.52 normaal gesproken, ligt nu .56 op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat heb je er eigenlijk als lage B snaar opliggen?
Ik vind die bij die standaard 7 snarige setjes eigenlijk te dun, ik gebruik zelf een .62
Lastig spelen op een gebroken gitaarquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:51 schreef Moozze het volgende:
Ik speel ook gitaar
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lastig spelen op een gebroken gitaar
Offtopic:quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:42 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp
Dillinger escape planquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
Gefeliciteerd! Het lijden begint nu pas echt..
Net eindelijk een structuur enzo kunnen verzinnen voor een nieuw nummer waar we al maanden op broeden. Uiteraard met een stuk in een idiote maatsoort (7/8 meen ik) en overgangen die onze breinen in de knoop doen raken, maar met veel oefenen gaan ze lukken. Damn, lijkt Dream Theater wel..
zolang je niet van 9/8 naar 8/8 naar 7/8 gaat valt het wel mee toch?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
Gefeliciteerd! Het lijden begint nu pas echt..
Net eindelijk een structuur enzo kunnen verzinnen voor een nieuw nummer waar we al maanden op broeden. Uiteraard met een stuk in een idiote maatsoort (7/8 meen ik) en overgangen die onze breinen in de knoop doen raken, maar met veel oefenen gaan ze lukken. Damn, lijkt Dream Theater wel..
wat is er mis met een homer ava?quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:21 schreef Zotheid het volgende:
ENIKBENEROOKWEER :-)
Zal morgen ook eens even naar een gitaar ava zoeken.
Ik heb ze geloof ik ooit ergens voor ¤23 per 100 gezien, weet alleen niet meer waarquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:10 schreef Under_Score het volgende:
tvpeey
wat kosten customised plectrums zoal?
Dat durf ik je niet te zeggen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:48 schreef Under_Score het volgende:
das niet duur. hoe dik zijn die ongeveer? ik speel zelf met 2mm plectrums van dunlop.
Mijn favoriete simpsons eps zijn dan ook diegene waar iemand gitaar speelt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:03 schreef Aresdreams het volgende:
`maar homer is toffer dan gitaar
werken? ohja, dat moet ik hier ook eens doen
Dunlop Tortex .60 mm hier, erg standaard volgens mij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat durf ik je niet te zeggen eerlijk gezegd.
2mm?Da's wel erg dik
0.46 speelt lekker
Maar toen had ik geen gitaar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
Hadden we dit gesprek niet ook een maand of twee geleden?.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallo. Ik speel stiekem gitaar.
heb m'n band compleet![]()
Was natuurlijk maar een grapje hequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:35 schreef Aresdreams het volgende:
haha, helaas, ik staat daar niet tussen dean
maar ik wist al dat ik niet awesome ben
al gaat ik mogelijk wel de demo artwork boekje/blaatje sieren![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:36 schreef Aresdreams het volgende:
jaja, deze keer wel hahaha
Mompelt iets over Peter Steele en Playgirl Magazinequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:35 schreef Witchfynder het volgende:
Oh? Toch wel met kleren aan he?.
http://en.wikipedia.org/wiki/Motivational_posterquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:20 schreef Moozze het volgende:
[..]
![]()
Waar komen die plaatjes eigenlijk vandaan? Met zo'n zwarte rand enzo...
Ex. Boven bed. Minderwaardigheidscomplex. Trauma. Kras.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mompelt iets over Peter Steele en Playgirl Magazine
ik pakte het ook sportief als grapje opquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was natuurlijk maar een grapje he
Kwam hem toevallig tegen, en moest eerlijk gezegd meteen aan jou denken
5 minuten? Daar willen we 3 uur zien staan, ja!quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:51 schreef Deansensitized het volgende:
Bijzonder weinig vandaag.... wou weer voor geen meter. Na hooguit 5 minuten toonladders en cleane intro'tjes weer gewoon *klik en raggen maar![]()
![]()
En dat is dan alleen opwarmen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
5 minuten? Daar willen we 3 uur zien staan, ja!.
Nog een vriendin? Hoeveel reservegitaren heb jij?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef Cynic het volgende:
Hoihoi.
Mijn vriendin heeft mijn nieuwe gitaar gekaapt![]()
Dus ik denk dat ik nu nog eentje moet kopen
Laten we het zo zeggen: ik kan een flinke harem van gitaren voorzien.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nog een vriendin? Hoeveel reservegitaren heb jij?.
Smoothquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen: ik kan een flinke harem van gitaren voorzien.
Ook genoeg gitaren, maar helpt geen zakquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:02 schreef Cynic het volgende:
Je moet het toch ergens van hebben, he?
Zou wel willen, maar lukt me nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
5 minuten? Daar willen we 3 uur zien staan, ja!.
Oh je bent Annihilator gaan spelen? Nee, dan mag het.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar lukt me niet
Na 5 minuten ben ik het al zo zat dat ik weer lekker ga scheuren![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:13 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik gebruik die jazz III,. vind die II net iets te stomp
Herkenbaarquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hier een jazz III die ik al zo lang gebruik dat hij een jazz II is geworden. Die dingen slijten erg langzaam, maar uiteindelijk lukt het toch
"The legendary Sharkfin plectrum offers guitarists a choice of playing edges for different tones. Strum gently with the smooth edge, then dig deep for a harder sound from the 'waved' edge. Loop it around your neck so you don't lose it! "quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:48 schreef Moozze het volgende:
Wat zijn Sharkfins en Jazz III's?
Ach, een LP ziet er nog goed uit met 50. Madonna....quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:49 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar gaat de waarde van m'n LP custom.
Staat in d drop zo te zienquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:49 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar gaat de waarde van m'n LP custom.
Die gitaar krijg je erbij wanneer je 3 afrikaantjes bestelt. Vandaar die ebonytoets. Moeilijk te zien op de foto, maar geloof me.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:37 schreef KaMo het volgende:
[..]
Staat in d drop zo te zien
Waarde is het zelfde, ze heeft gewoon geld
Oh die heb ik ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"The legendary Sharkfin plectrum offers guitarists a choice of playing edges for different tones. Strum gently with the smooth edge, then dig deep for a harder sound from the 'waved' edge. Loop it around your neck so you don't lose it! "
[ afbeelding ]
Stuur maar door! Ik vind de gewone wel fijn, maar net te klein.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef SNArky het volgende:
Ik had pas trouwens een slootlading Jazz III's gehaald bij Feedback, alleen kwam ik er thuis achter dat het de XL-versie was en die vind ik weer te groot
de Jazz II slijt ik er nog best makkelijk doorheen... ofja, zodra er een slijt randje opzit wordt het al heel lastig om soepel te spelen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hier een jazz III die ik al zo lang gebruik dat hij een jazz II is geworden. Die dingen slijten erg langzaam, maar uiteindelijk lukt het toch
Die zwarte? Die heb ik jaren gebruikt, tot ik die Dunlop Tortex eens probeerde en het spelen ineens een stuk lekkerder en preciezer ging... Gebruik nu meestal die groene Dunlop Tortex dingen, heel soms die paarse. Vind nu die grote plectrums helemaal niet meer fijn spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:40 schreef Doodkapje het volgende:
Of je jamt gewoon met SquareLight plectra
Ik vind ze eigenlijk nog te dun dus ik gebruik stiekem 1.0mm nylon van JD
Dat zegt Cynic toch ook?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:20 schreef Aresdreams het volgende:
ik dacht trouwens dat de jazz III dikker is dan de jazz II, klopt toch?
Ik vind 'm wel leuk voor 2 a 3 nummertjes, dan gaat het "kijk mij eens snel zijn op een gitaar" me wel weer een beetje vervelen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, de nieuwe Dragonforce is gaaf!.
Maar dan kun je prima overschakelen naar de nieuwe Falconer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk voor 2 a 3 nummertjes, dan gaat het "kijk mij eens snel zijn op een gitaar" me wel weer een beetje vervelen...
m'n moeder heeft verschillende plectrum's op zak en komt soms even het podium op om ze aan te gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:22 schreef Aresdreams het volgende:
en hoe wissel je dat af op het podium?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |