Ik hoop het.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
is dit een subtiele hint om het onderwerp te veranderen ?
Nee, ik at nuts. Maar nu ben ik bezig met een Lion omdat de Nuts op is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
is dit een subtiele hint om het onderwerp te veranderen ?
Een boer en een boerin zitten aan tafel te eten.quote:
ow die grote zakken met al die verschillende marsjes, nutsjes en bountys enzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik at nuts. Maar nu ben ik bezig met een Lion omdat de Nuts op is.Het zijn die kleine hè?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Een boer en een boerin zitten aan tafel te eten.
Opeens pakt de boer de boerin bij haar ene borst en zegt:
"Als hier nu eens 10.000 liter melk uitkwam, konden we Marietje 1 verkopen".
Hij pakt de andere borst in zijn hand en zegt:
"Wanneer hier nu ook nog eens 10.000 liter melk uitkwam konden we Bina 3 ook verkopen".
De boerin bedenkt zich niet en grijpt de boer in zijn kruis en zegt:
"Als deze nu eens 10 minuten zou blijven staan, konden we de knecht ook ontslaan"
![]()
Bij ons thuis hebben we ook zo'n knechtquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
"Als deze nu eens 10 minuten zou blijven staan, konden we de knecht ook ontslaan"
![]()
weet ook niet precies waarom maar nou moet ik lachenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:15 schreef noekje het volgende:
KitKat ligt toch altijd wat droog op de tong.
jij ookquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]hij is flauw maar leuk
zeg eerst nou maar eens wie je bent, hier word ik peunefeu vanquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef Koe_Clara het volgende:
[..]
Bij ons thuis hebben we ook zo'n knecht
Probeer het me voor te stellen. Zoiets als een eetlepel meel in je mondquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
weet ook niet precies waarom maar nou moet ik lachen![]()
klinkt zo stom
droog op de tong.......
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, enig.
Zo leuk!
Film of naar bed? Help!
Die rode hè? Die is afkomstig van luizen dus die eet ik dus nooit meer. Ik kan het niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Als ik M&M's eet bewaar ik de primaire kleuren altijd voor het laatst. Best gek eigenlijk.
Jij hebt iets met kleurtjes na je blauwe tijdquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Die rode hè? Die is afkomstig van luizen dus die eet ik dus nooit meer. Ik kan het niet.
Of het een hoax is of niet. Ik eet nooit meer een rode M&M.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Die rode hè? Die is afkomstig van luizen dus die eet ik dus nooit meer. Ik kan het niet.
Of het een hoax is of niet. Ik eet nooit meer een rode M&M.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Boeh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |