abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:49:41 #276
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_62488740
Hoax!

Mag ik toch hopen
pi_62489920
Hoe meer spreiding hoe beter toch
pi_62492688
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:16 schreef ultra_ivo het volgende:
Plattegronden? Die zijn in het hele gebouw zowat niet te vinden. Gelukkig wist ik een infozuil te staan redelijk tegen die wijk aan.
We hebben hier van alle wijken wel een plattegrond, eigenlijk. Per loop en per codegebied.
De kaarten per wijk komen gewoon van Google Maps en zien er prima uit.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62495668
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hoax!

Mag ik toch hopen
Nee het is heus waar.

Dat is nog het erge
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:08:20 #280
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_62498917
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:43 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

We hebben hier van alle wijken wel een plattegrond, eigenlijk. Per loop en per codegebied.
De kaarten per wijk komen gewoon van Google Maps en zien er prima uit.
Ja, google maps heb ik ook gebruikt toen ik plattegronden voor alle wijken moest maken voor ons gebied. Blijkt een tijdje later dat ze de meesten nooit uitgeprint hebben en ik ze dus voor niets ( buiten beloning van 100 euro om ) heb gemaakt.

Als ik zelf op pad moet in een onbekende wijk gebruik ik mijn iphone met locatiebepaling.
Nothing is what it seems
pi_62532128
mag een pakketje dat onder rembours (zonder kosten) wordt verstuurd aangenomen worden door de buren?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  FOK!fotograaf maandag 20 oktober 2008 @ 16:55:07 #282
73911 ultra_ivo
pi_62532259
Rembours zonder kosten bestaat niet. Bij onder rembours moet de ontvanger betalen.
pi_62532504
SimOnly
De status van uw order is gewijzigd:

Per post of fax is uw formulier ontvangen. Wij gaan uw aanvraag indienen...

Vermeld bij correspondentie altijd het ordernummer.
Order **************

Abonnement
Provider Vodafone
Abonnement Vodafone Scherp. Simonly .. 250 min+75 sms voor ¤ 8.95

Wij zullen uw bestelling zo spoedig mogelijk onder rembours versturen.
Geen verzendkosten!

[ Bericht 24% gewijzigd door roburt op 20-10-2008 17:16:48 ]
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  Redactie Frontpage maandag 20 oktober 2008 @ 17:17:46 #284
J'adore hardcore
pi_62532828
Waarschijnlijk bedoelen ze dat je gewoon moet tekenen, want rembours zonder betalen is een beetje apart

En aangezien het een abo voor je telefoon is zul je waarschijnlijk helemaal zelf moeten tekenen, denk ik zo!
pi_62534483
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Waarschijnlijk bedoelen ze dat je gewoon moet tekenen, want rembours zonder betalen is een beetje apart

En aangezien het een abo voor je telefoon is zul je waarschijnlijk helemaal zelf moeten tekenen, denk ik zo!
Bij rembours betaalt de ontvanger ook niet de verzendkosten aan de postbode, maar de aanschafprijs van het artikel. Dus als die telefoon bijv. EUR 100,- kostte moet je dat bedrag aan de postbode betalen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage maandag 20 oktober 2008 @ 18:36:21 #286
J'adore hardcore
pi_62534602
't is SimOnly en geen telefoon, dus alleen een simkaartje
pi_62562272
Morgen staat er salaris op de rekening!
pi_62562640
Eindelijk weer ja
Noot noot.
pi_62571063
Ik ben sinds 11 september officieel in dienst bij de TNT maar ik heb nog steeds geen kleding gekregen. Ik heb contact opgenomen met mijn kantoor en met Label en zei zeggen dat het vrij normaal is dat je zo lang moet wacht.
Ook heb ik geen bezorgmapje ik had er in het begin wel een maar die is naar de zaterdag medewerker gegaan die mijn wijk op zaterdag doet. Hierdoor heb ik dus ook niet die formulieren die je kunt invullen als je bijvoorbeeld pakketjes aan de buren afgeeft. Dit doe ik dus ook niet.
Ik zou graag op zijn minst een leen regenjas willen of zo.

Is dit raar om te vragen? Ik vind het vervelend om naar het kantoor te gaan om dingen te vragen. Het lijkt altijd of ze het super druk hebben ze staan je nauwelijks te woord.
inu-oniichan : "The dog-eared bro"
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:32:57 #290
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_62575749
Vreemde boel daar. Bij ons op kantoor liggen alle benodigde spulletjes gewoon in de kooi. ( Heet dat bij jullie ook zo? Is tenminste kantoortje met alle automapjes, telefoons etc. ) Als je iets nodig hebt pak je het gewoon zelf. En als je iets niet weet kun je bij ons de teamleider gerust vragen.
Nothing is what it seems
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:25:30 #291
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62577103
Even een vraagje tussendoor, vaak lees je op Fok! oid. dat er een pakketje aan de buren word afgegeven zonder een briefje op het bezorgadres af te leveren.
Hoe is de TNT-werkwijze nou eigenlijk bij een niet-thuis?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 oktober 2008 @ 11:30:05 #292
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62577223
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:25 schreef Erasmo het volgende:
Even een vraagje tussendoor, vaak lees je op Fok! oid. dat er een pakketje aan de buren word afgegeven zonder een briefje op het bezorgadres af te leveren.
Normaal gesproken mogen pakketjes waarvoor niet getekend hoeft te worden aan de buren afgegeven worden, waarbij er wel altijd een briefje door de bus gegooid dient te worden bij degene die het pakket moet ontvangen. Als er getekend moet worden, dan is het in principe alleen huisadres.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:52:35 #293
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_62577900
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 00:23 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Ik ben sinds 11 september officieel in dienst bij de TNT maar ik heb nog steeds geen kleding gekregen. Ik heb contact opgenomen met mijn kantoor en met Label en zei zeggen dat het vrij normaal is dat je zo lang moet wacht.
Ik wacht al sinds juni op mijn kleding, geen idee wat ze met die maattabel hebben gedaan (heb overigens sinds het begin, 2 jr geleden, al wel een trui, polo, winterjas en cap, maar geen broek en regenspul).
quote:
Ook heb ik geen bezorgmapje ik had er in het begin wel een maar die is naar de zaterdag medewerker gegaan die mijn wijk op zaterdag doet. Hierdoor heb ik dus ook niet die formulieren die je kunt invullen als je bijvoorbeeld pakketjes aan de buren afgeeft. Dit doe ik dus ook niet.

Is dit raar om te vragen? Ik vind het vervelend om naar het kantoor te gaan om dingen te vragen. Het lijkt altijd of ze het super druk hebben ze staan je nauwelijks te woord.
Als ik jou was zou ik gewoon naar kantoor gaan, anders krijg je het wsl nooit. Dat zij het druk hebben is niet jouw probleem, ze maken maar tijd.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 oktober 2008 @ 11:57:20 #294
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62578058
idd. Bij mij waren ze zo aardig om zelfs 2 stropdassen mee te sturen, terwijl die helemaal niet in mijn kledingpakket zitten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62579298
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:25 schreef Erasmo het volgende:
Volgens het zakboekje postbezorger:

Wat doe je wanneer een zending niet in de brievenbus
past
Buspakjes kunnen in principe door de brievenbus.
Soms komt het voor dat een brievenbus kleiner is dan de standaardafmeting
en kun je een busformaatzending (kleiner dan 26,5x3,2 cm)
daardoor niet kwijt dan handel je als volgt:
● Je belt aan en als er open wordt gedaan reik je de zending uit aan
degene die opendoet.
● Bij geen gehoor:
Bel aan bij maximaal 2 buren (links/rechts of aan de overkant van de
straat), wacht even en bel indien nodig nog eens.
● Wordt de deur opengedaan dan vraag je hen het pakje in ontvangst
te nemen en te overhandigen aan de geadresseerde.
● Lukt het om het pakje uit te reiken aan de buren, ga dan terug naar
de geadresseerde en laat een ingevulde kennisgeving P 2263 achter.
● Tref je ook de buren niet thuis, vul dan de kennisgeving P2261
volledig in en laat deze samen met het formulier P2266 bij de
geadresseerde achter
● Vul de ‘Geen gehoor’ sticker in (datum en naam) en plak deze op
adreszijde van de zending. Plak de sticker niet over postzegels,
stempelafdrukken en etiketten.
● Neem de zending mee terug naar het depot of naar huis (als je
vanuit huis loopt).
● Leg de zending op de met jou afgesproken plaats.
● Vermeld de postcode, het huisnummer en de reden van niet uitreiken
op het bezorgrapport.

Bedankt voor alle adviesjes wat betreft de kleding. Ik ga overmorgen langs. Ik heb net gebeld ze zeggen dat ze geen leen regenjassen hebben maar dat ik maar moet komen kijken. Misschien kan ik een paar stropdassen om mijn hoofd knopen.
Schrikken mensen tenminste niet steeds omdat er een vreemde persoon in hun tuin staat.

Ik weet niet van een kooi af maar ik ga het vragen. Dan heb ik iig geval de juiste formulieren.

En nog een vraagje. Ik loop drie wijken en die worden achterloos boven op elkaar gestapeld in de kar zodat ik het niet af kan sluiten. Ik zal later een foto hiervan bijvoegen. Het ik ook vaak de laatste deel van mijn wijk dat het hoogste is opgestapeld. Hierdoor beschadigd veel post en wordt het natgeregend.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb een loopwijk.
  Redactie Frontpage woensdag 22 oktober 2008 @ 15:31:29 #296
J'adore hardcore
pi_62584176
quote:
Bel aan bij maximaal 2 buren (links/rechts of aan de overkant van de
straat), wacht even en bel indien nodig nog eens.
Hmm, doe ik nooit, mik altijd een briefje naar binnen en neem het mee terug
pi_62584837
Ik geef het altijd gewoon af bij een van de buren zonder een briefje, ik heb nooit zin om zo'n pakketje mee terug te sjouwen en al helemaal niet om 10 verschillende briefjes in m'n tas te stoppen en die op straat in te moeten vullen.
Ik ga uit van het goede in de mens.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_62585674
quote:

Ik heb na een jaar mijn kleren pas gekregen
Noot noot.
pi_62586162
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:18 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik heb na een jaar mijn kleren pas gekregen
Waaaat damn. Was daar een speciale reden voor? Waren ze vergeten de formulieren op te sturen of iets dergelijks of moest het op maat worden gemaakt?
pi_62586200
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:33 schreef MiSS_TiquE het volgende:

[..]

Waaaat damn. Was daar een speciale reden voor? Waren ze vergeten de formulieren op te sturen of iets dergelijks of moest het op maat worden gemaakt?
Vergeten de formulieren op de sturen
Gelukkig werkt mijn broer ook bij de post en die had nog wel polo's en een jas
Gewoon doorzeuren hoor
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')