Fietsbel orgineel op de foto.... doe de fietsbel op een usb stick, en steek die in je eee pcquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn tasje lijkt erop, en wou em oorspronkelijk in het blauw, dus vandaar die anderMaar deze is inderdaad ook prachtig
Even iets heel anders: mijn vriend kreeg er een fietsbel bij, en als je die origineel op de foto zette en instuurt dan kun je een eee pc winnen. Ik pieker me suf, maar heb geen enkele creatieve inval... iemand leuke ideeen?
Wat voor stickers bedoel je? Als je een shielder bedoelt dan kun je een paar topics hierboven kijkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:21 schreef rene90 het volgende:
Waar kan je stickers voor de asus eee pc vinden?
Ik kon alleen een 2 gig bankje vinden voor me ding, 48 euro dus dat viel wel mee:P
Heerlijk scheef van mij, bedankt inieder geval.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor stickers bedoel je? Als je een shielder bedoelt dan kun je een paar topics hierboven kijken
(en bedankt voor de fietsbel reactie)
Met wat google werk ben je er zo achterquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:41 schreef Qarinx het volgende:
Okay, ik ben nu in twijfel over of ik de Asus moet nemen of de Acer one......
Ow en wat is trouwens het verschil tussen de EEE PC 1000H en de 900?
Ja, okay dat had ik ook gevonden.. maar in principe is het dus gewoon een zelfde soort ding alleen iets groter. Want van die 60gig en de 900 en 1,6 denk ik dat ik weinig zal merken. Ik vraag me nl. af of zo'n klein schermpje en toetsenbord niet onwijs RSI gevoelig is..quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef rene90 het volgende:
Met wat google werk ben je er zo achter
Om je op weg te helpen:
20 gig - 80 gig
1 gig - 1 gig
900 mhz - 1,6 ghz
8,9 inch - 10 inch
Dat is het ongeveer uit mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |