet?all_comments&v=6ZK2fZ8kdoQ&fromurl=/watch%3Fv%3D6ZK2fZ8kdoQ%26eurl%3Dhttp%3A//www.dennisbaxfansite.nl/db/
  donderdag 11 september 2008 @ 23:25:31 #161
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_61565307
Ik wil weten of DGK Lieke het is ja of nee..die naam alleen al....
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2008 @ 23:26:44 #162
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_61565346
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:25 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik wil weten of DGK Lieke het is ja of nee..die naam alleen al....
dat is de echte lieke uit de goudenkooi echt niet
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  vrijdag 12 september 2008 @ 08:58:28 #163
226422 dgklieke
pi_61569346

[ Bericht 96% gewijzigd door dgklieke op 12-09-2008 09:30:13 ]
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:26:33 #164
226422 dgklieke
pi_61569825
Brian in Brazilie

pi_61569953
Goede morgen allen en Lieke ,
ben je het echt ? wat heb jij mij eergisteren gestuurd ??
pi_61569996
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:33 schreef Calpe het volgende:
hoe vaak moet hier geschreven worden dat dit niet de echte is

@ neplieke, pas gewoon je naam in iets normaals ipv zoiets suggestiefs; voorkomt een hoop verwarring
pi_61570071
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:34 schreef Desii het volgende:

[..]

hoe vaak moet hier geschreven worden dat dit niet de echte is

@ neplieke, pas gewoon je naam in iets normaals ipv zoiets suggestiefs; voorkomt een hoop verwarring
ik bel haar wel even dan weten we het zeker , dit is heel verwarrend !
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:39:09 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61570081
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:34 schreef Desii het volgende:

Naam aanpassen kan niet. Men (...) zou wel hun gezonde verstand kunnen gebruiken en inzien dat het overduidelijk is dat dgklieke niet Lieke uit DGK is.
pi_61570109
Dit is toch geen nieuws wat verkregen is uit de media of is Hyves (de glitter-hobby-site) tegenwoordig ook al media? Wat een non-nieuws allemaal.
'Kijk! Brian haalt wat eten van het lopend buffet!'
Go hard or go home
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:41:57 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61570140
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:40 schreef noekje het volgende:
Dit is toch geen nieuws wat verkregen is uit de media of is Hyves (de glitter-hobby-site) tegenwoordig ook al media? Wat een non-nieuws allemaal.
Nou. Ik heb net wel de Party getipt en volgende week is dat de coverstory!
pi_61570202
ik heb haar voicemail ingesproken , ze belt wel terug , dus ik denk inderdaad dat ze het niet is , maar we weten het vandaag zeker .
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:46:00 #172
226422 dgklieke
pi_61570232
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:33 schreef Calpe het volgende:
Hi Bep, .............................
....................................

Dikke knuffel -x- Lieke
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:46:53 #173
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61570251
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:40 schreef noekje het volgende:
hehe.... dit vind ik een leuke opmerking....
pi_61570273
DGK-BRIAN LOOPT VOEDSELVERGIFTIGING OP IN BRAZIL!!

De getormenteerde Brian die gevlucht is naar het buitenland heeft wat enge dagen meegemaakt in het verre Brazilië. Zo stond hij nog vrolijk te poseren bij het buffet en zo lag hij doodziek in het ziekenhuis.Brian die net zijn relatie met Dgk-Amanda heeft verbroken moest er nodig tussenuit om zijn gebroken hart te helen, helaas besliste het lot anders..

lees verder..

Kijk, dat is nieuws waar je wat aan hebt. Verzin dan iig nog iets.
Go hard or go home
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:57:31 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61570475
*UPDATE*
quote:
Brian bezwijkt in Brazilië
Rio de Janeiro - Van onze verslaggever

Brian Kubatz, die net naast de hoofdprijs greep van het verguisde programma De Gouden Kooi, is tijdens zijn werkvakantie in Brazilië overleden. Details zijn nog onbekend, maar naar alle waarschijnlijkheid is Kubatz bezweken aan hondsdolheid, opgelopen aan het lopend buffet in zijn tweesterrenhotel. Een ooggetuige: "Hij lachte een vrolijk hyena lachje, schepte wat bacon op zijn bord, nam een hap en opeens stond het schuim op zijn lippen. Hij rende vervolgens door twee glazen deuren terwijl hij uitgilde: 'Coño bo Mamma. Het is Huub! De duivel! Hij heeft me vergiftigd. Voel met me mee!'. Toen viel hij op de grond, schokte nog wat na en bleef toen doodstil liggen. Dood en stil."

Vrijgezel en vrij dood
Kubatz, sinds kort weer vrijgezel na een heftige relatie met DGK stoeipoes Amanda Balk, zal in Nederland in besloten kring worden begraven. Brian's moeder Netty zei in een eerste reactie zwaar teleurgesteld te zijn in haar zoon. "Doodgaan zonder camera's, dat doe je toch niet", aldus de gebroken vrouw. Onbekend is nog of Amanda de begrafenis zal opfleuren met een teaserdansje op de kist.
pi_61570544
Go hard or go home
pi_61570590
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:57 schreef Copycat het volgende:
*UPDATE*
[..]

Heel erg leuk gevonden. Lachen
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:11:18 #178
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61570755
quote:
*UPDATE*
[..]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_61570853
quote:
*UPDATE*
[..]

wacht met spanning op het vervolg... leven na de dood met Brian Kubatz
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:19:27 #180
226422 dgklieke
pi_61570935
quote:
*UPDATE*
[..]

pi_61571061
Jammer, ik zag naar aanleiding van de eerste foto's toch wel een Baywatch spin-off komen met een bijrol voor Hans Hondekop. Maar dat zal nu niet meer gaan....
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:09:16 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61572119
Omdat ik zo geen zin heb om te werken, een berichtje van de B&A fansite. Geen Hyves, maar wel een bericht van Amanda (de echte, want een rode naam ter verificatie)
quote:
Voor mijn lieve fans!
Hallo lieve fans,
Ik wil jullie bedanken voor alle steun. Kan jammer genoeg niet iedereen terug krabellen op hyves dus doe het even op deze manier. Het gaat goed met mij Ben druk bezig met me eigen Beautysalon ik heb zo een afspraak met me boekhouder. Met Brian gaat het ook goed ik spreek hem dagelijks. Ook veel groetjes van hem.

dikke kus Amanda
Een eigen beautysalon. Claire krijgt geduchte concurrentie.
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:31:04 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61572660
Misschien gaat ze zich specialiseren in het aanmeten van pruiken .
KuikenGuppy
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:34:25 #184
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_61572741
Typisch..........Claire, daarna zag ik dat Seléne ook al aspiraties had, en nu Amanda. Claire mikt op het wat hogere segment heb ik begrepen. Zou Amanda dan de pornosterren in haar klantenlijstje hebben??
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_61573075
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:34 schreef sunny16947 het volgende:
Typisch..........Claire, daarna zag ik dat Seléne ook al aspiraties had, en nu Amanda. Claire mikt op het wat hogere segment heb ik begrepen. Zou Amanda dan de pornosterren in haar klantenlijstje hebben??
Meer types als Lise uit CBML. Slechte extensions en nepwimpers: that's her game
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_61573136
leuk interview in bronmagazine met huub en claire weet niet hoe ik het hier neer moet zetten dan maar de link
http://www.bronmagazine.nl/Artikel.aspx?CA=96
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:55:22 #187
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_61573189
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:45 schreef Elske6 het volgende:

[..]

En Jaap neemt Huub mee naar het KIKA benefit diner !!!! Beertje krom van diegene waar het woord K vooraan in de mond ligt !!!
ooooow, makkelijk scoren hoor, dus omdat ik met kanker scheld en heb gescholden ben ik PRO kanker, vind ik het gaaf dat er mensen DOOD gaan aan kanker, mag ik niet naar een benefiet voor kinderen met kanker?

rot toch op met je te makklelijke, hypocriete, open deur intrappende, calvinistische, intrieste CDA mentaliteit.

zulk soort sociaal gedrag is als een kankergezwel, als we er niets aan doen verspreidt het zich en groeit maar door en groeit maar door

zo, das ff lekker,

goeiemorgen FOK
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:56:53 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61573219
quote:
We kijken uit over de parkeerplaats de zon gaat al onder rond 20.00 uur en zien de galante Huub zoals we hem kennen van de Gouden Kooi uitstappen om een ticket uit de parkeer automaat te halen.
“Zijn” Claire die haar auto net iets te ver van de slagboom had stilgezet, kan niet meer bij de knop. Eenmaal bij de receptie van restaurant "de Witte Bergen" ontmoeten we elkaar en onwennig schuiven we aan op het terras, het is een heerlijke zomeravond.
Het is een rare gewaarwording, iemand die je ruim een jaar op televisie hebt kunnen aanschouwen in al zijn emoties zit nu tegenover je alsof je familie bent. Je voelt je bijna betrapt als voyeur. De realiteit dat het koppel dat tegenover je zit jou als persoon totaal niet kent, doet je beseffen dat elke fan van Huub of Claire een relatie is gebaseerd op eenzijdigheid. Maar ook dat ieder die hem of haar ontmoet graag een diepere relatie met hen wil aangaan en dus per definitie een onmogelijke relatie is. Dat neemt niet weg dat Huub en Claire zich uitermate sociaal en warm opstellen.

Dus je hebt goed gekeken hoe ik ervan onderen uit zie?
De Huub zoals we die kennen in al zijn transparantie gaat een vraag als: "Wat doet het met je dat iedereen je van top tot teen kent?" dan ook niet uit de weg en speelt het balletje provocerend terug: “dus je hebt heel goed gekeken hoe ik er van onderen uit zie”. Tja daar kunnen we niet omheen en ik moet toegeven dat de veel besproken momenten van zijn uitspattingen ook mij niet zijn ontgaan. Huub is tenslotte de enige van het meest spraakmakende tv programma “De Gouden Kooi”, die gewoon gedaan heeft wat een ieder ander ook doet, denkt of zou willen.
Huub vertelt: "natuurlijk was het even wennen en was het soms shocking dat ik gewoon met mijn dronken kop de boel bij elkaar heb geneukt. Maar als een Natasia een prostituee voor mij bestelt ga ik niet zeggen dat doe ik niet op TV, ik stap tenslotte in een reallive programma en daar is mijn ego dan te groot voor. Ik dacht f.ck it, ik doe het gewoon en wonder boven wonder is het allemaal geaccepteerd. Kijk ik hoef geen opleiding meer te volgen bij de Pabo dat zou voor veel opschudding zorgen en terrecht, er is geen ouder die zijn kind met mij wil associëren. En toch heb ik er geen moment spijt van, wij (Brian en ik) hebben er wel voor gezorgd dat het een succes werd".

Je ziet elkaar op de manier zoals je elkaar zou moeten zien
Of ik er moeite mee had? Nou nee... waar ik wel moeite mee heb gehad is het echte vrijen, zoals met Claire en voorheen met Lieke, dat is zo intens dan wil je niet dat mensen meekijken. Ik ben na de Gouden Kooi opnieuw verliefd op Claire geworden.
Op de vraag: “hoe was het om de eerste keer weer te vrijen zonder camera’s” kijkt Huub Claire met een verliefde blik en een tikkeltje onzekerheid aan. Als Claire met een goedkeurende blik terugkijkt geeft hij pas antwoord.. Ja heerlijk, je kan dan ineens helemaal jezelf zijn, volledig in elkaar opgaan, je ziet elkaar op de manier zoals je elkaar zou moeten kunnen zien als je voor de eerste keer vrijt.

Dan worden ze zwart gemaakt of bedreigd, dat kan natuurlijk niet!
Ook vragen we Huub wat hij ervan vindt dat er zoveel strijd is onder de fans. Huub legt uit dat het totaal overbodig is, “sommige fans gingen te ver, families werden bedreigd, bedrijven van sponsoren werden benaderd met dreigementen als ze voor “die” of “die” waren dat hun bedrijf dan naar de klote geholpen zou worden en ga zo maar door. Ik begrijp dat niet, bedrijven doen zoveel moeite voor ons als bewoner en dan worden ze zwart gemaakt of bedreigd, dat kan natuurlijk niet. Ik moet daar wel bij vertellen dat het maar een kleinere groep fans zijn die dat deed".
De discussies rondom fora waar ik wel en niet mag of kan schrijven? ja f.ck it, ik vind het ontzettend lief dat mensen mij een goede dag wensen of vertellen hoe goed ik ben, maar ik wil ook diepgang en dat zoek ik dan op. Ik vind het echt heel leuk om inhoudelijk in te gaan op zaken die gebeuren of gebeurd zijn, dat vind ik wel op "fok", niets ten nadele van andere fora, maar op "fok" daar komen mensen die niet alleen maar vertellen hoe goed of hoe slecht het was of wat ik goed heb gedaan, maar daar discussieren we over van alles, annalyseren we wat er gebeurd is in de periode van de kooi. Ik voel me daar thuis en vind het oprecht leuk om te doen. Ik lees wel veel fora, dat vind ik gewoon leuk en natuurlijk lees ik elk bericht op mijn weblog. Als je ziet hoeveel reacties ik op een dag ontvang... vanavond had ik er ook alweer ruim 100 en ik lees ze allemaal.

Dat Brian en Amanda nu juist moeten ontdekken dat hun relatie buiten de Gouden Kooi niet werkt
Als we hem vragen naar zijn weblog over “Brian en Amanda” waarin hij schrijft dat hij een glimlach niet kon onderdrukken toen hij hoorde van hun scheiding, geeft Huub openhartig antwoord.
Kijk als een Amanda al die maanden mij en Claire voor nep uitmaakt omdat we in de Gouden Kooi getrouwd zijn en het zowel Claire als mij continue voor de voeten gooit dat zij zelf een echt sterk koppel zijn met echte liefde en Claire en ik het alleen doen om TV te maken volgens haar, tja dan moet ik toch wel een beetje lachen dat zij nu juist degene zijn die ontdekken dat buiten de kooi de relatie niet werkt. Dat neemt niet weg dat ik het wel sneu voor ze vind.
De verstandhouding tussen Brian en mij is altijd slecht geweest, het voelt wel vertrouwd, maar meer als een broer-zus relatie die elkaar eigenlijk haten. We zijn het in die hele Gouden Kooi periode misschien 5 x met elkaar eens geweest, we zijn zo verschillend, echt twee tegenpolen in alles.
We bestellen ondertussen nog een drankje en we zitten pas een klein uurtje te kletsen met het koppel.
Al doet Huub grotendeels het woord zoals we van hem gewend zijn. Claire straalt alle rust en zelfverzekerdheid uit en bemoeit zich af en toe met het gesprek als zij dat belangrijk vindt. We zijn nog lang niet uit gepraat en het is erg gezellig. Om het gesprek van ruim 2 uur goed op papier te zetten is een tweede artikel nodig en we plaatsen dat later deze week.
Copy en paste is ook niet zo makkelijk.
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:58:22 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61573251
Goedemorgen Huub!
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:01:49 #190
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_61573347
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:55 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ooooow, makkelijk scoren hoor, dus omdat ik met kanker scheld en heb gescholden ben ik PRO kanker, vind ik het gaaf dat er mensen DOOD gaan aan kanker, mag ik niet naar een benefiet voor kinderen met kanker?

rot toch op met je te makklelijke, hypocriete, open deur intrappende, calvinistische, intrieste CDA mentaliteit.

zulk soort sociaal gedrag is als een kankergezwel, als we er niets aan doen verspreidt het zich en groeit maar door en groeit maar door

zo, das ff lekker,

goeiemorgen FOK

Ook goedemorgen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_61573376
Mogge, Huub.
pi_61573397
morge- huub
pi_61573479
Bovenstaand artikel is wat matig geschreven en het leest dan ook niet fijn weg. Daarnaast vond ik ook wel dat niet alleen Huub deed wat iedereen denkt, doet en zou willen, maar ook Jaap. In mijn ogen dan...
pi_61573587
quote:
hou toch op met dat claim gedrag.
Goedemorgen :W
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:20:08 #196
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_61573749
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:55 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

zo, das ff lekker,

goeiemorgen FOK
Goeiemorgen Huub waarom altijd eerst zo'n reactie, om er later met zalvende stem op terug te komen. Maar het is ook moeilijk dat Jaap hiervoor is gevraagd, en niet jij.
Jij mag slechts mee van Jaap

Nou nog even een keer slikken, en dan gewoon opnieuw reageren
pi_61573769
wat is er blomst heb je een probleem ? ik niet hoor .

het liedje was net op de radio radio utrecht , vond hem leuk oude tijden . nog meer uitleg !
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:26:49 #198
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_61573909
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:20 schreef Mathara het volgende:

[..]

Goeiemorgen Huub waarom altijd eerst zo'n reactie, om er later met zalvende stem op terug te komen. Maar het is ook moeilijk dat Jaap hiervoor is gevraagd, en niet jij.
Jij mag slechts mee van Jaap

Nou nog even een keer slikken, en dan gewoon opnieuw reageren
ben je niet goed bij je hoofd ofzo, je reactie slaat nergens op,

ik ga toch mee? ik heb alleen maar moeite mee dat iemand het raar vind dat ik daar ben omdat ik wel eens met kanker scheld
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:28:30 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61573957
Ik scheld ook wel eens met kanker .

Zou ik de dood van mijn oma op mijn geweten hebben?

Ook scheld ik wel eens met kut. Is prostitutie mij aan te rekenen?
Gejankzak om woorden.
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:32:38 #200
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_61574053
Misschien kan er ook eens een benefiet gegeven worden voor de ziekte "tering". Dan mag Huub Jaap meenemen. Kijken hoeveel commentaar daar op komt.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')