dat zegt niet zo heel veel bij 2e elftallen. Vooral niet als het jong Feijenoord is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:22 schreef F1Bas het volgende:
Slecht begin door te verliezen van een promovendus.
Dat zegt inderdaad niet veel als het om een ander elftal gaat.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:27 schreef HeatWave het volgende:
WInnen zegt ook niet zoveel, heb ik toch liever... ik hoor al weken alleen maar "het zegt niets".
Ajax is Ajax, en Ajax moet altijd van f'noord winnen. En er spelen vast spelers in JOng Ajax die tegen Ajax 1 aanzittenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad niet veel als het om een ander elftal gaat.
Mooi. Die jongen heeft potentie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:40 schreef Silenus het volgende:
Ach, lekker boeiend. Daley Blind speelde wel aardig vandaag, trouwens.
quote:Perez delft onderspit in arbitragezaak tegen Ajax
Geschreven op maandag, 25 augustus om 22:03
De commissie die zich boog over de arbitragezaak die Ajacied Kenneth Perez tegen zijn werkgever heeft aangespannen, heeft de Amsterdammers volgens Sportweek in het gelijk gesteld. Het tijdschrift meldt dat de voorzitter van de commissie de Deen te verstaan heeft gegeven dat Ajax ‘binnen de grenzen van het betamelijke is gebleven. In het contract van de 33-jarige Perez, die het voorbije halfjaar voor Ajax uitkwam na een kort uitstapje naar PSV, is opgenomen dat de speler naar het tweede elftal teruggezet kan en mag worden, omdat ook dat als betaald voetbal wordt aangemerkt. De oud-speler van onder meer AZ ging akkoord met die voorwaarde toen hij zeven maanden geleden de verbintenis met de hoofdstedelingen aanging.
Nadat Ajax-trainer Marco van Basten aankondigde geen gebruik wenste te maken van de diensten van Perez, liet de aanvallende middenvelder én reserve-aanvoerder van vorig seizoen het er niet bij zitten. Hij spande een zaak aan tegen zijn werkgever en kaartte daarbij aan dat hij zijn beroep als profvoetballer wenste uit te oefenen op het voor hem passende niveau.
Met name ook de Nederlandse eredivisie, zonde dat zo'n speler zo 'jong' stopt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:17 schreef peaceman het volgende:
Tja eigenlijk vind ik dat er louter verliezers zijn in de zaak Perez...
Zal hem niet missen, triest mannetje. We moeten nu ook niet doen alsof het een topper uit de categorie Litmanen ofzo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:18 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Met name ook de Nederlandse eredivisie, zonde dat zo'n speler zo 'jong' stopt.
Hij stopt toch nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:18 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Met name ook de Nederlandse eredivisie, zonde dat zo'n speler zo 'jong' stopt.
Zo dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanavond in het Sportjournaal (22.30 uur) een uitgebreid gesprek met Van Basten over dit seizoen. In de sneak peak liet Marco al wat van zijn acteerwerk zien
Perez en Ten Cate was geen perfecte en werkbare combinatie. Als Sneijder eerder was vertrokken dan Perez, dan denk ik dat Perez alsnog weg was gegaan. In de winterstop was Ten Cate weg en toen het gat weer opgevuld worden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
we hadden Perez ook nooit terug moeten halen. op een gegeven moment hadden we Sneijder en Perez. Perez vertrekt naar PSV. een maand later vertrekt Sneijder naar Madrid en wie halen we als vervanger in de winterstop...... Perez
Jawel. Hij wilde niet meer voor een andere club spelen, en het lijkt me uitgesloten dat een dergelijke speler bij de reserves van Ajax gaat spelen.quote:
Vitesse is geen leuke clubquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:25 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop wel dat hij een leuke club vindt. Vitesse of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |