best net autotje dacht ik zo!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ook
Nu in bezit van dikke diesel. Aanhanger erachter en rijden maar
[ afbeelding ]
Tot je er achter komt dat aan de linkerkant helemaal geen wielen zittenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef Deansensitized het volgende:
Dacht ik ook
Alleen nog even poetsen en wat kleine dingetjes, maar mankeert eigenlijk niks aan
Hear hear!quote:
Haha, ja en dat-ie alleen maar recht blijft staan omdat hij tegen die paal leuntquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tot je er achter komt dat aan de linkerkant helemaal geen wielen zitten
Ja of dat ie er maar achter gephotosoept isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, ja en dat-ie alleen maar recht blijft staan omdat hij tegen die paal leunt
nope, het moet een aziaat zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij wil zeker per se Metal lic lak
Deanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef Deansensitized het volgende:
Dacht ik ook
Alleen nog even poetsen en wat kleine dingetjes, maar mankeert eigenlijk niks aan
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of dat ie er maar achter gephotosoept is
Toevallig kwam ik net het orgineel tegen
[ afbeelding ]
Ach, in mijn CRX passen zelfs 4 16" velgen + 4 losse banden, dus dat wil niets zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:42 schreef Deansensitized het volgende:
Kan, zonder de bank plat, zowiezo al vier 15" velgen met banden meenemen, dus een halfstackje en wat gitaren gaat ook prima passen
Ik heb eens ooit een stuk of 20 computers in een Polo gepropt gekregen en een 40"LCD TV past incl. doos ook nét met 1cm speling aan elke kant...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef brother52 het volgende:
Zit je cab daar ook bij in?
Een golf heeft behoorlijk laadruimte volgens mij. Ik heb ooit een polo gehad en daar kom ik van alles inproppen. Een golf zou nog net iets meer kwijt moeten kunnen.
Is ook niet het makkelijke ritmewerk gelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:50 schreef Metalfreak het volgende:
Heb het gevoel dat ik deze week enorm vooruit ben gegaan qua strak spelen op de gitaar trouwens. Maar ben ook een klein beetje krachttraining aan het doen (weer veel last van mijn spieren in nek en schouders, rsi ja...) en volgens mij helpt dat ook wel. Kreeg sommige Iced Earth en Demons &Wizards ritmes er nu wel in, terwijl me dat eerder echt NOOIT strak lukte...
Nee, maar na al die jaren zou me toch wel eens wat moeten lukken zou je zeggen... Pas deze week komen sommige dingen in de buurt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is ook niet het makkelijke ritmewerk gelijk..
Met security, enkel voor crowdsurfers xDquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:45 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is publiek tegenwoordig toch een stem lamme zakken als je het vergelijkt met 20 jaar terug..
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kun je niet beter gewoon een echte mannen element in die telecrapster van je zetten? Neem een voorbeeld aan Cynic..
hebben jullie solo's?
grappig hoe die security gast ook gaat crowedsurfenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:45 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is publiek tegenwoordig toch een stel lamme zakken als je het vergelijkt met 20 jaar terug..
Hey, daar was ik bij...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:30 schreef Deansensitized het volgende:
Wat een heerlijke bak herrie blijft het toch
Ik ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hey, daar was ik bij...Maar na een half uurtje had ik het ook wel weer gezien eigenlijk en ben ik me maar een broodje frikandel gaan halen...
Die dingen van Orange zien er ook zooo vet uit, heb nog nooit op een gespeeld maar weet nu al dat ik die ook wil kopenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik wil een nieuwe gitaar.![]()
Ik heb sinds kort weer een Telecaster, echt super. Maar met solo's in de band toch een beetje te iel. Dus ik wou even kijken of ze bij de Big One in Zwolle een Telecaster 72 Deluxe hadden. Die hadden ze niet, maar wel een strat met een Hotrail. 'Probeer maar even'. Ik: ik zit stiekem ook nog naar een andere versterker te kijken, mag ik die Orange Rockerverb 50 eens proberen?
Nu wil ik een Orange Rockerverb 50!![]()
![]()
![]()
![]()
Conclussie: gitaren moet je op internet kopen, anders wil je weer andere dingen!![]()
Ja dat is dus het 2e plan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kun je niet beter gewoon een echte mannen element in die telecrapster van je zetten? Neem een voorbeeld aan Cynic..
hebben jullie solo's?
Nja, Amerika lijkt me zo...quote:
Nog wel... zaterdag gaan we alweer naar huisquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, Amerika lijkt me zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |