Nee hoor, hardwarematig verandert er niets.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:55 schreef Qarinx het volgende:
Wordt ie langzamer van XP?
Maar linux is aan de andere kant wel "lichter" om het zo even te noemen. Het vraagt minder en zal dus softwarematig sneller gaan dan xp. Daarom is het misschien ook wel een aanrader om xp lite erop te knallen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee hoor, hardwarematig verandert er niets.
Dat is toch geen vergelijk? Net zoiets als "is game A sneller dan game B".quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar linux is aan de andere kant wel "lichter" om het zo even te noemen. Het vraagt minder en zal dus softwarematig sneller gaan dan xp. Daarom is het misschien ook wel een aanrader om xp lite erop te knallen.
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:38 schreef Sanne het volgende:
Ik vond die witte er het goedkoopst uit zien. Veel meer een speelgoeddingetje dan die zwarte.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vandaag van m'n vriendje zo'n "shielder" gekregen, omdat de 900 niet in een kleurtje was (en ik wilde hem zo graag in het blauw) Dit is em:
[ afbeelding ]
Het is een hele dikke sticker, maar ik ben erg tevreden over het resultaat, dat maakt het net iets leuker (ik blijf een meisje)
Heb hem van m'n vriendje gekregen, maar er zijn een aantal winkels die hem hebben. De computerland heeft em in ieder geval. En ze hebben hem ook nog bij een andere winkel, maar kan niet op de naam komen... Zodra ik dat weet kom ik bij je terugquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat was ook mijn plan, geen roze, dan maar een sticker! Waar heb je deze vandaan? Was ie erg duur?
Die Full desktop Mode is inderdaad beter, ik was best teleurgesteld toen ik die standaard modus zag...quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:53 schreef Sanne het volgende:
In Advanced Mode vind ik hem nog leuker!
Ik vond hem op zich niet slecht, zag er overzichtelijk uit.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die Full desktop Mode is inderdaad beter, ik was best teleurgesteld toen ik die standaard modus zag...
Het was geen notebook.... en ik ben onder Linux gewend dat alles instelbaar is (standaard) en dit was eerder een PDA die echt heel standaard en beperkt was... Nu heb ik die FDM en heb m'n synaptic zo aangepast dat ik alles (ook niet "officieel ondersteunde" programma's) makkelijk kan installerenquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik vond hem op zich niet slecht, zag er overzichtelijk uit.
Mooi zeg! Dees is erg mooiquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vandaag van m'n vriendje zo'n "shielder" gekregen, omdat de 900 niet in een kleurtje was (en ik wilde hem zo graag in het blauw) Dit is em:
[ afbeelding ]
Het is een hele dikke sticker, maar ik ben erg tevreden over het resultaat, dat maakt het net iets leuker (ik blijf een meisje)
Mijn tasje lijkt erop, en wou em oorspronkelijk in het blauw, dus vandaar die anderquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mooi zeg! Dees is erg mooi![]()
( ook al ben ik dan geen meisje)
[ afbeelding ]
Het klopt wat je zegt, alleen linux, het besturingssysteem opzich zal soepeler draaien waarschijnlijk dan xp. Hoewel xp op me 1000h lekker draait daar niet van.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijk? Net zoiets als "is game A sneller dan game B".
Fietsbel orgineel op de foto.... doe de fietsbel op een usb stick, en steek die in je eee pcquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn tasje lijkt erop, en wou em oorspronkelijk in het blauw, dus vandaar die anderMaar deze is inderdaad ook prachtig
Even iets heel anders: mijn vriend kreeg er een fietsbel bij, en als je die origineel op de foto zette en instuurt dan kun je een eee pc winnen. Ik pieker me suf, maar heb geen enkele creatieve inval... iemand leuke ideeen?
Wat voor stickers bedoel je? Als je een shielder bedoelt dan kun je een paar topics hierboven kijkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:21 schreef rene90 het volgende:
Waar kan je stickers voor de asus eee pc vinden?
Ik kon alleen een 2 gig bankje vinden voor me ding, 48 euro dus dat viel wel mee:P
Heerlijk scheef van mij, bedankt inieder geval.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor stickers bedoel je? Als je een shielder bedoelt dan kun je een paar topics hierboven kijken
(en bedankt voor de fietsbel reactie)
Met wat google werk ben je er zo achterquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:41 schreef Qarinx het volgende:
Okay, ik ben nu in twijfel over of ik de Asus moet nemen of de Acer one......
Ow en wat is trouwens het verschil tussen de EEE PC 1000H en de 900?
Ja, okay dat had ik ook gevonden.. maar in principe is het dus gewoon een zelfde soort ding alleen iets groter. Want van die 60gig en de 900 en 1,6 denk ik dat ik weinig zal merken. Ik vraag me nl. af of zo'n klein schermpje en toetsenbord niet onwijs RSI gevoelig is..quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef rene90 het volgende:
Met wat google werk ben je er zo achter
Om je op weg te helpen:
20 gig - 80 gig
1 gig - 1 gig
900 mhz - 1,6 ghz
8,9 inch - 10 inch
Dat is het ongeveer uit mijn hoofd.
Volgens mij zit er naast de verschillen die al genoemd zijn ook als (belangrijk) verschil tussen dat de een flash geheugen heeft en de ander een normale hdd. Dat is nogal een verschil.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:41 schreef Qarinx het volgende:
Okay, ik ben nu in twijfel over of ik de Asus moet nemen of de Acer one......
Ow en wat is trouwens het verschil tussen de EEE PC 1000H en de 900?
Ja, maar de een is een celly en de ander een atom, dus alleen met MHz vergelijken klopt het niet helemaal.quote:
Had ze er maar een stickertje op moeten plakkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:32 schreef ThE_ED het volgende:
Overigens is het af te raden een bootddisk te maken van de SD card waar je vriendin nog vakantiefoto's op had staan.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:32 schreef ThE_ED het volgende:
Overigens is het af te raden een bootddisk te maken van de SD card waar je vriendin nog vakantiefoto's op had staan.
Welk type?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:35 schreef oinkoink12 het volgende:
maandag issie voor 222 in de aanbiedign bij de saturn,
Ik vind het juist handig dat dat niet hoeft, je stopt hem zo in je normale rugzak ofzo. Ik stop hem gewoon in dat zakje wat erbij zat en dan in een soort A4 grootte messengerbag die ik vaak bij me heb van de V&D, samen met nog wat los spul zoals papier en pen evt een boek. Superhandig en niemand ziet dat je een laptopje bij je hebt. (Maarja ik ben ook een man, heh)quote:
Tweakers had er idd ook al wat over (met ook een linkje naar die Franse site.)quote:Op zondag 7 september 2008 09:14 schreef Sanne het volgende:
Voor wie niet kan beslissen en de Eee pc's eigenlijk wat te mager vindt, misschien is het zinvol om te wachten op de Asus N10! Indrukwekkend apparaatje!
[ afbeelding ]
Voor wie niet uit het Frans komt en aan plaatjes kijken niet genoeg heeft, klik hier.
Dat is voor mij ook juist een reden om zo'n formaat te kopen.. Ik vind het niet heel relax om 's avonds laat, als meisje zijnde, met een laptoptas over straat te open.quote:Op zondag 7 september 2008 11:35 schreef ThE_ED het volgende:
Superhandig en niemand ziet dat je een laptopje bij je hebt. (Maarja ik ben ook een man, heh)
Nee, inderdaad én je kunt hem makkelijk meenemen zonder dat je met een extra tas sleept.quote:Op zondag 7 september 2008 11:42 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook juist een reden om zo'n formaat te kopen.. Ik vind het niet heel relax om 's avonds laat, als meisje zijnde, met een laptoptas over straat te open.
Zoiets? :quote:Op zondag 7 september 2008 11:49 schreef rene90 het volgende:
Iemand nog meer sites voor stickers voor de 10 inch netbook. Op computerland hadden ze alleen vrouwen stickers
Zoek meer stickers met een zwarte achtergrond, dan loopt het mooi over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |