abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 18:08:57 #176
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61116259
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Haha ik heb zoveel dingen verkondigd. Wil niet zeggen dat ik daar nog steeds aan vasthoud

Mijn hemel, je gaat echt mijn halve posthistorie doornemen. Spoor je wel helemaal ofzo? Het begint steeds meer op een obsessie te lijken ipv 'fascinatie'.
Nee, je hele posthistorie.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61116333
Nog enger.

Ik vind dit serieus freaky, haast obsessief. Je kan ook gewoon met me praten hoor, je hoeft niet in mijn verleden te duiken om een beeld te krijgen van de persoon die ik nu ben. Mensen veranderen enzo, leren nieuwe dingen, krijgen een andere kijk op dingen.
  maandag 25 augustus 2008 @ 18:14:08 #178
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61116382
Correctie, de topics waarin je gepost hebt met betrekking tot DGK sla ik over. Dat soort onzin verdoe ik mijn tijd niet aan. Dat jij trouwens naar die bagger kijkt zeg. Had ik niet verwacht.
pi_61116409
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:14 schreef ElizabethR het volgende:
Correctie, de topics waarin je gepost hebt met betrekking tot DGK sla ik over. Dat soort onzin verdoe ik mijn tijd niet aan. Dat jij trouwens naar die bagger kijkt zeg. Had ik niet verwacht.
Psychologie he.
  maandag 25 augustus 2008 @ 18:20:03 #180
34793 neo567
You know who
pi_61116523
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zag in Huub een serieuze Lucifer

Vooral nu hij bij CBML werkt --> we all go to hell and turn into cartoons
pi_61116564
Mijn huisgenoot werkt weleens voor Huub. Het schijnt dat ie laatst zn vrouw geslagen heeft en dat ze van elkaar de telefoon het raam uit hebben gepleurd. Die gast is echt niet goed wijs.
  maandag 25 augustus 2008 @ 18:23:34 #182
34793 neo567
You know who
pi_61116613
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Mijn huisgenoot werkt weleens voor Huub. Het schijnt dat ie laatst zn vrouw geslagen heeft en dat ze van elkaar de telefoon het raam uit hebben gepleurd. Die gast is echt niet goed wijs.
Hij is zo walgelijk slim, dat het grenst aan gestoordheid !
pi_61116643
Ik vond hem helemaal niet slim, deed alsof hij heel slim was maar meestal sloeg het allemaal nergens op wat ie zei, vond ik dan. Ik snap ook niet dat iedereen in zn leugens trapte.
  maandag 25 augustus 2008 @ 18:26:20 #184
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61116681
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Psychologie he.
Tuurlijk...

Het logo van Disney heeft 3 zessen zeg je

Ik ga lekker naar huis, vanavond of morgen lees ik wel weer verder. Wat ik tot nu toe lees is heel veel angst voor 'doomsday' bij jou. Post iets over conspiracy en Ali springt er bovenop. En daar wapen je je tegen door te geloven dat je in de heilige geest bent.

Ok.
pi_61116721
Walt Disney was een 33e graads vrijmetselaar en/of lid van de DeMolay tak vd vrijmetselarij.

Je bent zo gesloten, zo close minded, alles wat je niet kent lach je weg als ridicuul. En dan beschuldigen ze mij van tunnelvisie. Mooi is dat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_Kannibali op 25-08-2008 18:35:15 ]
pi_61116813

Dat vrijmetselarij etc Luciferiaans is lezen we in de boeken van Pike en anderen. Dat je dus ook op allerlei manieren 666 tegen kan komen bij leden is ook niet verwonderlijk. Het is op zn minst verdacht.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ali_Kannibali op 25-08-2008 18:44:10 ]
  maandag 25 augustus 2008 @ 18:46:47 #187
34793 neo567
You know who
pi_61117233
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik vond hem helemaal niet slim, deed alsof hij heel slim was maar meestal sloeg het allemaal nergens op wat ie zei, vond ik dan. Ik snap ook niet dat iedereen in zn leugens trapte.
Nee, als hij tegen jou zou gaan schaken bv dan laat hij jou gewoon winnen steeds, zodat jij denkt dat je slimmer bent . Maar ondertussen meet hij jou intilligentie op, en stemt daar zijn actie's op af, de tegenstanders in DGK waren lang niet zo intilligent als hij is, alleen jaap kon in de buurt komen af en toe, maar die zat dan meestal terug getrokken achter de pc en heeft alleen in het begin getreiterd, maar Huub als Lucifer, ik vind het nog steeds geen rare gedachte
pi_61117328
Ik vond t maar een vies ventje, in elk opzicht. Dat van dat schaken weet ik niet, maar lijkt me sterk aangezien Jaap schaakkampioen is dus sowieso wel ging winnen.
  maandag 25 augustus 2008 @ 19:05:43 #189
34793 neo567
You know who
pi_61117805
Volgende titel --> al het occulte is van Huub

Ali, geloof jij in shapeshifters ?
pi_61118154
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:05 schreef neo567 het volgende:
Volgende titel --> al het occulte is van Huub

Ali, geloof jij in shapeshifters ?
Nee. Ik sluit het niet uit, maar ik geloof niet dat bush enzo reptielen zijn.
  maandag 25 augustus 2008 @ 19:22:01 #191
34793 neo567
You know who
pi_61118313
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee. Ik sluit het niet uit, maar ik geloof niet dat bush enzo reptielen zijn.
De geest die in de vorm van een reptiel is, en zo het hoofd heeft geboetseerd, als je kijkt dan kan je in Mc Cain wel een amfibi zien hoor --> schildpad volgens mij

R van Reptile en Republiekein (gaat wederom terug tot rome )
D van Demon Democratie (hebben mensen nou echt de macht )

[ Bericht 16% gewijzigd door neo567 op 25-08-2008 19:28:26 ]
  maandag 25 augustus 2008 @ 19:29:23 #192
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61118493
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Walt Disney was een 33e graads vrijmetselaar en/of lid van de DeMolay tak vd vrijmetselarij.
Nou en?
quote:
Je bent zo gesloten, zo close minded, alles wat je niet kent lach je weg als ridicuul.
Helemaal niet, ik ben juist zeer open minded. Denk je anders dat ik zou zijn gaan kijken wat Reiki was bijvoorbeeld, dat was naar aanleiding van deze reeks. Of dat ik dingen die Haus vertelt ga opzoeken. Of dat ik aan Ero zou hebben gevraagd wat die seizoensfeesten inhielden bijvoorbeeld? Daar interesseer ik me voor, en daar heb ik inmiddels een boel over gelezen. Zo interesseer ik me ook voor jouw geloof. Maar omdat jij alles waar ik voor sta met de grond gelijkt maakt als onzin en fout en slecht en niet waar, doe ik dat bij alles wat jij zegt ook. Alleen bij alles wat jij zegt trouwens. Verder bij niemand. Kaatsen en bal verwachten enzo. Spiegelen heet dat. En dat mag jij flauw vinden, en dat is het ook, maar ik ben niet begonnen. Dat was jij, met het radicaal verwerpen van alles wat niet in jouw straatje past, niet alleen bij mij, bij iedereen behalve bij die andere halve zool die bij de ZDA zit.

Verder respecteer ik iedereen die hier post. Wil niet zeggen dat ik het altijd met ze eens ben, maar mijn respect hebben ze. Omdat ze normaal posten, en niet meteen andermans mening verwerpen.
quote:
En dan beschuldigen ze mij van tunnelvisie. Mooi is dat.
Ik heb nog nooit iemand op fok meegemaakt, en ik zit hier al 8 jaar, die zo bekrompen door oogkleppen kijkt als jij.
  maandag 25 augustus 2008 @ 19:43:40 #193
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61118876
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Misschien ben ik juist wel zo intelligent, dat ik me daarom hierin 'verlies', omdat ik in tegenstelling tot het gros van de mensen de intellectuele capaciteiten en vaardigheden heb om het grotere plaatje te kunnen zien, hoofd- van bijzaken te onderscheiden, beter kan onderscheiden wat wel en niet als waar aangenomen kan worden op basis van andere feiten, en heb ik me simpelweg meer verdiept in relevante zaken en meer meegemaakt qua occultisme door mij ook daar in te ' verliezen', waardoor ik die intellectuele capaciteiten ten volle heb benut bij het zoeken naar de waarheid van dit leven, deze wereld waar ik in leef, wat mij uiteindelijk ook bij de waarheid heeft gebracht, welke Jezus Christus, God is, zoals beschreven in de bijbel. Misschien is het wel zo dat je mij simpelweg niet begrijpt omdat het om zeer ingewikkelde zaken gaat, waar je, als je ze niet met wat meer nederigheid benadert dan jij doet, nooit iets van zal begrijpen.
Jij weet elke dag een gebied te noemen waarop jij ver uitblinkt boven andere mensen ,
noem het maar op en jij weet het al , kent het beter of kent het als enige en staat zij aan zij met god en jij bent zijn woordvoerder en schift de mens met een vingerknip in goed of slecht , waarheid of leugen . Met verbazing zie ik ook geen grens , jij weet steeds een stapje verder te gaan , je bent nog stijgende dus (eng)
Het zou me niks meer verbazen als je al denkt dat je jezus in eigen persoon bent .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_61118912
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:29 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nou en?
[..]

Helemaal niet, ik ben juist zeer open minded. Denk je anders dat ik zou zijn gaan kijken wat Reiki was bijvoorbeeld, dat was naar aanleiding van deze reeks. Of dat ik dingen die Haus vertelt ga opzoeken. Of dat ik aan Ero zou hebben gevraagd wat die seizoensfeesten inhielden bijvoorbeeld? Daar interesseer ik me voor, en daar heb ik inmiddels een boel over gelezen. Zo interesseer ik me ook voor jouw geloof. Maar omdat jij alles waar ik voor sta met de grond gelijkt maakt als onzin en fout en slecht en niet waar, doe ik dat bij alles wat jij zegt ook. Alleen bij alles wat jij zegt trouwens. Verder bij niemand. Kaatsen en bal verwachten enzo. Spiegelen heet dat. En dat mag jij flauw vinden, en dat is het ook, maar ik ben niet begonnen. Dat was jij, met het radicaal verwerpen van alles wat niet in jouw straatje past, niet alleen bij mij, bij iedereen behalve bij die andere halve zool die bij de ZDA zit.

Verder respecteer ik iedereen die hier post. Wil niet zeggen dat ik het altijd met ze eens ben, maar mijn respect hebben ze. Omdat ze normaal posten, en niet meteen andermans mening verwerpen.
[..]

Ik heb nog nooit iemand op fok meegemaakt, en ik zit hier al 8 jaar, die zo bekrompen door oogkleppen kijkt als jij.
Het zal allemaal wel. Ik heb geen tijd meer voor deze dingen, geen energie meer, geen zin meer, geen trek meer. Ik bedoel het allemaal goed, maar krijg de wildste beschuldigingen om mijn oren. Of dat nou allemaal aan mij ligt? Ik denk het niet. Ik weet eigenlijk wel zeker van niet. Ik denk dat ik een of andere snaar bij jou heb geraakt waardoor je zo gigantisch geobsedeerd bezig bent geweest met mij proberen de kop in te drukken, ridiculiseren, afkraken. Jij noemt het spiegelen, ik noem het stalken en laster, in elke topic waar ik poste viel je me aan. Het aantal en smilies op dingen die ik zeg zijn niet te tellen, terwijl ik die zelden tot nooit gebruik als reactie op iemands uitspraken. Wat is daar dan spiegelen aan? Jij bent gewoon wie jij bent, en jij doet zoals jij bent, je doet mij helemaal niet na om mij te laten zien hoe het overkomt want ik doe zo helemaal niet. Als je wil kan je het allerslechtste in mij zien, dat ik bang ben, anderen de hel toewens, andere minderwaardige mensen vind, enz., maar dat is simpelweg niet waar, allemaal valse beschuldiging. Maar ik begrijp dat als je het wil, je dat uit mijn posts kan halen als je hele delen en acties negeert. Dat moet je dan maar zelf weten, maar ik vind het niet eerlijk van je, begrijp niet wat je er mee op denkt te schieten, het staat je niet, zeker niet voor iemand van 47, daarvan zou ik toch iets meer volwassenheid van verwachten dan deze zelfgerechtvaardigde kruistocht tegen de arrogantie van ali kannibali. Probeer me eens met respect te benaderen, respectvol tegen mij te praten, misschien dat je dan werkelijk iets kan veranderen in mijn gedrag als het echt zo verschrikkelijk is. Maar dat doe je niet. Je komt met de botte bijl en verwacht dan dat ik verander ofzo. Dat werkt niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 25-08-2008 19:54:53 ]
  maandag 25 augustus 2008 @ 19:54:30 #195
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61119189
Lucifer is cool , dat heb ik hier wel geleerd , THX Ali .
pi_61119257
Wat is er cool aan Lucifer?
pi_61119367
Als de aansteker op is heb je nog altijd vuur achter de hand zodat je niet met stenen tegen elkaar hoeft te ketsen

Dat lucifer op God jaloers was vind ik niet cool. het verhaal dat hij Adam en Eva heeft verleidt om zich niet aan de regels te houden kan ik best cool vinden eerlijk gezegd. Een paradijs met allemaal lekkere vruchten om de mensen te pesten en dan lucifer die gaat verleiden dat ze best mogen proeven aan het vrucht ondanks dat het verboden is. Waaorm anders die tuin met allemaal lekkere vruchten erin zetten door God? Puur en alleen bedoeld als kwelling volgens mij maar ik heb amper verstand van de bijbel.

[ Bericht 55% gewijzigd door Topspin op 25-08-2008 20:04:43 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_61119531
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Als Lucifer inderdaad de Oerbron is zoals ik door dit topic ben gaan vermoeden, dan is hij de bron van ons bestaan. Dat maakt hem best cool in mijn ogen!
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:07:45 #199
34793 neo567
You know who
pi_61119636
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:04 schreef ToT het volgende:

[..]

Als Lucifer inderdaad de Oerbron is zoals ik door dit topic ben gaan vermoeden, dan is hij de bron van ons bestaan. Dat maakt hem best cool in mijn ogen!
Lucifer heeft zelfs normen en waarden :

http://www.imdb.com/title/tt0395584/

Mooi liedje van the doors:

maandag 25 augustus 2008 @ 20:21:01 #200
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61119985
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wanneer alle goede leuke bijzondere positieve bovennatuurlijke liefdevolle ervaringen uit mijn hele leven van lucifer de lichtdrager komen , en JIJ kan het weten zo intelligent ben je , dan heb ik inene een god genaamd Lucifer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')