abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61804530
Word de brievenbus nu ook op zondag gelicht of ligt dit aan de gemeente of iets dergelijks?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 21 september 2008 @ 18:21:50 #127
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61804586
De grote rode en oranjebussen worden op zondag gelicht ja, maar meestal niet op zaterdag. De kleine busjes in de meer afgelegen gebieden worden niet op zondag geleegd, maar wel op zaterdag, omdat dit gewoon tijdens een postronde gebeurt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61810692
Laatste weekje gaat voor me in
I pwn u!
pi_61814839
Morgen nog 1 dagje werken...2 wijkjes wegbrengen en dan lach ik jullie dinsdag allemaal uit want dan zit ik in Turkije..

Sorry lieve postbodes was niet mijn bedoeling, wens jullie veel sterkte met werken!
pi_61853130
Centjes!
pi_61854177
Valt het mee of tegen?
pi_61854770
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:11 schreef Deezertje het volgende:
Valt het mee of tegen?
Hier viel het goed mee. Eindelijk is de beloofde loonsverhoging vanaf 1 april met terugwerkende kracht doorgevoerd, dus toch weer wat achterstallige tientjes erbij. Helaas werden die meteen verrekend met de aldus ontstane achterstallige loonheffing
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 september 2008 @ 17:35:37 #133
Maffe Fries
pi_61854811
idd, dan kun je gelijk weer veel inleveren
pi_61855015
Ok heb net mijn laatste loonstrook ontvangen en zou nog 200 openstaande uren uitbetaald moeten krijgen. Weet iemand wanneer ik deze uitbetaald krijg? En gaat dit gewoon volgens een loonstrook?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 september 2008 @ 17:47:01 #135
Maffe Fries
pi_61855056
Dat kan nog wel maanden duren. Zeker als ze je gewoon op verlof zetten en ze je dus via het contract uitbetalen. Dan hoef je in totaal minder belasting te betalen en hou je netto meer over

Maar ja als je aangegeven hebt dat je het in één keer wilt ontvangen, dan zal dat nog wel volgen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:07:48 #136
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_61855434
Minus loonheffing bleef er van 82 euro ongeveer 12 euro over
Een nabetaling geloof ik, ben al sinds 31-05 weg bij de tnt
pi_61855559
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
Dat kan nog wel maanden duren. Zeker als ze je gewoon op verlof zetten en ze je dus via het contract uitbetalen. Dan hoef je in totaal minder belasting te betalen en hou je netto meer over

Maar ja als je aangegeven hebt dat je het in één keer wilt ontvangen, dan zal dat nog wel volgen.
Ik zou 2 jaar moeten wachten als ik het via het verlof zou krijgen. De kans bestaat dat ik over een half jaar voor een jaar terug zou komen met de functie postbode ipv zaterdagbezorger (moet minstends 3 maanden tussen zitten ofzo). Dus heb ik besloten alles in 1 keer uit te laten betalen.

Iemand ervaring na hoeveel tijd dit uit betaald gaat worden?
pi_61856533
ik vermoed binnen een maand of 2-3..

Ook weer een salarisverhoging haha. zijn dan maar een paar centen maar alles is meegenomen =)
pi_61863594
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:11 schreef Deezertje het volgende:
Valt het mee of tegen?
Het viel me sowieso al mee dat ik nu al salaris krijg, ben 6 september pas begonnen. (bij mijn vorige baan kreeg ik het altijd een maand later)
Alleen snap ik nog niet veel van die salarisstrook
pi_61864549
Die salarisstrook is inderdaad érg vaag. Vandaag werd me gemeld dat er 25 uur deze maand nog niet op zouden staan, maar dat die deze maand mee zouden komen...sympathiek dat het me verteld werd, want ik houd het zelf helemaal niet bij ofzo.
En volgens mij krijg ik ook nog salaris van de late dienst...tenminste in mijn vorige periode werd dat altijd apart gedaan, geen idee of dat nog zo is.

Heb vandaag voor het eerst na de reorganisatie bij ons gewerkt. Alles is bij ons verhuisd, opnieuw ingedeeld en we zouden nu veel efficiënter moeten werken, maar daar is nog weinig van te merken. Het voorsorteren duurt op ook maar een klein beetje drukke dagen al snel een half uur langer dan zou moeten, vervolgens moeten allerlei vakken getrokken worden en alles door een smal gangetje naar een ander deel van het gebouw...en dan stond vandaag ook nog eens alles vol met huis aan huis, wat allemaal nog ingevouwen moest worden. Tja...
Wij hebben dus nog een 1e verdieping waar we vroeger altijd zaten, maar het gedoe met de lift zou teveel tijd in beslag nemen. Iedereen verwacht nu wel (nu het elke ochtend grote chaos is) dat zeer snel weer enkele dorpen naar boven zullen verhuizen. Achja we zien het wel.

Trouwens ook erg duf, alle voorsorteringsdiensten zitten in het nieuwe team waar ik in zit. Dus bij elke dienst op zaterdag (of welke dag dan ook) moet je om kwart over 6 beginnen...terwijl anderen uit andere teams die dat bijvoorbeeld liever zouden doen dat niet meer kunnen.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
  Redactie Frontpage woensdag 24 september 2008 @ 07:14:20 #141
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_61868640
In oktober gaan ze bij ons ook alles omgooien. Andere teams, andere (onlogische) diensten en de vossers gaan de postbussen in, terwijl de postbusmensen moeten gaan vossen
pi_61875116
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Het viel me sowieso al mee dat ik nu al salaris krijg, ben 6 september pas begonnen. (bij mijn vorige baan kreeg ik het altijd een maand later)
Alleen snap ik nog niet veel van die salarisstrook
Ik ben pas vanaf 11 september in dienst en heb ook al mijn salaristrook ontvangen. Stond er ook al van te kijken.
inu-oniichan : "The dog-eared bro"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 september 2008 @ 12:57:22 #143
Maffe Fries
pi_61875144
De eerste maand krijg je gewoon de contracttijd uitbetaald die je zou moeten hebben gewerkt sinds je in dienst treden. De extra uren volgen een maand later
pi_61884258
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Mijn broertje heeft vandaag een enquête gehad over het bezorgen van post op 1 januari. Hij heeft 'm al terug gestuurd, en voor mij was er geen brief, dus was wel benieuwd waar het nou precies in stond. Iemand anders 'm ook gehad??
Een collega van mij, een postbezorgster, heeft zo’n enquête gehad, ikzelf (nog) niet.
Voor postbezorgers is er in ieder geval geen TOT-regeling, en in mijn woonplaats is er (logischerwijze) niemand bereid om op 1 januari post te bezorgen. De vele sorteerfouten en de steeds krapper wordende bezetting hebben hier ongetwijfeld aan bijgedragen.
pi_61884364
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:56 schreef MiSS_TiquE het volgende:

[..]

Ik ben pas vanaf 11 september in dienst en heb ook al mijn salaristrook ontvangen. Stond er ook al van te kijken.
Ik heb al meegemaakt dat mensen al salaris kregen nog vóórdat ze een minuut hebben gewerkt. Als je op de 25e van de maand in dienst komt, kan dat het geval zijn.
  woensdag 24 september 2008 @ 20:50:39 #146
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_61886756
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:24 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Ik heb al meegemaakt dat mensen al salaris kregen nog vóórdat ze een minuut hebben gewerkt. Als je op de 25e van de maand in dienst komt, kan dat het geval zijn.
Er was bij mij iets fout gegaan in de communicatie (wanneer ik voor het eerst moest werken) toen ik begon. Toen heb ik ook een maandsalaris gekregen zonder er iets voor te doen. Dat zou verrekend worden, maar dat is nooit gebeurd.
pi_61898045
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:24 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Maar de salarisstrook geldt toch niet voor heel september? Tenminste, ik heb nu voor drie zaterdagen betaald gekregen en er zit nog 1 zaterdag in september, aanstaande.
pi_61898108
Ja, die geldt voor heel september. Je zou, omdat je op 6 september begonnen bent, 25/30 van een compleet maandsalaris moeten hebben ontvangen.
pi_61902245
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:12 schreef sempron2400 het volgende:
Ja, die geldt voor heel september. Je zou, omdat je op 6 september begonnen bent, 25/30 van een compleet maandsalaris moeten hebben ontvangen.
Dan klopt er volgens mij geen zak van. Ik ga het zaterdag wel even navragen.
pi_61902731
Er klopt nooit een zak van bij de TNT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')