Ik hoop het.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
is dit een subtiele hint om het onderwerp te veranderen ?
Nee, ik at nuts. Maar nu ben ik bezig met een Lion omdat de Nuts op is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
is dit een subtiele hint om het onderwerp te veranderen ?
Een boer en een boerin zitten aan tafel te eten.quote:
ow die grote zakken met al die verschillende marsjes, nutsjes en bountys enzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik at nuts. Maar nu ben ik bezig met een Lion omdat de Nuts op is.Het zijn die kleine hè?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Een boer en een boerin zitten aan tafel te eten.
Opeens pakt de boer de boerin bij haar ene borst en zegt:
"Als hier nu eens 10.000 liter melk uitkwam, konden we Marietje 1 verkopen".
Hij pakt de andere borst in zijn hand en zegt:
"Wanneer hier nu ook nog eens 10.000 liter melk uitkwam konden we Bina 3 ook verkopen".
De boerin bedenkt zich niet en grijpt de boer in zijn kruis en zegt:
"Als deze nu eens 10 minuten zou blijven staan, konden we de knecht ook ontslaan"
![]()
Bij ons thuis hebben we ook zo'n knechtquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
"Als deze nu eens 10 minuten zou blijven staan, konden we de knecht ook ontslaan"
![]()
weet ook niet precies waarom maar nou moet ik lachenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:15 schreef noekje het volgende:
KitKat ligt toch altijd wat droog op de tong.
jij ookquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]hij is flauw maar leuk
zeg eerst nou maar eens wie je bent, hier word ik peunefeu vanquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef Koe_Clara het volgende:
[..]
Bij ons thuis hebben we ook zo'n knecht
Probeer het me voor te stellen. Zoiets als een eetlepel meel in je mondquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
weet ook niet precies waarom maar nou moet ik lachen![]()
klinkt zo stom
droog op de tong.......
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, enig.
Zo leuk!
Film of naar bed? Help!
Die rode hè? Die is afkomstig van luizen dus die eet ik dus nooit meer. Ik kan het niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Als ik M&M's eet bewaar ik de primaire kleuren altijd voor het laatst. Best gek eigenlijk.
Jij hebt iets met kleurtjes na je blauwe tijdquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Die rode hè? Die is afkomstig van luizen dus die eet ik dus nooit meer. Ik kan het niet.
Of het een hoax is of niet. Ik eet nooit meer een rode M&M.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Die rode hè? Die is afkomstig van luizen dus die eet ik dus nooit meer. Ik kan het niet.
Of het een hoax is of niet. Ik eet nooit meer een rode M&M.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Boeh!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
(is dit een schrik-smley?)
Dat verhaal ken ik niet, nu eet ik nooit meer een rooie
Je vergeet het accent op het.quote:
Ja, ik ben opeens een Frank Govers geworden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij hebt iets met kleurtjes na je blauwe tijd
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je vergeet het accent op het.![]()
Ik ben hét.
Waarom denk ik nu aan Robijn en Tibetaanse monniken?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ik ben opeens een Frank Govers geworden.
Lees maar:quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
(is dit een schrik-smiley?)
Dat verhaal ken ik niet, nu eet ik nooit meer een rooie
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef noekje het volgende:
[..]
6ASO - Rode M&M's niet koosjer
Een medewerker van de unief van Wageningen heeft me de precieze gegevens doorgespeeld over de rode kleurstof 'Cochenille' (E120), ook bekend als 'Karmijn'. Deze kleurstof wordt gewonnen uit de achterlijven van een Centraal-Amerikaanse schildluizensoort. Het vet van deze luizen bevat ongeveer 10% kleurstof. Deze kleurstof is niet geschikt voor vegetariers. Bekijk het zelf op deze pagina: OVERZICHT E-NUMMERS (ADDITIEVEN) E120. Het is logisch dat het ook niet koosjer is, want vrijwel alle insecten zijn dat niet. Dus nu weet je hoe het zit met die rode M&M's... /( /-/
posted by Kurt at 11.2.02
Kleuren inspireren me enorm.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan Robijn en Tibetaanse monniken?
Jassesquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef noekje het volgende:
[..]
<-- ja, schrik!
6ASO - Rode M&M's niet koosjer
Een medewerker van de unief van Wageningen heeft me de precieze gegevens doorgespeeld over de rode kleurstof 'Cochenille' (E120), ook bekend als 'Karmijn'. Deze kleurstof wordt gewonnen uit de achterlijven van een Centraal-Amerikaanse schildluizensoort. Het vet van deze luizen bevat ongeveer 10% kleurstof. Deze kleurstof is niet geschikt voor vegetariers. Bekijk het zelf op deze pagina: OVERZICHT E-NUMMERS (ADDITIEVEN) E120. Het is logisch dat het ook niet koosjer is, want vrijwel alle insecten zijn dat niet. Dus nu weet je hoe het zit met die rode M&M's... /( /-/
posted by Kurt at 11.2.02
Buuf!
*proest*quote:
Ha, ik ook! Dus ik scheid nu hele zakken. Kan zo bij Google aan de slag. Niemand mag hier nog een rode M&M.quote:
Maar het zit dus ook in roze koekenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jasses![]()
Of het waar is of niet, graaien in een grote zak M&M's zal nooit meer hetzelfde zijn
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
Fan, ik vind het tijd voor een tjoepje.
Dat gaat je vast inspiratie opleveren om een "goed" afslankboek te schrijven. Als er niemand meer DURFT te vreten is dat DE methode om af te slankenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees maar:
http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1196680198053
Bij de Masai krijgers.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*proest*
Zo was het ja... En dan zo een rol oranje stof
Oh ja, het bed.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij de Masai krijgers.Frank!
![]()
Maar écht, ik haat blauw. Toen ik mod was, was ik enorm jaloers op jullie elegante namen. Ik voelde me zo lost en plomp in dat blauw. Zwart maakt elegant en het scheelt kilo's. Kwam ik weer aan te stampen.![]()
Het wordt het bed. Morgen weer werken en dan ga ik nu in bed verder met de Chicklit.
Wat voor een klit?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij de Masai krijgers.Frank!
![]()
Maar écht, ik haat blauw. Toen ik mod was, was ik enorm jaloers op jullie elegante namen. Ik voelde me zo lost en plomp in dat blauw. Zwart maakt elegant en het scheelt kilo's. Kwam ik weer aan te stampen.![]()
Het wordt het bed. Morgen weer werken en dan ga ik nu in bed verder met de Chicklit.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |