Die had ik inderdaad beter even mee kunnen nemen. Ben net nieuw, dus volgende week maar even vragen. Ik heb hem trouwens niet nodig met gewone post, dit was echt een uitzonderingquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:51 schreef e-wok het volgende:
[..]
Heb je geen schoudertas? Die moet je zeker aanvragen, erg handig wanneer je reclame bezorgt en veel moet lopen...
Dan had je nu pijn in je schouder gehad ipv in je armquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad beter even mee kunnen nemen. Ben net nieuw, dus volgende week maar even vragen. Ik heb hem trouwens niet nodig met gewone post, dit was echt een uitzondering
aka de "postboy"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:18 schreef VixenFromHell het volgende:
Schoudertas is ideaal voor reclame ja. Ik neem hem ook wel eens mee zodat ik meer zonder karretje kan doen.
ik hou niet van vakjes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
De nieuwe variant van de schoudertas heeft 1 vakje voor post en 1 voor reclame en er kan netto veel meer in dan in het stugge geval.
Gelukkig hebben we bij ons op kantoor ook nog een aantal rode
We hadden eind vorig jaar (geloof ik) een enorme mailing van Essent met zulke kaarten. Ze gingen alleen uit als je ze keihard op de werktafel klapte.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:20 schreef Borreke het volgende:
Leuk zeg, zo'n druksensor op een verjaardagskaart die in een envelop zit en je de tyfus doet schrikken![]()
![]()
Precies, zo doe ik het ook. Hoop HAH erbij frotten er grote rondes lopen. Ideaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik hou niet van vakjes.
Ik gebruik de schoudertas voornamelijk voor bundels post... Bij de huidige TNT-tas kan je er wel een bundel of drie à vier in vervoeren. Er zit wel een klein vakje in, maar die gebruik ik alleen voor foutlopers (zoals fouten van de sorteermachine)
Ik hoop het toch niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:24 schreef Deezertje het volgende:
Morgen (zaterdag) toch niet weer HAH?
Welke 3 soorten?? AH, Gamma niet..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:08 schreef Kerdaben het volgende:
Morgen geen HAH, en wij hebben volgende week alleen op dinsdag en vrijdag. En heb gezegd dat ik dinsdag niet kon werken, absoluut geen zin in 3 soorten HAH.
Die hadden we hier woensdag en donderdag al. Dus er was geen ene reet vandaag, en dat terwijl het vorige week zaterdag huizenhoog stond, en Gamma erbij. Kunnen ze het niet wat beter spreiden, vraag ik me soms af. Of er is teringveel, of er is superweinig, een tussenweg lijkt er niet te zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:46 schreef Jordy-B het volgende:
Ondanks de kampioen was het een redelijk relaxt dagje.
Altijd een plattegrond meenemen als je naar een nieuwe wijk moet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:04 schreef ultra_ivo het volgende:
We hadden (weer eens) wat mensen te kort. Moest ik een postbezorgerswijk gaan weglopen die ik nog nooit gehad had, de wijken eromheen ook niet. Dus flink wat zoekwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |