En dat doe je door iemand uit de auto te gooienquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef Koffielurk01 het volgende:
Ik geloof dat het niet als doel heeft om de auto te verkopen, maar om aan te geven dat VW ook zuinige auto's kan bouwen.
Hoe bereiken ze dat door de bovengenoemde voorvallen als iemand in een auto trekken en eruit gooien?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef Koffielurk01 het volgende:
Ik geloof dat het niet als doel heeft om de auto te verkopen, maar om aan te geven dat VW ook zuinige auto's kan bouwen.
Het blijft een Duits merk, dus dat is nogal wat.
Tuurlijk, minder gewicht = zuinigerquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dat doe je door iemand uit de auto te gooien
Maar dan neem je hem eerst meequote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tuurlijk, minder gewicht = zuiniger.
Nouja de suggestie is vooral dat ze niet stoppen met de Polo omdat ze dan maximale zuinigheid behalen. Dat zijn details. Ik geef toe de reclame schiet wel voorbij aan zijn doel denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hoe bereiken ze dat door de bovengenoemde voorvallen als iemand in een auto trekken en eruit gooien?
Nou is daar op zich niks mis mee.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef Koploperkopper het volgende:
De auto rijdt bijna fietsers dood
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nou is daar op zich niks mis mee.
Vooral wielrenners, ik hoop altijd dat er hele colonnes van een klif af rijden bij de Tour de France, want het irritant me tamelijk dat doelloze gefiets.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nou is daar op zich niks mis mee.
Wielrenners rijd ik per definitie bijna aan. Daar word ik zo chagrijnig van dat ik er altijd rakelings langs rijd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:24 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Vooral wielrenners, ik hoop altijd dat er hele colonnes van een klif af rijden bij de Tour de France, want het irritant me tamelijk dat doelloze gefiets.
Wat is er errug leuk aan? Ik vind ze vooral erg irritantquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:36 schreef Deetch het volgende:
ik vind ze errug leuk.
Daar zijn ze dan niet in geslaagdquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef Mr.Adams het volgende:
Volkswagen heeft een reputatie hoog te houden als het gaat om grappige/aparte reclames
Misschien zijn ze nu boos dat ze toch geen adverteerder van het jaar zijn geworden en gooien ze er nu daarom maar een kutreclame tegenaan. Gewoon om ons te irriteren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef Mr.Adams het volgende:
Volkswagen heeft een reputatie hoog te houden als het gaat om grappige/aparte reclames
Briljante reclames inderdaad. Vooral die van die terrorist.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef Mr.Adams het volgende:
Die staat er dus al bijquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef Roellie80 het volgende:
Ik moest meteen denken aan die "banned commercial"
Zeker de OP niet afgelezen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:29 schreef vannelle het volgende:
Niemand de reclame afgekeken zeker?
De clou wordt aan het eind gegeven......
Kijk, dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:36 schreef bhm het volgende:
Ik vind die reclame juist super..
1e x had ik alleen het laatste gemist waardoor ik hem dus niet snapte
Die Clou maakt hem niet ineens grappig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:29 schreef vannelle het volgende:
Niemand de reclame afgekeken zeker?
De clou wordt aan het eind gegeven......
De clou was meer een anticlimax.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die Clou maakt hem niet ineens grappig.
Feit dat jij op forums over deze reclame/auto/VW topics opent bewijst dat het reclamebureau prima werk heeft geleverd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef Koploperkopper het volgende:
...
Kom op zeg, huur een fatsoenlijk reclame bureau in. VW had altijd puike reclames.
...
mensen die bij dit soort reclames de lol er niet van inzien!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef Koploperkopper het volgende:
Echt, wie heeft dit bedacht? De auto rijdt bijna fietsers dood, rijdt spook over de snelweg, tieft iemand uit de auto en trekt iemand de auto in, en dit moet een reclame zijn om mensen aan te sporen om zo'n auto te kopen? Kom op zeg, huur een fatsoenlijk reclame bureau in. VW had altijd puike reclames.
Bovendien vind ik 1200km niet bijzonder veel voor 1 tank. Leg je pluspunt dan op het feit dat die auto die afstand kan doen op een relatief kleine tank, en niet op het feit dat die 1200km kan afleggen, want andere dieselautos halen dat ook.
Einde klacht.
Inderdaad, ik voel me enorm aangespoort om deze auto te gaan kopen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:19 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Feit dat jij op forums over deze reclame/auto/VW topics opent bewijst dat het reclamebureau prima werk heeft geleverd.
![]()
Het idee van een reclame is toch om mensen zo'n auto te laten kopen? Zoals hierboven al gezegd word, ik voel me niet aangespoord om zo'n auto te kopen, als dat asociaal gedrag stimuleert.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:19 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Feit dat jij op forums over deze reclame/auto/VW topics opent bewijst dat het reclamebureau prima werk heeft geleverd.
![]()
Ik vind het anders wel bijzonder veel, in mijn standaard Polo 1.4 haal ik normaal ongeveer 600km per tank... Dat zou dus het dubbele zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef Koploperkopper het volgende:
Bovendien vind ik 1200km niet bijzonder veel voor 1 tank. Leg je pluspunt dan op het feit dat die auto die afstand kan doen op een relatief kleine tank, en niet op het feit dat die 1200km kan afleggen, want andere dieselautos halen dat ook.
1200 kilometer op 1 tank? Ik haal max 800quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef Koploperkopper het volgende:
Echt, wie heeft dit bedacht? De auto rijdt bijna fietsers dood, rijdt spook over de snelweg, tieft iemand uit de auto en trekt iemand de auto in, en dit moet een reclame zijn om mensen aan te sporen om zo'n auto te kopen? Kom op zeg, huur een fatsoenlijk reclame bureau in. VW had altijd puike reclames.
Einde klacht.
1200 km op 1 tank vind ik echt een wereldprestatie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef Koploperkopper het volgende:
Bovendien vind ik 1200km niet bijzonder veel voor 1 tank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |