Vraag je de persoon die jullie clips heeft gemaakt om hulp.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
denk niet dat het dat gaat worden... ik heb geen camera
Er zit een brug en middel in, ipv brug en nek.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zitten die elementen vaag dicht op elkaar joh
Ergens in oktober.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
Is goed. En dan doorsturen?
Wanneer is die dude jarig? Haast mee?
hooguit mijn zusje, verder nietsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
Jawohl
Moet jij nog wat gesloopt hebben?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hooguit mijn zusje, verder niets
Heeft die ook nooit een shirt aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hooguit mijn zusje, verder niets
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heeft die ook nooit een shirt aan
Ik denk meer dan 10, maar ik weet het op het moment niet zekerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoeveel gitaren heb jij überhaupt?.
Foto!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk meer dan 10, maar ik weet het op het moment niet zeker
Ik zal eens een foto van al mijn spulletjes maken als ik alles weer thuis heb. Er ligt nu dus 1 gitaar bij de maker en eentje is nog missing in actionquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Foto!.
En hoeveel m2 is je huis?.
Pics! Info! Specs!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef Aresdreams het volgende:
voor jullie beeld vorming: mijn zusje lijkt als 2 druppels water op mij, heeft alleen iets meer borst, daarnaast scheer ik mezelf nog, zodat me ma het verschil kan zien.
TK: zusje
Nja, aan de andere kant wel handig...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:01 schreef Witchfynder het volgende:
Hoop ooit ook een hoop mooie bassen te hebben.. Of dat dat er 10+ zullen worden weet ik niet. Als linkshandige word je automatisch getemperd in je koopmanie.
.
Ja ,maar een Thunderbird vind ik niet bij Feedback voor 400,-quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, aan de andere kant wel handig...
*word ook linkshandig. Klote GAS
Nerdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*opent terminal*
eibert apt-get install topless_chick.
Ohja, en een auto komt je gitaarbudget ook niet altijd ten goedequote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ,maar een Thunderbird vind ik niet bij Feedback voor 400,-.
Voordelen, nadelen..
Als in: anders kan ik niet meer op mijn werk komen en als ik niet werk krijg ik geen geld en geen geld hebbende betekend geen eigen huisje straks of meer gitaren en een nieuwe versterker volgend jaar.... ja, dan gaat een auto voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:09 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gaat een auto tegenwoordig voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |