Of Bosz moet z'n leven willen riskeren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:28 schreef toma het volgende:
[..]
Vitesse is geen leuke club
Ik denk dat ie terug gaat naar AZ.
Hij kan toch ook terug naar Denemarken en spelen voor Kopenhagen of zo? Lijkt mij niets mis mee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:27 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Jawel. Hij wilde niet meer voor een andere club spelen, en het lijkt me uitgesloten dat een dergelijke speler bij de reserves van Ajax gaat spelen.
Is het niet gewoon dit interview? http://player.nos.nl/inde(...)1888/category/sport/quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:22 schreef F1Bas het volgende:
Over een paar minuten van Basten in het Sportjournaal.
Het zal niet de eerste afdanker van Ajax zijn in de kuip, en het ding staat er gewoon nogquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Of Bosz moet z'n leven willen riskeren.
Ik geloof dat ie zei dat ie dat niet wilde.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij kan toch ook terug naar Denemarken en spelen voor Kopenhagen of zo? Lijkt mij niets mis mee.
Of wil Perez perse in Nederland blijven? Dan wordt het gewoon een subsubtopper als Vitesse, Roda JC, denk ik.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:34 schreef denthemen het volgende:
Wat een ongelovelijke kut wedstrijd zeg..
Je had ook niet zo dicht bij die kakkerlakken moeten gaan zitten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:34 schreef denthemen het volgende:
Was wel lachen, maat van me steeds gezeik met die tokkies. Dat wijfquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je had ook niet zo dicht bij die kakkerlakken moeten gaan zitten.
Ach, ons eerste zal wel weer gewoon winnenquote:
Echt dramatisch inderdaad. Ben bang dat er weinig zal doorstromen van dit team....quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:34 schreef denthemen het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Was wel lachen, maat van me steeds gezeik met die tokkies. Dat wijfZegt ze: Kijk eens voor je, zegt mijn maat: Wat moet je nou? Dacht je nou echt dat iemand jou ooit zou bekijken? Ze begon even te twijfelen en schreeuwde toen: Hou je bek kankerjood
Dat zegt niets joh. Weet je nog, jullie 'gouden' jeugdteam, met die Hosé ofzo als mega-talent? Daar brak niemand van door. De resultaten van zo'n elftal zeggen niet altijd direct wat over de spelers die gaan doorbreken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:47 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Echt dramatisch inderdaad. Ben bang dat er weinig zal doorstromen van dit team....
Zo is 'tquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:49 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat zegt niets joh. Weet je nog, jullie 'gouden' jeugdteam, met die Hosé ofzo als mega-talent? Daar brak niemand van door. De resultaten van zo'n elftal zeggen niet altijd direct wat over de spelers die gaan doorbreken.
Ben ik met je eens, ik baseer het dan ook niet specifiek op het resultaat maar meer op het vertoonde voetbal. Van een aantal spelers vroeg ik me echt af wat ze nog bij ajax moeten...quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:49 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat zegt niets joh. Weet je nog, jullie 'gouden' jeugdteam, met die Hosé ofzo als mega-talent? Daar brak niemand van door. De resultaten van zo'n elftal zeggen niet altijd direct wat over de spelers die gaan doorbreken.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo is 't
@ Toma: Nee, die kut club heeft geen kaarten apart gehouden, Brabant
Wees blij, ik heb dat bij mijn club met het eerste.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:51 schreef Tvduijn het volgende:
Van een aantal spelers vroeg ik me echt af wat ze nog bij ajax moeten...
Waarom hecht iedereen zoveel waarde aan een interview voordat het seizoen begonnen is? Van Basten kan net als geen enkele andere trainer in de toekomst kijken en zal alleen maar zeggen dat ie Ajax goed voetbal wil laten spelen en voor de titel wil gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
Van Basten haalt de verwachtingen wat omlaag. ben blij dat hij realistisch is
Op het gastenboek van hardcorehooligan is anders een flinke discussie over jullie gaande!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Was wel lachen, maat van me steeds gezeik met die tokkies. Dat wijfZegt ze: Kijk eens voor je, zegt mijn maat: Wat moet je nou? Dacht je nou echt dat iemand jou ooit zou bekijken? Ze begon even te twijfelen en schreeuwde toen: Hou je bek kankerjood
Goh.. verrassend zeg..quote:AD.nl
[..] Bij Feyenoord kon de gretige Tiendalli zich uitleven als opkomende rechtsback, ook al omdat hij van zijn directe tegenstander Luque alle ruimte kreeg om de achterlijn te halen. [..]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
[..]
Ach, ons eerste zal wel weer gewoon winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |