Heb namelijk gisteren met netty op msn gezeten want had haar een hele lange brief gestuurd over het geval in ibiza met eric en doede zijn hele rare flippo's heb ik het idee.
misschien oordeel ik te snel maar net als zon feestje neej ik vind het maar raar en dat amanda en dorien geblowt hebben ik vind het raar dat je dat allemaal maar op hyves gaat plaatsen en zo .
Dus heb netty een brief geschreven mocht hetzijn dat brian gisteren nog niet ingelicht was dan was ie dat gistermiddag om half 4 wel wat ik heb alles tegen netty gezegt waar ik bang voor was enzo.
Maar netty zei en stelde me gerust Brian heb dagelijks telefonisch contact met Amanda en alles gaat goed je moet je niet druk maken ik vertrouw dus op netty want weet zeker dat ze de waarheid spreekt maar ze zou alles aan brian gaan vertellen en ze zouden op die hyves gaan kijken.
Maar hetvolgende ben ook erg benieuwd of jullie al op is gevallen bij cant buy me love wie die lisa is, nou mij wel ik twijfelde er zondag al aan maar weet het sinds gisteren heel zeker dat is roekshana uit de gouden kooi die intervieuws afnam met brian en heel sloom praaat hihi.
Zeker weten dat ze het is allen heb ze weer pech want de mannen moeten haar hier ook niet en willen haar dr nu al uit hebben.
Maar was even benieuwd of het jullie ook op was gevallen dat zij dat is
groetjes en hopleijk zijn we nu allemaal een beetje gerust gesteld , ben allen wel erg benieuwd of amanda maandag meej gaat naar brazielie met brian want zou toch niet zo zijn dat nu brian in zn uppie weggaat .
Larissa
Op: 03-09-2008 17:22:50 Het is inderdaad raar, Margret en ik en heel veel anderen hadden al zo'n naar gevoel bij het feestje. Die fotografen zijn van die aparte type's en geven de wildste feesten met een hoop alcohol en wie weet wat nog meer. laten we eerlijk wezen, Amanda is heel naief en snel om te praten om te blowen helemaal als ze alcohol op heeft. In het wereldje waar Amanda nu in verkeert vinden ze alles normaal, en Dorien is vrijgezel dus die hoeft met niemand rekening te houden. Misschien is het daarom zo stil rondom Brian. Het zal hem echt wel niet lekker zitten, en gaat hij daarom maandag al weg naar Brazilie. Nu maar hopen dat er verder niets ernstigs is gebeurd, maar dat komen we denk ik toch niet te weten.
marion
Op: 04-09-2008 12:21:58 Goedemiddag mensen,
Ik wil toch even een paar dingen kwijt.
Ik denk dat het Ibiza verhaal nog een staartje gaat krijgen. Ik heb er een naar gevoel bij, en mijn gevoel heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Op de hyves van die ****ie stond (met nadruk stond) een krabbel dat amanda helemaal los is gegaan op het feest, nu is hij ineens verwijderd, valt niet op ook, die voelen nattigheid Margret heeft helemaal gelijk over die twee, ik heb ook hele rare verhalen over die twee gehoord, wilde feesten enz.
We weten allemaal hoe brian over blowen en alcohol denkt, en we hebben gezien hoe amanda dan is, daar heeft brian groot gelijk in. Ben bang dat de levenstijl waar amanda van houd en waar ze nu in verkeert, nog wel eens een breuk tussen hun op kan gaan leveren. Het valt nu ook op dat brian geen woord over amanda, zegt en amanda geen woord over brian en dan gaat hij ook nog eens weg maandag en is de website die hij voor amanda had aangemaakt
www.lifeofamanda.com ook verwijderd, nu krijg je zijn site. Allemaal dingen die gewoon opvallen en hoe graag je het ook geheim of verborgen wilt houden voor anderen, het komt altijd uit, want er zijn altijd wel mensen die uit de school klappen dat zie je maar aan die fotografen eric en ****ie. Sommige mensen vinden dat je het hier op dit gastenboek niet over dit alles mag hebben. Ik vind dat pure onzin want op hyves zijn alle krabbels voor iedereen zichtbaar, en anders kom je ook alles (via, via) te weten.
Dit wilde ik gewoon even kwijt. En ik ben best wel een beetje teleurgesteld. Je kan het er mee eens zijn of niet, en ik hoop dat m’n gevoel me nu eens in de steek laat,
Fijne dag,
Marion
Bron[/quote]