Hij was er ook al uit, maar toen kwam ie weer terug.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh oke, ik heb um volgens mij al een hele tijd niet meer gezien hier.
Pics?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:57 schreef Triptamine het volgende:
Hmm lekkere emo meisjes bij mij in de klasAlleen hopen dat die lippiercings niet aan mijn dop blijven hangen
![]()
![]()
met andere woorden: Hoi
Of slindenoob.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb mijn avater er ook tussen gezet, gewoon omdat hij zo mooi is.
Nou, ik doe fotografie, dusquote:
Nee, slindenau was het niet, heb z'n IP gechecked, tenzij hij via proxy doet. Zo triest issie nou ook weer niet. Denk inderdaad dat het GMM was.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:58 schreef Sackboy het volgende:
Ik verdenk deze knakker ervan.
[..]
Of slindenoob.
WOAR BLIJVEN DAN DE PICSquote:
komt nog my friendquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:02 schreef gers het volgende:
[..]
WOAR BLIJVEN DAN DE PICS
mag ook naaktfotografie zijn
Het was iemand met dit IP: 84.105.107.253quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, slindenau was het niet, heb z'n IP gechecked, tenzij hij via proxy doet. Zo triest issie nou ook weer niet. Denk inderdaad dat het GMM was.
Typ in bij googlequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was iemand met dit IP: 84.105.107.253
Al gedaan, geen resultaten.quote:
Kan danny niet even kijken ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al gedaan, geen resultaten.
Traceroute leert ons dat het iemand met een multikabel account is, dus het is niet eens via een proxy gedaan.
wtf ben jij voor een sherlockquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al gedaan, geen resultaten.
Traceroute leert ons dat het iemand met een multikabel account is, dus het is niet eens via een proxy gedaan.
Ga jij even alles na zodat we het precies goed kunnen kijken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:15 schreef Sackboy het volgende:
Wisten jullie trouwens dat we, afgezien van de debiele nummering, al bijna op 100 delen zitten? Weet niet precies (een topic is verwijderd en er zijn twee dubbele topics) maar denk dat het volgende topic of die erna de honderdste is.
Honderd delen bagger, tijd voor een feestje![]()
Sentimentele baggerquote:
Neequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga jij even alles na zodat we het precies goed kunnen kijken?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind die nummering bagger en had liever duidelijke nummers gehad.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind die nummering bagger en had liever duidelijke nummers gehad.
Dan zou je bij #99 moeten beginnen volgens mij (dus volgend topic #99).quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:21 schreef GasTurbine het volgende:
Zullen we vanaf nu normale nummers gebruiken beginnend bij 95?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |