Zij koemuniceert echt goed, hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Dan duw je z'n hoofd kop een beetje weg en ga je in het kuiltje van z'n nek liggen, dan kan hij je ook minder snel likken" zei ze
Nah, laat mij dan maar een boom knuffelen.....die schijten en likken ook net iets minder dan een koequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neehee van die cursus, wilde al bijna dat formuliertje invullen voor informatie
En net nog,' Koeien zijn echt mooi. Je ziet ze boehoe bijna nooit meer.' Tering, wat val jij snel van je geloof.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, laat mij dan maar een boom knuffelen.....die schijten en likken ook net iets minder dan een koe
Dus jullie beginnen straks ook echt te loeien?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:39 schreef noekje het volgende:
[..]
En net nog,' Koeien zijn echt mooi. Je ziet ze boehoe bijna nooit meer.' Tering, wat val jij snel van je geloof.
Fan en ik gaan op koemunicatie!
Nah, dan geef mij maar gewoon een vrouw...die schijten en likken ook net iets minder dan een koe.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, laat mij dan maar een boom knuffelen.....die schijten en likken ook net iets minder dan een koe
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:39 schreef noekje het volgende:
[..]
En net nog,' Koeien zijn echt mooi. Je ziet ze boehoe bijna nooit meer.' Tering, wat val jij snel van je geloof.
Neehee, wij worden één met de koe zodat jullie lekkere melk krijgen die ook nog eens langer vers blijft. Eveneens daalt onze bloeddruk enorm en onthaasten wij. Dit kan alleen maar gezellige postings opleveren. Ja, oké, die van Fan zijn altijd leuk, die van mij niet maar uiteindelijk hebben we er allemaal baat bij.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus jullie beginnen straks ook echt te loeien?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat om het volgende boerin Noek:
[ afbeelding ]
Dan zou ik toch liever die koe doen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat om het volgende boerin Noek:
[ afbeelding ]
Koeien zijn mooie beesten, ze horen in het landschap, maar op gepaste afstand.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Schei toch uit, binnen een week dragen die koeien vestjes, hesjes, sokken en coltruien van de meest exclusieve zaken omdat jullie denken dat ze zielig zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Neehee, wij worden één met de koe zodat jullie lekkere melk krijgen die ook nog eens langer vers blijft. Eveneens daalt onze bloeddruk enorm en onthaasten wij. Dit kan alleen maar gezellige postings opleveren. Ja, oké, die van Fan zijn altijd leuk, die van mij niet maar uiteindelijk hebben we er allemaal baat bij.
tering nou moet ik echt ontstressenquote:
Weer wat geleerd!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tering nou moet ik echt ontsressen![]()
hier word ik helemaal peuneufue van......
(eh.. peuneuefeu is amsterdams voor nerveus)
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:46 schreef noekje het volgende:
Wel geile klompen en haar hoofddoek heeft ook iets mysterieus.
Blij dat ik weet dat ik jou niet altijd zo serieus hoef te nemen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]vind het sowieso wel een lekker wijf, ze kijkt zo lekker geil om die koe heen
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]vind het sowieso wel een lekker wijf, ze kijkt zo lekker geil om die koe heen
![]()
Dan moet je BNN eens even volgen op drie, met russische rijken.quote:
Brrr!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan moet je BNN eens even volgen op drie, met russische rijken.![]()
Flesje whiskey 1600 euro
Ringetje 500.000 euro
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
oké even een mopje en dan ga ik op stal![]()
Drie boeren staan tegen elkaar op te scheppen.
De eerste boer zegt: "Ik heb koeien, die kunnen zichzelf melken.
Als ik me verslaap en ik kom het land op, zijn ze al gemolken en zit de melk in de bussen."
De tweede boer zegt: "Ik kan het nog sterker vertellen.
Ik heb een paard, dat kan zelf ploegen.
Als ik te laat het land op kom, is de hele akker al geploegd."
Zegt de derde boer: "Dat is nog niks. Ik heb thuis een ezel, die doet de hele huishouding."
![]()
als ik erover nadenk is het eigenlijk een stomme mop ........
Lekker Simpel ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:05 schreef Koe_Clara het volgende:
[..]
Koe Clara, op zoek naar knuffelwijf
Nu moet ik lachen om jou. Omdat jij zo'n williewalliewopsieflopsie bent.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
De Vlerk !quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:06 schreef noekje het volgende:
Dat is Nmns. A) Die is opeens stil. B) Die zegt, meldt!
Ik ben dr ook, zat dat ook te kijken, doe dan iets nuttigs met je geld, denk ik dan...quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan moet je BNN eens even volgen op drie, met russische rijken.![]()
Flesje whiskey 1600 euro
Ringetje 500.000 euro
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu moet ik lachen om jou. Omdat jij zo'n williewalliewopsieflopsie bent.
Bij ons thuis hebben we ook zo'n ezequote:Op zondag 24 augustus 2008 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Zegt de derde boer: "Dat is nog niks. Ik heb thuis een ezel, die doet de hele huishouding."
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:11 schreef noekje het volgende:
Van alle candybars vind ik Nuts toch de meest lekkere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |