quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Serieus, lessen koe knuffelen![]()
zo komen we veel over jouw ervaringen met vrouwen te wetenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind het wel wat, zo'n lekker dampend lichaam tegen mij aan, die koeienogen lodderig kijkend, af en toe boooh roepen, net een doorsnee vrouw en vriendin
Ja vooral datquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja ja, blijf maar in de ontkenningsfase zittenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
zo komen we veel over jouw ervaringen met vrouwen te weten
Zouden ze ook beseffen dat koeien ook gewoon een x aantal doden per jaar op hun geweten hebben en lang niet altijd vriendelijk zijn?quote:
http://www.bedrijfsuitje.(...)itje/uitje_7034.htmlquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh wat goed!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:23 schreef Smash-it het volgende:
Oeh, Dementor, moest nog aan je denken! M'n ouders hebben zo'n hondje te logeren die jij ook hebt. Super schattig beestje.
Dat hondje?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh wat goed!![]()
Onbeschrijfelijk lief he?
Ik weet het niet, maar die boer lacht zich vast drie slagen in de rondtequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:23 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.bedrijfsuitje.(...)itje/uitje_7034.html
Drenthe hè?
Ja, al is mijn Airedale natuurlijk de leukstequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:24 schreef Dementor het volgende:
Oh wat goed!![]()
Onbeschrijfelijk lief he?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:27 schreef noekje het volgende:
Koemunicatie! Geweldig, ik wil dat ook!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:23 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.bedrijfsuitje.(...)itje/uitje_7034.html
Drenthe hè?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar die boer lacht zich vast drie slagen in de rondte![]()
En dat ga ik straks allemaal bewerkstelligen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wist u dat...
* Koeien die geknuffeld worden gezonder zijn en makkelijker melk geven?
* Melk van de Knuffelkoeien langer vers blijft?
* De koeien elkaar ‘vertellen’ dat knuffelen fijn is?
* De koe stress absorbeert?
* De knuffelaar helemaal bij zich/haarzelf komt?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:30 schreef noekje het volgende:
[..]
En dat ga ik straks allemaal bewerkstelligen.
Tuuk niet. Wij rennen die wei in met open armen en springen bovenop ze. Hatsjee!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
hebben we geen cusrsus voor nodig hé Noek![]()
Volgens mij "komen" ze bij de koe.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wist u dat...
* Koeien die geknuffeld worden gezonder zijn en makkelijker melk geven?
* Melk van de Knuffelkoeien langer vers blijft?
* De koeien elkaar ‘vertellen’ dat knuffelen fijn is?
* De koe stress absorbeert?
* De knuffelaar helemaal bij zich/haarzelf komt?
Hopa ......... seg ik maar so......quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Tuuk niet. Wij rennen die wei in met open armen en springen bovenop ze. Hatsjee!
ja dom héquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Dan duw je z'n hoofd kop een beetje weg en ga je in het kuiltje van z'n nek liggen, dan kan hij je ook minder snel likken" zei ze
De prijs van een liter melk of die van een kilo vleesquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik zat ook al naar een prijs te zoeken maar die staat er niet bij
neehee van die cursus, wilde al bijna dat formuliertje invullen voor informatiequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De prijs van een liter melk of die van een kilo vlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |