Met wat google werk ben je er zo achterquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:41 schreef Qarinx het volgende:
Okay, ik ben nu in twijfel over of ik de Asus moet nemen of de Acer one......
Ow en wat is trouwens het verschil tussen de EEE PC 1000H en de 900?
Ja, okay dat had ik ook gevonden.. maar in principe is het dus gewoon een zelfde soort ding alleen iets groter. Want van die 60gig en de 900 en 1,6 denk ik dat ik weinig zal merken. Ik vraag me nl. af of zo'n klein schermpje en toetsenbord niet onwijs RSI gevoelig is..quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef rene90 het volgende:
Met wat google werk ben je er zo achter
Om je op weg te helpen:
20 gig - 80 gig
1 gig - 1 gig
900 mhz - 1,6 ghz
8,9 inch - 10 inch
Dat is het ongeveer uit mijn hoofd.
Volgens mij zit er naast de verschillen die al genoemd zijn ook als (belangrijk) verschil tussen dat de een flash geheugen heeft en de ander een normale hdd. Dat is nogal een verschil.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:41 schreef Qarinx het volgende:
Okay, ik ben nu in twijfel over of ik de Asus moet nemen of de Acer one......
Ow en wat is trouwens het verschil tussen de EEE PC 1000H en de 900?
Ja, maar de een is een celly en de ander een atom, dus alleen met MHz vergelijken klopt het niet helemaal.quote:
Had ze er maar een stickertje op moeten plakkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:32 schreef ThE_ED het volgende:
Overigens is het af te raden een bootddisk te maken van de SD card waar je vriendin nog vakantiefoto's op had staan.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:32 schreef ThE_ED het volgende:
Overigens is het af te raden een bootddisk te maken van de SD card waar je vriendin nog vakantiefoto's op had staan.
Welk type?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:35 schreef oinkoink12 het volgende:
maandag issie voor 222 in de aanbiedign bij de saturn,
Ik vind het juist handig dat dat niet hoeft, je stopt hem zo in je normale rugzak ofzo. Ik stop hem gewoon in dat zakje wat erbij zat en dan in een soort A4 grootte messengerbag die ik vaak bij me heb van de V&D, samen met nog wat los spul zoals papier en pen evt een boek. Superhandig en niemand ziet dat je een laptopje bij je hebt. (Maarja ik ben ook een man, heh)quote:
Tweakers had er idd ook al wat over (met ook een linkje naar die Franse site.)quote:Op zondag 7 september 2008 09:14 schreef Sanne het volgende:
Voor wie niet kan beslissen en de Eee pc's eigenlijk wat te mager vindt, misschien is het zinvol om te wachten op de Asus N10! Indrukwekkend apparaatje!
[ afbeelding ]
Voor wie niet uit het Frans komt en aan plaatjes kijken niet genoeg heeft, klik hier.
Dat is voor mij ook juist een reden om zo'n formaat te kopen.. Ik vind het niet heel relax om 's avonds laat, als meisje zijnde, met een laptoptas over straat te open.quote:Op zondag 7 september 2008 11:35 schreef ThE_ED het volgende:
Superhandig en niemand ziet dat je een laptopje bij je hebt. (Maarja ik ben ook een man, heh)
Nee, inderdaad én je kunt hem makkelijk meenemen zonder dat je met een extra tas sleept.quote:Op zondag 7 september 2008 11:42 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook juist een reden om zo'n formaat te kopen.. Ik vind het niet heel relax om 's avonds laat, als meisje zijnde, met een laptoptas over straat te open.
Zoiets? :quote:Op zondag 7 september 2008 11:49 schreef rene90 het volgende:
Iemand nog meer sites voor stickers voor de 10 inch netbook. Op computerland hadden ze alleen vrouwen stickers
Zoek meer stickers met een zwarte achtergrond, dan loopt het mooi over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |