Nee, je hele posthistorie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Haha ik heb zoveel dingen verkondigd. Wil niet zeggen dat ik daar nog steeds aan vasthoud
Mijn hemel, je gaat echt mijn halve posthistorie doornemen. Spoor je wel helemaal ofzo? Het begint steeds meer op een obsessie te lijken ipv 'fascinatie'.
Psychologie he.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:14 schreef ElizabethR het volgende:
Correctie, de topics waarin je gepost hebt met betrekking tot DGK sla ik over. Dat soort onzin verdoe ik mijn tijd niet aan. Dat jij trouwens naar die bagger kijkt zeg. Had ik niet verwacht.
Ik zag in Huub een serieuze Luciferquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:14 schreef ElizabethR het volgende:
Correctie, de topics waarin je gepost hebt met betrekking tot DGK sla ik over. Dat soort onzin verdoe ik mijn tijd niet aan. Dat jij trouwens naar die bagger kijkt zeg. Had ik niet verwacht.
Hij is zo walgelijk slim, dat het grenst aan gestoordheid !quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Mijn huisgenoot werkt weleens voor Huub. Het schijnt dat ie laatst zn vrouw geslagen heeft en dat ze van elkaar de telefoon het raam uit hebben gepleurd. Die gast is echt niet goed wijs.
Tuurlijk...quote:
Nee, als hij tegen jou zou gaan schaken bv dan laat hij jou gewoon winnen steeds, zodat jij denkt dat je slimmer bentquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik vond hem helemaal niet slim, deed alsof hij heel slim was maar meestal sloeg het allemaal nergens op wat ie zei, vond ik dan. Ik snap ook niet dat iedereen in zn leugens trapte.
Nee. Ik sluit het niet uit, maar ik geloof niet dat bush enzo reptielen zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:05 schreef neo567 het volgende:
Volgende titel --> al het occulte is van Huub
Ali, geloof jij in shapeshifters ?
De geest die in de vorm van een reptiel is, en zo het hoofd heeft geboetseerd, als je kijkt dan kan je in Mc Cain wel een amfibi zien hoor --> schildpad volgens mijquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee. Ik sluit het niet uit, maar ik geloof niet dat bush enzo reptielen zijn.
Nou en?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Walt Disney was een 33e graads vrijmetselaar en/of lid van de DeMolay tak vd vrijmetselarij.
Helemaal niet, ik ben juist zeer open minded. Denk je anders dat ik zou zijn gaan kijken wat Reiki was bijvoorbeeld, dat was naar aanleiding van deze reeks. Of dat ik dingen die Haus vertelt ga opzoeken. Of dat ik aan Ero zou hebben gevraagd wat die seizoensfeesten inhielden bijvoorbeeld? Daar interesseer ik me voor, en daar heb ik inmiddels een boel over gelezen. Zo interesseer ik me ook voor jouw geloof. Maar omdat jij alles waar ik voor sta met de grond gelijkt maakt als onzin en fout en slecht en niet waar, doe ik dat bij alles wat jij zegt ook. Alleen bij alles wat jij zegt trouwens. Verder bij niemand. Kaatsen en bal verwachten enzo. Spiegelen heet dat. En dat mag jij flauw vinden, en dat is het ook, maar ik ben niet begonnen. Dat was jij, met het radicaal verwerpen van alles wat niet in jouw straatje past, niet alleen bij mij, bij iedereen behalve bij die andere halve zool die bij de ZDA zit.quote:Je bent zo gesloten, zo close minded, alles wat je niet kent lach je weg als ridicuul.
Ik heb nog nooit iemand op fok meegemaakt, en ik zit hier al 8 jaar, die zo bekrompen door oogkleppen kijkt als jij.quote:En dan beschuldigen ze mij van tunnelvisie. Mooi is dat.
Jij weet elke dag een gebied te noemen waarop jij ver uitblinkt boven andere mensen ,quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Misschien ben ik juist wel zo intelligent, dat ik me daarom hierin 'verlies', omdat ik in tegenstelling tot het gros van de mensen de intellectuele capaciteiten en vaardigheden heb om het grotere plaatje te kunnen zien, hoofd- van bijzaken te onderscheiden, beter kan onderscheiden wat wel en niet als waar aangenomen kan worden op basis van andere feiten, en heb ik me simpelweg meer verdiept in relevante zaken en meer meegemaakt qua occultisme door mij ook daar in te ' verliezen', waardoor ik die intellectuele capaciteiten ten volle heb benut bij het zoeken naar de waarheid van dit leven, deze wereld waar ik in leef, wat mij uiteindelijk ook bij de waarheid heeft gebracht, welke Jezus Christus, God is, zoals beschreven in de bijbel. Misschien is het wel zo dat je mij simpelweg niet begrijpt omdat het om zeer ingewikkelde zaken gaat, waar je, als je ze niet met wat meer nederigheid benadert dan jij doet, nooit iets van zal begrijpen.
Het zal allemaal wel. Ik heb geen tijd meer voor deze dingen, geen energie meer, geen zin meer, geen trek meer. Ik bedoel het allemaal goed, maar krijg de wildste beschuldigingen om mijn oren. Of dat nou allemaal aan mij ligt? Ik denk het niet. Ik weet eigenlijk wel zeker van niet. Ik denk dat ik een of andere snaar bij jou heb geraakt waardoor je zo gigantisch geobsedeerd bezig bent geweest met mij proberen de kop in te drukken, ridiculiseren, afkraken. Jij noemt het spiegelen, ik noem het stalken en laster, in elke topic waar ik poste viel je me aan. Het aantalquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou en?
[..]
Helemaal niet, ik ben juist zeer open minded. Denk je anders dat ik zou zijn gaan kijken wat Reiki was bijvoorbeeld, dat was naar aanleiding van deze reeks. Of dat ik dingen die Haus vertelt ga opzoeken. Of dat ik aan Ero zou hebben gevraagd wat die seizoensfeesten inhielden bijvoorbeeld? Daar interesseer ik me voor, en daar heb ik inmiddels een boel over gelezen. Zo interesseer ik me ook voor jouw geloof. Maar omdat jij alles waar ik voor sta met de grond gelijkt maakt als onzin en fout en slecht en niet waar, doe ik dat bij alles wat jij zegt ook. Alleen bij alles wat jij zegt trouwens. Verder bij niemand. Kaatsen en bal verwachten enzo. Spiegelen heet dat. En dat mag jij flauw vinden, en dat is het ook, maar ik ben niet begonnen. Dat was jij, met het radicaal verwerpen van alles wat niet in jouw straatje past, niet alleen bij mij, bij iedereen behalve bij die andere halve zool die bij de ZDA zit.
Verder respecteer ik iedereen die hier post. Wil niet zeggen dat ik het altijd met ze eens ben, maar mijn respect hebben ze. Omdat ze normaal posten, en niet meteen andermans mening verwerpen.
[..]
Ik heb nog nooit iemand op fok meegemaakt, en ik zit hier al 8 jaar, die zo bekrompen door oogkleppen kijkt als jij.
Als Lucifer inderdaad de Oerbron is zoals ik door dit topic ben gaan vermoeden, dan is hij de bron van ons bestaan. Dat maakt hem best cool in mijn ogen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat is er cool aan Lucifer?
Lucifer heeft zelfs normen en waardenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Als Lucifer inderdaad de Oerbron is zoals ik door dit topic ben gaan vermoeden, dan is hij de bron van ons bestaan. Dat maakt hem best cool in mijn ogen!
Wanneer alle goede leuke bijzondere positieve bovennatuurlijke liefdevolle ervaringen uit mijn hele leven van lucifer de lichtdrager komen , en JIJ kan het weten zo intelligent ben je , dan heb ik inene een god genaamd Luciferquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat is er cool aan Lucifer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |