Die gast verdient per jaar waarschijnlijk meer dan jij in 20 jaar, door een beetje met het tweede mee te ballen. Daar is echt helemaal niks zieligs aan, ik zou zo direct met hem willen ruilen hoor. En dan is het nog eens een eikel ook, waardoor het me al helemaal weinig kan schelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:04 schreef Loserkid het volgende:
toen ik Perez in het sportjournaal zag vond ik t toch eigenlijk wel heel zielig voor hem..
hoop dat hij nu zo gemotiveerd is om van basten zijn ongelijk te bewijsen want voetballend kan hij het..
Maar ik snap van basten wel weer.. maar toch arme kenneth
Mss kopen we hem over een paar jaar wel weer terug van Groningenquote:Verschillende Ere- en Eerstedivisieclubs hebben zich al gemeld voor Vito Wormgoor. Dat laat zijn zaakwaarnemer Louis Laros weten aan Goal.com.
De 19-jarige verdediger werd zondag door Ajax ontslagen vanwege het plegen van diefstal. De verdediger zou 150 euro hebben gestolen van ploeggenoot Edgar Manucharyan, die hem dat bedrag, ondanks vele verzoeken, niet wilde terugbetalen.
"Het is natuurlijk allemaal nog vers van de pers, maar er hebben zich vandaag al behoorlijk wat clubs bij mij gemeld voor Vito", aldus zijn belangenbehartiger tegen Goal.com. "Dat zijn zowel Ere- als Eerstedivisieclubs. Maar eerst moet die jongen verwerken van wat er allemaal is gebeurd de afgelopen week. Dat is niet niks", vervolgt Laros.
Om een nieuwe club te vinden heeft Wormgoor in ieder geval geen last van de transferdeadline die volgende week afloopt. "In samenspraak met beide partijen is het contract ontbonden. Hij is dus vrij om te gaan waar hij wil."
Tuurlijk is het een enorme teleurstelling om af te vallen bij het 1e..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Luque kijkt nu natuurlijk helemaal wel beter uit om moe te worden, dat heeft Ajax natuurlijk ook aan zichzelf (oude bestuur) te danken.
Ik zou ook lekker 2,2 miljoen pakken, waarom moe worden bij het 2de?
Maar jij hebt ook geen Champions League gespeeld in uitverkochte stadions, geen primera division gespeeld, etc.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een enorme teleurstelling om af te vallen bij het 1e..
Maar eenmaal op het veld en je ziet het balletje rollen wil je toch winnen?
Althans dat had ik altijd..
Een aantal goede wedstrijden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:01 schreef Dr.Crane het volgende:
Luque klaagt wel weinig eigenlijk. Waarom speelt ie sowieso bij het 2e nu, hij is toch fit? Hij speelde afgelopen seizoen een aantal goede wedstrijden bij jullie.
Is dat nodig dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen Champions League gespeeld in uitverkochte stadions, geen primera division gespeeld, etc.
Haha dat was toch geen goede wedstrijd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:05 schreef Suijk het volgende:
Die ene wedstrijd waar hij 2x scoorde (en toen geblesseerd raakte) ofzo toch?
Tuurlijk, maar hij is niet zo jong meer, en hij heeft ook niet bewezen erg veel ambitie meer te hebben...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een enorme teleurstelling om af te vallen bij het 1e..
Maar eenmaal op het veld en je ziet het balletje rollen wil je toch winnen?
Althans dat had ik altijd..
Nee, die kans is sterk aanwezig. Niemand wil hem hebben als hij duidelijk laat merken dat hij niet WIL voetballen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben bang dat we Luque nooit meer verkopen.
We kunnen alleen hopen dat een of andere club uit een rijke Oliestaat hem wil kopen voor zijn 'naam'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die kans is sterk aanwezig. Niemand wil hem hebben als hij duidelijk laat merken dat hij niet WIL voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |