.52 normaal gesproken, ligt nu .56 op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat heb je er eigenlijk als lage B snaar opliggen?
Ik vind die bij die standaard 7 snarige setjes eigenlijk te dun, ik gebruik zelf een .62
Lastig spelen op een gebroken gitaarquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:51 schreef Moozze het volgende:
Ik speel ook gitaar
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lastig spelen op een gebroken gitaar
Offtopic:quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:42 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp
Dillinger escape planquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
Gefeliciteerd! Het lijden begint nu pas echt..
Net eindelijk een structuur enzo kunnen verzinnen voor een nieuw nummer waar we al maanden op broeden. Uiteraard met een stuk in een idiote maatsoort (7/8 meen ik) en overgangen die onze breinen in de knoop doen raken, maar met veel oefenen gaan ze lukken. Damn, lijkt Dream Theater wel..
zolang je niet van 9/8 naar 8/8 naar 7/8 gaat valt het wel mee toch?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
Gefeliciteerd! Het lijden begint nu pas echt..
Net eindelijk een structuur enzo kunnen verzinnen voor een nieuw nummer waar we al maanden op broeden. Uiteraard met een stuk in een idiote maatsoort (7/8 meen ik) en overgangen die onze breinen in de knoop doen raken, maar met veel oefenen gaan ze lukken. Damn, lijkt Dream Theater wel..
wat is er mis met een homer ava?quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:21 schreef Zotheid het volgende:
ENIKBENEROOKWEER :-)
Zal morgen ook eens even naar een gitaar ava zoeken.
Ik heb ze geloof ik ooit ergens voor ¤23 per 100 gezien, weet alleen niet meer waarquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:10 schreef Under_Score het volgende:
tvpeey
wat kosten customised plectrums zoal?
Dat durf ik je niet te zeggen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:48 schreef Under_Score het volgende:
das niet duur. hoe dik zijn die ongeveer? ik speel zelf met 2mm plectrums van dunlop.
Mijn favoriete simpsons eps zijn dan ook diegene waar iemand gitaar speelt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:03 schreef Aresdreams het volgende:
`maar homer is toffer dan gitaar
werken? ohja, dat moet ik hier ook eens doen
Dunlop Tortex .60 mm hier, erg standaard volgens mij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat durf ik je niet te zeggen eerlijk gezegd.
2mm?Da's wel erg dik
0.46 speelt lekker
Maar toen had ik geen gitaar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
Hadden we dit gesprek niet ook een maand of twee geleden?.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallo. Ik speel stiekem gitaar.
heb m'n band compleet![]()
Was natuurlijk maar een grapje hequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:35 schreef Aresdreams het volgende:
haha, helaas, ik staat daar niet tussen dean
maar ik wist al dat ik niet awesome ben
al gaat ik mogelijk wel de demo artwork boekje/blaatje sieren![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:36 schreef Aresdreams het volgende:
jaja, deze keer wel hahaha
Mompelt iets over Peter Steele en Playgirl Magazinequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:35 schreef Witchfynder het volgende:
Oh? Toch wel met kleren aan he?.
http://en.wikipedia.org/wiki/Motivational_posterquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:20 schreef Moozze het volgende:
[..]
![]()
Waar komen die plaatjes eigenlijk vandaan? Met zo'n zwarte rand enzo...
Ex. Boven bed. Minderwaardigheidscomplex. Trauma. Kras.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mompelt iets over Peter Steele en Playgirl Magazine
ik pakte het ook sportief als grapje opquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was natuurlijk maar een grapje he
Kwam hem toevallig tegen, en moest eerlijk gezegd meteen aan jou denken
5 minuten? Daar willen we 3 uur zien staan, ja!quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:51 schreef Deansensitized het volgende:
Bijzonder weinig vandaag.... wou weer voor geen meter. Na hooguit 5 minuten toonladders en cleane intro'tjes weer gewoon *klik en raggen maar![]()
![]()
En dat is dan alleen opwarmen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
5 minuten? Daar willen we 3 uur zien staan, ja!.
Nog een vriendin? Hoeveel reservegitaren heb jij?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef Cynic het volgende:
Hoihoi.
Mijn vriendin heeft mijn nieuwe gitaar gekaapt![]()
Dus ik denk dat ik nu nog eentje moet kopen
Laten we het zo zeggen: ik kan een flinke harem van gitaren voorzien.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nog een vriendin? Hoeveel reservegitaren heb jij?.
Smoothquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen: ik kan een flinke harem van gitaren voorzien.
Ook genoeg gitaren, maar helpt geen zakquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:02 schreef Cynic het volgende:
Je moet het toch ergens van hebben, he?
Zou wel willen, maar lukt me nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
5 minuten? Daar willen we 3 uur zien staan, ja!.
Oh je bent Annihilator gaan spelen? Nee, dan mag het.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar lukt me niet
Na 5 minuten ben ik het al zo zat dat ik weer lekker ga scheuren![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:13 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik gebruik die jazz III,. vind die II net iets te stomp
Herkenbaarquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hier een jazz III die ik al zo lang gebruik dat hij een jazz II is geworden. Die dingen slijten erg langzaam, maar uiteindelijk lukt het toch
"The legendary Sharkfin plectrum offers guitarists a choice of playing edges for different tones. Strum gently with the smooth edge, then dig deep for a harder sound from the 'waved' edge. Loop it around your neck so you don't lose it! "quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:48 schreef Moozze het volgende:
Wat zijn Sharkfins en Jazz III's?
Ach, een LP ziet er nog goed uit met 50. Madonna....quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:49 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar gaat de waarde van m'n LP custom.
Staat in d drop zo te zienquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:49 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar gaat de waarde van m'n LP custom.
Die gitaar krijg je erbij wanneer je 3 afrikaantjes bestelt. Vandaar die ebonytoets. Moeilijk te zien op de foto, maar geloof me.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:37 schreef KaMo het volgende:
[..]
Staat in d drop zo te zien
Waarde is het zelfde, ze heeft gewoon geld
Oh die heb ik ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"The legendary Sharkfin plectrum offers guitarists a choice of playing edges for different tones. Strum gently with the smooth edge, then dig deep for a harder sound from the 'waved' edge. Loop it around your neck so you don't lose it! "
[ afbeelding ]
Stuur maar door! Ik vind de gewone wel fijn, maar net te klein.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef SNArky het volgende:
Ik had pas trouwens een slootlading Jazz III's gehaald bij Feedback, alleen kwam ik er thuis achter dat het de XL-versie was en die vind ik weer te groot
de Jazz II slijt ik er nog best makkelijk doorheen... ofja, zodra er een slijt randje opzit wordt het al heel lastig om soepel te spelen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hier een jazz III die ik al zo lang gebruik dat hij een jazz II is geworden. Die dingen slijten erg langzaam, maar uiteindelijk lukt het toch
Die zwarte? Die heb ik jaren gebruikt, tot ik die Dunlop Tortex eens probeerde en het spelen ineens een stuk lekkerder en preciezer ging... Gebruik nu meestal die groene Dunlop Tortex dingen, heel soms die paarse. Vind nu die grote plectrums helemaal niet meer fijn spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:40 schreef Doodkapje het volgende:
Of je jamt gewoon met SquareLight plectra
Ik vind ze eigenlijk nog te dun dus ik gebruik stiekem 1.0mm nylon van JD
Dat zegt Cynic toch ook?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:20 schreef Aresdreams het volgende:
ik dacht trouwens dat de jazz III dikker is dan de jazz II, klopt toch?
Ik vind 'm wel leuk voor 2 a 3 nummertjes, dan gaat het "kijk mij eens snel zijn op een gitaar" me wel weer een beetje vervelen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, de nieuwe Dragonforce is gaaf!.
Maar dan kun je prima overschakelen naar de nieuwe Falconer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk voor 2 a 3 nummertjes, dan gaat het "kijk mij eens snel zijn op een gitaar" me wel weer een beetje vervelen...
m'n moeder heeft verschillende plectrum's op zak en komt soms even het podium op om ze aan te gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:22 schreef Aresdreams het volgende:
en hoe wissel je dat af op het podium?
heb je em ook ergens anders staan? putfile doet t de laatste tijd niet meer bij mij....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Snelle mix gemaakt. En heb nu jullie tips weer nodig waar ik verder aan moet werken
Alvast bedankt![]()
http://media.putfile.com/Closer-12-77
En een kusjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ok ok....z'n moeder geeft hem ook een broodje aan!
Ho ho, wel professioneel blijven he.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:52 schreef Aresdreams het volgende:
*schupt witch*
Zal 'm 'ns beluisteren dan ja, album wordt op dit moment gedown......uhhhh gekochtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar dan kun je prima overschakelen naar de nieuwe Falconer..
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik ook weet nooit wat er nou mis is, of wat ik aan moet passenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:48 schreef Moozze het volgende:
Klinkt wel weer leuk hoor Dribbel, constructiever dan dat kan ik niet.
Waar en wanneer spelen die?quote:
Dan moet ik nodig eens een paar mensen gaan bellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:42 schreef Jorikjet het volgende:
30 november tivoli
Dat introstuk is heel gaaf. Het is haast jammer dat er na 22 seconden een ander stuk komt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Snelle mix gemaakt. En heb nu jullie tips weer nodig waar ik verder aan moet werken
Alvast bedankt![]()
http://media.putfile.com/Closer-12-77
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:50 schreef matjuhhh007 het volgende:
mastodonkut muziek, ik ga in november naar the 5 guitarists met o.a. Jan akkerman en Erwin java
Thnxquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat introstuk is heel gaaf. Het is haast jammer dat er na 22 seconden een ander stuk komt.
Ohja, en er moet nog een solo in!
Vooruit, dat neem ik terugquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan moet je er toch maar eens wat beter naar gaan luisteren.
Wie is Erwin Java?
Oh, en Jan akkerman is een arrogante klootzak.
Moet je meer interessante stukken schrijven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Thnxja je kan niet eindeloos door blijven gaan met een stuk he
Dit is nieuwe versie van het nummer weer hebben al redelijk wat aangepast en 1 van die ideeën was om er een solo in te stoppen maar uiteindelijk toch niet gedaanwe wouden hem simpel en "kort" houden omdat de vorige versie nogal langdradig was met 4 minuten en veel van hetzelfde
Zo vaak zie ik jou hier ook nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:39 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo dames en heren,
Ik ben een paar dagen weg want ik ga met onze nieuwe feutjes op KAMP! Lekker zuur doen en didactisch verantwood bezig zijn!
Tot zondag!
Ach, zolang hij maar van die vette muziek maaktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:22 schreef Aresdreams het volgende:
hij leest waarschijnlijk vaak mee, maar maakt weinig posts?
quote:
jij snapt emquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:22 schreef Aresdreams het volgende:
hij leest waarschijnlijk vaak mee, maar maakt weinig posts?
Er is een groot verschil tussen simpel en saaiquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En maar klagen dat je je muziek te simpel vond..
Porcupine Tree?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:53 schreef Cynic het volgende:
Er zijn ook zat bands die hele ingewikkelde maar saaie muziek maken
Somsquote:
Bier drinken!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:40 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik heb nog een probleem met solo's, ik ga heel erg ingespannen/boos kijken terwijl ik van het spelen erg geniet, kijk maar xD :
heeft iemand daar ook ervaring mee/ tips voor?
Lol, dat heet een plectrum.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:26 schreef Silver_Shark het volgende:
* NOOB MODE *
wat is dat muntje wat gitaristen steeds in hun handen hebben als ze gitaar spelen
Een twee euro munt, geven ze aan de roadie zodat die bier kan halen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:26 schreef Silver_Shark het volgende:
* NOOB MODE *
wat is dat muntje wat gitaristen steeds in hun handen hebben als ze gitaar spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Die moeten ze af en toe in de bassist stoppen als hij het weer eens niet doet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:26 schreef Silver_Shark het volgende:
* NOOB MODE *
Met mijn gesoleer hebben de meeste mensen er al na 10 sec genoeg van.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:11 schreef Aresdreams het volgende:
na een minuut had ik wel genoeg van het gesoleer
Ik werk met automatische incasso.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die moeten ze af en toe in de bassist stoppen als hij het weer eens niet doet.
Wat onhandig, IDeal ftwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik werk met automatische incasso..
Ik vrees dat je het gewoon moet proberen, zo heel veel komen die GFS pickups hier nog niet voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
Heeft iemand hier de GFS Crunchy PATs weleens geprobeerd?
Je klem zuipen, veel drugs gebruiken, en veel vrouwen neuken!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:40 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik heb nog een probleem met solo's, ik ga heel erg ingespannen/boos kijken terwijl ik van het spelen erg geniet, kijk maar xD :
heeft iemand daar ook ervaring mee/ tips voor?
GFS is wel goede shitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
ach ja, ieder zo zijn eigen ding he?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met mijn gesoleer hebben de meeste mensen er al na 10 sec genoeg van..
die niet , maar ik heb hier wle 2 setjes GFS single coils liggen, en ze klinken heel goed (voor het geld!!)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
zulke muziek vind ik ook erg tof, maar mastodon is gewoon brute mannen muziek!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:50 schreef matjuhhh007 het volgende:
mastodonkut muziek, ik ga in november naar the 5 guitarists met o.a. Jan akkerman en Erwin java
Oh over de kwaliteit twijfel ik niet, maar meer over of het de goede keuze is. Ik denk er over na om onze gitarist met de SG een nieuw brugelement te geven names de band, want die kan beter. Hij heeft nog zijn stocks van Epiphone, maar die doen het zelfs op een Marshall buizenamp niet goed genoeg. Hij weet alleen niet waarmee hij ze moet vervangen, want hij kent die dingen niet en wil eigenlijk niet het uiterlijk van zijn gitaar veranderen (hij heeft nu ook goudkleurige elementen). Als dit ding cleaner, bruter en beter geschikt is voor metal dan wat hij heeft, zou het een tof cadeau zijn, zeker voor deze prijs.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
GFS is wel goede shit
Als dat verhaaltje wat er bij staat je aanspreekt, dan kan je het er wel op wagen, ze liegen daar niet.
Die heb ik ook nog een keer gezienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
zulke muziek vind ik ook erg tof, maar mastodon is gewoon brute mannen muziek!
[ afbeelding ]
ook vet trouwens is dat ze op normale rock gitaren spelen! niet van die japanse dingetjes, gewoon die hard gibsons
Epiphone heeft geloof ik sowieso niet zulke beste stock-pickups. Als hij ze willen vervangen voor pickups die sowieso goed voor metal geschikt zijn dan kan ik de Dimarzio Evolution, Dimarzio Fred en de Seymour Duncan JB aanbevelen, want die heb ik zelf allemaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh over de kwaliteit twijfel ik niet, maar meer over of het de goede keuze is. Ik denk er over na om onze gitarist met de SG een nieuw brugelement te geven names de band, want die kan beter. Hij heeft nog zijn stocks van Epiphone, maar die doen het zelfs op een Marshall buizenamp niet goed genoeg. Hij weet alleen niet waarmee hij ze moet vervangen, want hij kent die dingen niet en wil eigenlijk niet het uiterlijk van zijn gitaar veranderen (hij heeft nu ook goudkleurige elementen). Als dit ding cleaner, bruter en beter geschikt is voor metal dan wat hij heeft, zou het een tof cadeau zijn, zeker voor deze prijs.. Al helemaal omdat hij Patrick heet.
.
hij leest hier niet
Voor het geld, voor het geld...klinken ze goed of niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
die niet , maar ik heb hier wle 2 setjes GFS single coils liggen, en ze klinken heel goed (voor het geld!!)
De JB is ook verkrijgbaar met zo'n kapje he? Dat zou wel ideaal zijn en met 5 man nog te betalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Epiphone heeft geloof ik sowieso niet zulke beste stock-pickups. Als hij ze willen vervangen voor pickups die sowieso goed voor metal geschikt zijn dan kan ik de Dimarzio Evolution, Dimarzio Fred en de Seymour Duncan JB aanbevelen, want die heb ik zelf allemaal.
Ja van die dure dingen zijn vast beter hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor het geld, voor het geld...klinken ze goed of niet?.
Dat klopt, en kan iemand me vertellen wat GFS Crunchy PATs zijn? Ik weet wel pickuups maar wat is er dan zo speciaalquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ook vet trouwens is dat ze op normale rock gitaren spelen! niet van die japanse dingetjes, gewoon die hard gibsons
Volgens biedt Seymour Duncan zijn pickups aan in alle mogelijke variaties. Is het trouwens niet zo dat je dat kapje ook gewoon over de bestaande elementen kan plaatsen? Ik bedoel: het kapje maakt geen deel uit van de pickup, het element dat eronder zit is gewoon hetzelfde. Je zou er desnoods een knalroze JB in kunnen zetten. Volgens mij...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De JB is ook verkrijgbaar met zo'n kapje he? Dat zou wel ideaal zijn en met 5 man nog te betalen..
Nou, ze zijn van GFS en heten crunchy PAT.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:51 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Dat klopt, en kan iemand me vertellen wat GFS Crunchy PATs zijn? Ik weet wel pickuups maar wat is er dan zo speciaal
Ja is dat zo? Zitten ze los? Hij heeft dat ding nooit open gehad dus geen idee. Dean weet dit vast wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgens biedt Seymour Duncan zijn pickups aan in alle mogelijke variaties. Is het trouwens niet zo dat je dat kapje ook gewoon over de bestaande elementen kan plaatsen? Ik bedoel: het kapje maakt geen deel uit van de pickup, het element dat eronder zit is gewoon hetzelfde. Je zou er desnoods een knalroze JB in kunnen zetten. Volgens mij...
Wauw, hoe je een telecaster toch nog leuk krijgt.quote:Ohja, en mijn GFS Lil' Puncher klinkt ook behoorlijk prima voor metal!
Snel even een tamelijk nutteloos filmpje gemaakt![]()
Bekijk deze YouTube-video
Niks ruiger en mannelijker dan een goede ouderwetsche Les Paul natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik sloop morgen wel even een chrome covered element uit mijn SG uit elkaar. Speciaal voor jullie
Uit z'n band waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:56 schreef matjuhhh007 het volgende:
Lol, hoezo aan jouw gitarist?
Klopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:19 schreef Aresdreams het volgende:
damn, witch, ga eens slapen, het is nog veel te vroeg!
tja... het is dat ik geen koffie lust...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klopt.. Maar ben nu al op mijn werk aan de cappuccino.
.
Wat bij mij op het werk doorgaat voor cappucino werkt ook altijd wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klopt.. Maar ben nu al op mijn werk aan de cappuccino.
.
Op mijn vorige werk ook niet, terwijl ze wel een DE-machine hadden. Hier ook, maar is heerlijk. Ik kan alleen de chococafe en wiener melange niet aanraden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat bij mij op het werk doorgaat voor cappucino werkt ook altijd wel.
Het is alleen niet echt heel lekker
tja, als het meezit ga ik dat maandag dus wel doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:40 schreef Witchfynder het volgende:
Wij allemaal denk ik, Ares. Nou ja, in mijn geval een nieuwe bas.
.
Ik ben vanochtend opgestaan met Crimson Glory. Zo, daar word je wel lekker wakker van..
Welke ga je halen/proberen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, als het meezit ga ik dat maandag dus wel doen
die is nog niet iets te duur, maar dat wordt 1 van de volgende (heb er naast deze nog 3 op het verlanglijstje staan)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:01 schreef Cynic het volgende:
Da's een erg leuke plank
Geen Bo-el eerst dus?
In Duitsland zitten een aantal winkels die die dingen altijd op voorraad hebben geloof ik. En die zijn vaak ook net wat goedkoper.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:06 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb gehoord dat die Schecters echt klote leverbaar zijn. Ken een meid die zo'n zevensnarige wilde bestellen bij Groove Factory, maar die konden niet leveren, want ze konden er niet aan komen. Raar vind ik zoiets van die merken... Zelfde had ik met die Ashdown cab.
Ik kijk meestal even op de Duitse Ebay. Weet niet of hij er nu tussen staat, maar ze hebben wel redelijk wat Schecters.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:19 schreef Aresdreams het volgende:
jup, maar het blijft zoeken, binnen nederland is het nog lastiger...
welk adresje heb jij zo mogelijk nog voorme cynic?
Jan Morien in Delft doet ook Schecterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:19 schreef Aresdreams het volgende:
jup, maar het blijft zoeken, binnen nederland is het nog lastiger...
welk adresje heb jij zo mogelijk nog voorme cynic?
Is dat dat kleine zaakje aan het water?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jan Morien in Delft doet ook Schecter
Hoeveel gitaren heb jij überhaupt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:09 schreef Cynic het volgende:
Ik ga straks mijn 7-snaar weer even naar de maker brengen, die schakelaar wordt steeds erger en da's behoorlijk irritant. Moet ik maar even een tijdje op een andere gitaar spelen
Ja dat café jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is dat dat kleine zaakje aan het water?
Weet trouwens weer hoe dat cafe heet. Het is "bierhuis De Klomp", dus waarschijnlijk had je uiteindelijk wel de goede in gedachte..
.
denk niet dat het dat gaat worden... ik heb geen cameraquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:57 schreef Witchfynder het volgende:
En dan willen we filmpjes zien van jou op die gitaar die Dragonforceoïde aan het werk is! (met kleren aan aub).
dank je dribbelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jan Morien in Delft doet ook Schecter
Vraag je de persoon die jullie clips heeft gemaakt om hulp.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
denk niet dat het dat gaat worden... ik heb geen camera
Er zit een brug en middel in, ipv brug en nek.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zitten die elementen vaag dicht op elkaar joh
Ergens in oktober.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
Is goed. En dan doorsturen?
Wanneer is die dude jarig? Haast mee?
hooguit mijn zusje, verder nietsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
Jawohl
Moet jij nog wat gesloopt hebben?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hooguit mijn zusje, verder niets
Heeft die ook nooit een shirt aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hooguit mijn zusje, verder niets
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heeft die ook nooit een shirt aan
Ik denk meer dan 10, maar ik weet het op het moment niet zekerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoeveel gitaren heb jij überhaupt?.
Foto!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk meer dan 10, maar ik weet het op het moment niet zeker
Ik zal eens een foto van al mijn spulletjes maken als ik alles weer thuis heb. Er ligt nu dus 1 gitaar bij de maker en eentje is nog missing in actionquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Foto!.
En hoeveel m2 is je huis?.
Pics! Info! Specs!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef Aresdreams het volgende:
voor jullie beeld vorming: mijn zusje lijkt als 2 druppels water op mij, heeft alleen iets meer borst, daarnaast scheer ik mezelf nog, zodat me ma het verschil kan zien.
TK: zusje
Nja, aan de andere kant wel handig...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:01 schreef Witchfynder het volgende:
Hoop ooit ook een hoop mooie bassen te hebben.. Of dat dat er 10+ zullen worden weet ik niet. Als linkshandige word je automatisch getemperd in je koopmanie.
.
Ja ,maar een Thunderbird vind ik niet bij Feedback voor 400,-quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, aan de andere kant wel handig...
*word ook linkshandig. Klote GAS
Nerdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*opent terminal*
eibert apt-get install topless_chick.
Ohja, en een auto komt je gitaarbudget ook niet altijd ten goedequote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ,maar een Thunderbird vind ik niet bij Feedback voor 400,-.
Voordelen, nadelen..
Als in: anders kan ik niet meer op mijn werk komen en als ik niet werk krijg ik geen geld en geen geld hebbende betekend geen eigen huisje straks of meer gitaren en een nieuwe versterker volgend jaar.... ja, dan gaat een auto voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:09 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gaat een auto tegenwoordig voor?
Ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
Plus dat je met een auto bij je eigen gigs komt..
helaas al bezetquote:
Of een vriend van me, die persé 'zwarte metallica lak' wilquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij wil zeker per se Metal lic lak
best net autotje dacht ik zo!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ook
Nu in bezit van dikke diesel. Aanhanger erachter en rijden maar
[ afbeelding ]
Tot je er achter komt dat aan de linkerkant helemaal geen wielen zittenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef Deansensitized het volgende:
Dacht ik ook
Alleen nog even poetsen en wat kleine dingetjes, maar mankeert eigenlijk niks aan
Hear hear!quote:
Haha, ja en dat-ie alleen maar recht blijft staan omdat hij tegen die paal leuntquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tot je er achter komt dat aan de linkerkant helemaal geen wielen zitten
Ja of dat ie er maar achter gephotosoept isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, ja en dat-ie alleen maar recht blijft staan omdat hij tegen die paal leunt
nope, het moet een aziaat zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij wil zeker per se Metal lic lak
Deanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef Deansensitized het volgende:
Dacht ik ook
Alleen nog even poetsen en wat kleine dingetjes, maar mankeert eigenlijk niks aan
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of dat ie er maar achter gephotosoept is
Toevallig kwam ik net het orgineel tegen
[ afbeelding ]
Ach, in mijn CRX passen zelfs 4 16" velgen + 4 losse banden, dus dat wil niets zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:42 schreef Deansensitized het volgende:
Kan, zonder de bank plat, zowiezo al vier 15" velgen met banden meenemen, dus een halfstackje en wat gitaren gaat ook prima passen
Ik heb eens ooit een stuk of 20 computers in een Polo gepropt gekregen en een 40"LCD TV past incl. doos ook nét met 1cm speling aan elke kant...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef brother52 het volgende:
Zit je cab daar ook bij in?
Een golf heeft behoorlijk laadruimte volgens mij. Ik heb ooit een polo gehad en daar kom ik van alles inproppen. Een golf zou nog net iets meer kwijt moeten kunnen.
Is ook niet het makkelijke ritmewerk gelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:50 schreef Metalfreak het volgende:
Heb het gevoel dat ik deze week enorm vooruit ben gegaan qua strak spelen op de gitaar trouwens. Maar ben ook een klein beetje krachttraining aan het doen (weer veel last van mijn spieren in nek en schouders, rsi ja...) en volgens mij helpt dat ook wel. Kreeg sommige Iced Earth en Demons &Wizards ritmes er nu wel in, terwijl me dat eerder echt NOOIT strak lukte...
Nee, maar na al die jaren zou me toch wel eens wat moeten lukken zou je zeggen... Pas deze week komen sommige dingen in de buurt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is ook niet het makkelijke ritmewerk gelijk..
Met security, enkel voor crowdsurfers xDquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:45 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is publiek tegenwoordig toch een stem lamme zakken als je het vergelijkt met 20 jaar terug..
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kun je niet beter gewoon een echte mannen element in die telecrapster van je zetten? Neem een voorbeeld aan Cynic..
hebben jullie solo's?
grappig hoe die security gast ook gaat crowedsurfenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:45 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is publiek tegenwoordig toch een stel lamme zakken als je het vergelijkt met 20 jaar terug..
Hey, daar was ik bij...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:30 schreef Deansensitized het volgende:
Wat een heerlijke bak herrie blijft het toch
Ik ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hey, daar was ik bij...Maar na een half uurtje had ik het ook wel weer gezien eigenlijk en ben ik me maar een broodje frikandel gaan halen...
Die dingen van Orange zien er ook zooo vet uit, heb nog nooit op een gespeeld maar weet nu al dat ik die ook wil kopenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik wil een nieuwe gitaar.![]()
Ik heb sinds kort weer een Telecaster, echt super. Maar met solo's in de band toch een beetje te iel. Dus ik wou even kijken of ze bij de Big One in Zwolle een Telecaster 72 Deluxe hadden. Die hadden ze niet, maar wel een strat met een Hotrail. 'Probeer maar even'. Ik: ik zit stiekem ook nog naar een andere versterker te kijken, mag ik die Orange Rockerverb 50 eens proberen?
Nu wil ik een Orange Rockerverb 50!![]()
![]()
![]()
![]()
Conclussie: gitaren moet je op internet kopen, anders wil je weer andere dingen!![]()
Ja dat is dus het 2e plan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kun je niet beter gewoon een echte mannen element in die telecrapster van je zetten? Neem een voorbeeld aan Cynic..
hebben jullie solo's?
Nja, Amerika lijkt me zo...quote:
Nog wel... zaterdag gaan we alweer naar huisquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, Amerika lijkt me zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |